استقلال از گل‌محمدی شکایت کرد
کد خبر: ۲۱۶۸۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 July 11    -    ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
باشگاه استقلال نسبت به اظهارات سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس واکنش نشان داد و این صحبت‌ها را گستاخانه خواند.

باشگاه استقلال نسبت به اظهارات سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس واکنش نشان داد و این صحبت‌ها را گستاخانه خواند.

استقلال از گل‌محمدی شکایت کرد

 باشگاه استقلال آورده است:

"بعد از اظهارات خلاف واقع، گستاخانه و البته بی پایه و اساس یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در خصوص مجموعه باشگاه استقلال، این باشگاه از این مربی به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت کرد و قطعا این مربی باید در این محاکم پاسخگو باشد.

با اینحال ذکر چند نکته در جواب سرمربی پرسپولیس خالی از لطف نیست.

۱- اعداد و ارقامی که آقای گل‌محمدی درباره تیم استقلال اعلام می‌کند، متصل به کدام مرجع و منبع است؟ اگر ایشان تنها بر روی برخی شنیده‌ها و شایعات حکم می‌کند، آیا به باشگاه استقلال هم این اجازه را می‌دهند که درباره مطالب مطرح شده در ماه‌های گذشته پیرامون ارتباط ایشان با افرادی مثل آقای "م" و آقای "گ" قضاوت کند؟

۲- انتشار قراردادها مقوله‌ای مربوط به بازیکنان است و با توجه به سوابق قبلی باشگاه پرسپولیس، باشگاه استقلال از آقای گل‌محمدی در خواست می‌کند ابتدا ایشان قرارداد شخص خودش و دستیارانش را منتشر کند. در ادامه نیز برای بی حرف و حدیث ماندن مسائل، قراردادها از سوی مراجع ذیربط منتشر شود.

۳- این هم از طنز ماجراست که سرمربی پرسپولیس و دستیارش به اندازه یک کتاب علیه استقلال صحبت می‌کنند و در نهایت هم می‌گویند برخلاف حریف تمرکز ما روی کار خودمان است!

۴- ترجیح باشگاه استقلال بر عدم وارد شدن در این مباحث بوده اما بدیهی است که این باشگاه در مقابل ایراد تهمت‌ها و استفاده از واژه‌های غیر اخلاقی همچون "هوچی گری" ساکت نبوده و قاطعانه از منافع ارکان باشگاه حمایت می‌کند".

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
2
حرفهاش همه چال و میدونیه خودتو نارحت نکن ....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار