انواع مدل درب حیاط شیک
کد خبر: ۲۱۶۰۹۵
تاریخ انتشار: 2021 July 04    -    ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
درب‌های حیاط در رنگ‌های نیلی و آبی و قهوه‌ای و مشکی و زرد و آبی و سفید در بازار عرضه می‌شوند و باتوجه به نمای ساختمان و طراحی داخلی منزل خود میتوانید رنگ مناسبی را برای درب حیاط منزل خود انتخاب کنید. ترکیب دو رنگ مکمل میتواند زیبایی و جذابیت خاص و منحصربفردی را به درب حیاط ببخشد.

انواع مدل درب حیاط شیک

انواع مدل درب حیاط شیک«تابناک با تو» - از عوامل تاثیرگذار در زیبایی نمای ساختمان می‌توان به ورودی و نمای ساختمان اشاره کرد. انواع مختلفی از درب‌های حیاط در بازار وجود دارد که از آن‌ها می‌توان از درب‌های آهنی و فلزی، چوبی، فایبر گلاس و درب استیل و چند نمونه از انواع مدل درب حیاط یاد کرد.

مدل درب حیاط

انواع درب حیاط را باتوجه به سلیقه و موقعیت ساختمان میتوانید انتخاب کنید. انتخاب مناسب مدل درب حیاط و درب پارکینگ علاوه بر این که در زیبایی ساختمان تاثیرگذار است، در حفظ امنیت و آرامش ساختمان نقش بسیار مهمی دارد.

در انتخاب مدل درب حیاط و پارکینگ به این دو نکته توجه کنید: نکته‌ی اول اینست که باتوجه به سبک نمای ساختمان، درب پارکینگ و حیاط را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای نمای مدرن میتوانید درب مدرن و برای نمای کلاسیک میتوانید درب کلاسیک را انتخاب کنید. در زمان انتخاب درب حیاط به رنگ آن توجه داشته باشید. درب‌های حیاط در انواع رنگ‌های نیلی و آبی و قهوه‌ای و مشکی و زرد و آبی و سفید … در بازار عرضه می‌شوند و شما باتوجه به نمای ساختمان و طراحی داخلی منزل خود میتوانید رنگ مناسبی را برای درب حیاط منزل خود انتخاب کنید. ترکیب دو رنگ مکمل میتواند زیبایی و جذابیت خاص و منحصربه‌فردی را به درب حیاط ببخشد. نکته‌ی دوم اینست کهدر زمان خرید درب حیاط، امنیت درب‌ها را جزء ملاک‌های خود قرار دهید.

جنس انواع مدل درب حیاط

شما میتوانید باتوجه به سلیقه و موقعیت ساختمانتان، مدل درب حیاط مورد نظر خودرا انتخاب کنید که انواع مختلفی دارد:

* درب‌های چوبی حیاط، دربی شیک و ساده برای حیاط ساختمان:

درب‌های چوبی یا درب فایر گلاس که ظاهرشان شبیه چوب است، شیک‌ترین و مناسبترین مدل درب حیاط برای ساختمان محسوب میشوند. درب‌های چوبی اغلب برای درب ورودی ساختمان‌های جنوبی مورد استفاده قرار میگیرد. زیبایی این درب باعث جذب مشتریان میشود. اگرچه از این درب گا‌ها بعنوان درب حیاط نیز استفاده می‌شود، ولی درب چوبی از امنیت کمتری در مقایسه با درب‌های دیگر برای ورودی ساختمان برخوردار است.

* درب استیل، انتخابی مدرن برای درب حیاط ساختمان:

از جدیدترین مدل درب حیاط موجود در بازار، درب‌های استیل میباشد که کاربرد این درب برای حیاط، پارکینگ، باغ و درب ویلا می‌باشد. درب استیل بعد از مدتی در اثر شرایط آب و هوایی کیفیتش را از دست میدهد و از دوام کمتری در مقایسه با درب‌های فلزی و آهنی برخوردار است.

* درب ورودی حیاط آهنی و فلزی:

هنگامی که صحبت از درب ورودی می‌شود اکثرا درب ورودی حیاط آهنی را در ذهن خود تصور می‌کنیم به علت این که متداول‌ترین جنس مورد استفاده در مدل درب حیاط، آهن می‌باشد. قابلیت سفارشی سازی این مدل مدل درب حیاط باتوجه به متداول بودن فلزش به راحتی وجود دارد. استحکام بالای فلز آهن سبب افزایش استقامت درب میشود. یکی از معایب این مدل درب حیاط اینست که بسیار سنگین است، به همین خاطر نصب آن در مقایسه با درب ورودی چوبی کمی سختر است. در صورتیکه این درب‌ها بطور مناسب رنگ آمیزی نشوند، دچار زنگزدگی می‌شوند.

انواع مدل درب حیاط شیک

انواع مدل درب حیاط شیک

انواع مدل درب حیاط شیک

انواع مدل درب حیاط شیک

انواع مدل درب حیاط شیک

انواع مدل درب حیاط شیک

انواع مدل درب حیاط شیک

انواع مدل درب حیاط شیک

انواع مدل درب حیاط شیک

انواع مدل درب حیاط شیک

انواع مدل درب حیاط شیک

انواع مدل درب حیاط شیک

انواع مدل درب حیاط شیک

انواع مدل درب حیاط شیک

منبع: سرپوش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار