مسن ترین مرد جهان راز طول عمرش را فاش کرد +عکس
کد خبر: ۲۱۶۲۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 July 05    -    ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
یک مرد اهل پرتوریکو که با داشتن ۱۱۲ سال سن به عنوان مسن‌ترین فرد در جهان شناخته می‌شود به تازگی در مورد راز طول عمرش صحبت کرده است.
  نام پیرمرد اهل پورتوریکو به عنوان مسن‌ترین مرد جهان در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شد. «امیلیو فلورس مارکز ۱۱۲ ساله حالا به عنوان مسن‌ترین مرد جهان شناخته می‌شود. سن دقیق مارکز ۱۱۲ سال و ۳۲۶ روز است که روز چهارشنبه توسط رکورد‌های گینس اعلام شد.
 
آقای مارکز در سال ۱۹۰۸ در کارولینا، واقع در شرق سان خوان، پایتخت پورتوریکو به دنیا آمده است. همسر وی «آندریا شپرز دفلورس» در سال ۲۰۱۰ و در سن ۷۵ سالگی چشم از جهان فرو بست. مارکز چهار فرزند دارد.
 
مسن ترین مرد جهان راز طول عمرش را فاش کرد +عکس
 
مارکز راز طول عمرش را «حس همدردی» با دیگران می‌داند. او در این باره گفت: «پدرم مرا با عشق بزرگ کرد و به من یاد داد تا دیگران را دوست داشته باشم. او همیشه از من، برادرانم و خواهرانم می‌خواست که کار‌های خوب انجام دهیم و هر چه را که داریم با دیگران تقسیم کنیم.»
 
فردی که که پیش از مارکز به عنوان مسن‌ترین فرد جهان شناخته می‌شد یک شهرند اهل رومانی بود. «دومیتریو کُمنسکو» در هنگام مرگ  ۱۱۱ سال و ۲۱۹ روز سن داشت و در ۲۷ ژوئن ۲۰۲۰ فوت کرده بود.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
0
در ایران درد دل باعث نقطه ضعفی در دست دیگران است و همه غم های خود را در درون نگه میدارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار