ماسک، راز زیبایی و تقویت انواع مو
کد خبر: ۲۱۶۲۳۱
تاریخ انتشار: 2021 July 06    -    ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
موهای نازک و ضعیف به ماسکی نیاز دارند که حاوی ویتامین B5 باشد، که به تشدید کمک می کند ، در حالی که موهای رنگ شده به ماسکی نیاز دارند که حاوی ماده موثری باشد مانند گلوکونات روی یا اسیدهای آمینه است که ساختار مو را تقویت کند.

ماسک، راز زیبایی و تقویت انواع مو

ماسک، راز زیبایی و تقویت انواع مواختصاصی تابناک با تو؛ زدن ماسک فقط محدود به پوست صورت نیست بلکه ماسک ها راز سلامتی و زیبایی مو نیز هستند به شرطی که از ماسک مناسب برای طبیعت مو استفاده شده و به درستی از آن استفاده شود. مجله "Instyle" گزارش داد که مزیت ماسک این است که مواد موثر آن به ریشه مو نفوذ می‌کند و سپس برای باعث تقویت ساختار مو و محافظت از آن در برابر آسیب های ناشی از موخوره و ریزش مو عمل می‌کند.

هر نوع مو طبیعت خاص خود را دارد و بنابراین برای رفع نیازهای خود به ماسک مخصوصی نیاز دارد. به عنوان مثال، موهای خشک به ماسکی غنی از مواد فعال نیاز دارند که باعث ترمیم و مرطوب شدن آن می شود.

ماسک، راز زیبایی و تقویت انواع مو

این مواد فعال:  آلوئه ورا  که به آرامش پوست سر کمک می‌کند، روغن آرگان که باعث تغذیه مو می‌شود و روغن جوجوبا که به بازسازی سلول ها کمک می‌کند را شامل می‌شود در حالی که روغن شی، روغن بادام و روغن آووکادو موها را مرطوب می‌کند.

موهای چرب به ماسکی نیاز دارند که حاوی ماده موثری مانند روغن ذغال باشد که چربی اضافی را جذب کند بدون اینکه آنها را خشک کند.

موهای نازک و ضعیف به ماسکی نیاز دارند که حاوی ویتامین B5 باشد که به ضخامت مو کمک می‌کند، در حالی که موهای رنگ شده به ماسکی نیاز دارند که حاوی ماده موثری مانند گلوکونات روی یا اسیدهای آمینه باشد که ساختار مو را تقویت کند.

برای بدست آوردن نتایج مطلوب ، مراحل زیر را باید دنبال کنید:

ابتدا موهای خود را با یک شامپوی ملایم بشویید، سپس آنها را با حوله خوب خشک کنید.

مقدار کمی ماسک را به موهای مرطوب بزنید.

حوله را به دور سر بپیچید تا مواد فعال به طور کامل اثر کنند. معمولاً ماسک بین 5 دقیقه تا نیم ساعت روی موها می ماند.

در آخرین مرحله موها را با آب ولرم بشویید.

ماسک، راز زیبایی و تقویت انواع مو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار