«دورهمی»، پرخرج‌ترین مسابقه تاریخ تلویزیون
کد خبر: ۲۱۶۱۵۱
تاریخ انتشار: 2021 July 05    -    ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

فرهیختگان با ناصر قدیرکاشانی، تهیه‌کننده مسابقه «دورهمی» گفتگو کرده.

«دورهمی»، پرخرج‌ترین مسابقه تاریخ تلویزیون

بخشی از این گفتگو:

* مدیری اعتقادی دارد و می‌گوید هیچ چیزی بهتر از روراست بودن با مردم نیست و این دنیا هم دنیای ارتباطات است و مگر می‌شود مردم متوجه نشوند این مسابقه کپی است. حتما مردم می‌فهمند. مدیری می‌گوید اگر با مردم رو بازی کنیم، این باعث می‌شود محبوبیت بیشتر شود. برای همین در همان ابتدا گفتیم که این برنامه کپی است. بهترین کار این است که خودمان روراست اعتراف کنیم تا اینکه بعدا دیگران بگویند کپی شده است. مدیری می‌گوید اگر اشتباهی هم باشد، نباید آن را موقع تدوین دربیاوریم و می‌گوید قشنگی برنامه به اشتباهاتی است که به‌صورت رئال اتفاق می‌افتد.

* پرهیجان‌ترین مسابقه این بود ولی این دستگاه روبات خریدن و درست کردن آن مشکل بزرگی بود و سر این دستگاه خیلی دچار چالش شدیم تا توانستیم آن را بخریم و این دکوری که می‌بینید بهتر از دکور خارجی درآمده و این کاری است که پیمان قانع کرد. در ایران هم فقط پیمان قانع می‌تواند این کار را انجام دهد. برای همین خیلی خوب کار را درآورد و به آن هیجانی که می‌خواستیم رسیدیم.

* (اینکه می‌گویند پرهزینه‌ترین مسابقه بعد از انقلاب است، درست است؟):  بله. درست است.

* رقم را نمی‌گویم ولی حضور اسپانسر برنامه برای همین موضوع بود. آن عدد عجیب و غریب را اسپانسر برنامه پرداخت کرده است.

* حتما کار اقتصادی سود دارد و این کاری نبوده که صرفا در آن ضرر نشود. ما دو دکور داریم. هر مسابقه‌ای که اجرا می‌شود، دارای یک دکور است و ما پول یک دکور را از سازمان صداوسیما گرفتیم. به‌علاوه، هزینه عجیب و غریبی بابت LEDها و یک‌سری دوربین‌ها که استفاده می‌کنیم، شد که این دوربین‌ها در ایران و دبی نبوده و از آمریکا خریدیم و به دبی و از آنجا به ایران آوردند و تحویل دادند. لوازمی که در این برنامه استفاده می‌کنیم در ایران نایاب است.

* 100 قسمت با سیما قرارداد داریم ولی شاید کمتر یا بیشتر شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار