خانواده‌ آمریکایی ۴روز طعم میلیاردر شدن را چشید
کد خبر: ۲۱۶۲۴۸
تاریخ انتشار: 2021 July 05    -    ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
 یک خانواده آمریکایی به مدت چهار روز با بیش از ۵۰ میلیارد دلار در حساب بانکی‌شان، در فهرست ثروتمندترین مردم آمریکا جای گرفتند.

 یک خانواده آمریکایی به مدت چهار روز با بیش از ۵۰ میلیارد دلار در حساب بانکی‌شان، در فهرست ثروتمندترین مردم آمریکا جای گرفتند.

«دارین جیمز» از اهالی لوئیزیانا به روزنامه ایندیپندنت گفت همسرش یک روز صبح مطلع شد به حساب پس‌اندازش در یکی از بانک‌های این ایالت ۵۰ میلیارد دلار واریز شده است.

جیمز بازگو کرد: وقتی از این اتفاق مطلع شدم از خودم پرسیدم، این پول از کجا آمده است. به اولین چیزی که فکر کردم این بود که خدایا چه کسی درِ خانه ما را خواهد زد تا بگوید این پول متعلق به من است؟ به هر حال ما هیچ آشنایی نداریم که بتواند چنین هدیه‌ای به‌مان بدهد.

او ادامه داد: تنها چیزی که به ذهن ما می‌رسید این بود که شاید یکی از عموهایم که ثروت زیادی دارد این پول را به ما داده باشد، البته به سرعت متوجه شدیم که این اتفاق صرفاً یک اشتباه رایانه‌ای بانکی بوده.

او که کارمند سابق اداره سلامت عمومی لوئیزیاناست خوب می‌دانسته که این پول متعلق به آنها نبوده و به زودی باید آن را پس بدهند، با این حال برای مدتی نام آنها در فهرست ثروتمندترین افراد کره زمین قرار گرفت.

سخنگوی بانک هم تاکید کرد: این اشتباه به دلیل اختلال فنی در سامانه‌های آن روز یعنی ۱۲ ژوئن پیش آمده بود و ۱۵ ژوئن هم تصحیح شد.

اعتمادآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار