طراحی و دکوراسیون دفتر وکالت
کد خبر: ۲۱۵۸۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 July 01    -    ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
وکالت شغلی بسیار دقیق و پر زحمت است، اغلب ارباب رجوع ها دائم در حال رفت و آمد به دفتر کار هستند و برای زمان طولانی برای مشاوره و انجام کارهای حقوقی خود در محیط دفتر می مانند. این امر بسیار دارای اهمیت است که وکیل و موکل در محیطی سرشار از آرامش و راحت به انجام کارهای خود بپردازند...

طراحی و دکوراسیون دفتر وکالت

طراحی و دکوراسیون دفتر وکالت«تابناک با تو» - وکالت شغلی بسیار دقیق و پر زحمت است، اغلب ارباب رجوع ها دائم در حال رفت و آمد به دفتر کار هستند و برای زمان طولانی برای مشاوره و انجام کارهای حقوقی خود در محیط دفتر می مانند. این امر بسیار دارای اهمیت است که وکیل و موکل در محیطی سرشار از آرامش و راحت به انجام کارهای خود بپردازند و استرس و بی نظمی در کار و فضا به وجود نیاید به همین دلیل باید دکوراسیون دفتر وکالت به صورتی طراحی شود تا تمامی این موارد به خوبی و آسانی اجرا شوند.

دفتر وکالت از جمله دفاتر اداری است که دکوراسیون آن تأثیر بسیار بالایی در ذهن مخاطبان اش دارد. شاید بتوان گفت اغلب مخاطبان قبل از اینکه با وکیل خود صحبت کنند، حرفه ای بودن یا نبودن او را از مشاهده فضای دکوراسیون داخلی دفتر وکالت وی قضاوت می کنند. با توجه به این نکات، طراحی صحیح دکوراسیون دفتر وکالت در مدت زمان کوتاهی باعث افزایش سوددهی شده و هزینه های انجام شده را باز می گرداند.

 

دکوراسیون دفتر وکالت یکی از آن مواردی ست که می تواند تأثیر مستقیم بر مراجعه کنندگان داشته باشد. اما طراحی آن با دانستن یک سری نکات می تواند توسط خود شخص صورت بگیرد.

 

المان های اصلی که اغلب در دکوراسیون دفاتر و ادارات به کار می روند شامل میز، صندلی، کتابخانه، کامپیوتر، کفپوش ها، دیوارپوش ها و اجسام دکوراتیو می باشد. بنابراین اگر در انتخاب این موارد دقت و وسواس بیشتری صورت بگیرد می تواند جهت گیری دکوراسیون دفتر وکالت را تعیین کند.


ویژگی های دکوراسیون دفتر وکالت

وکالت شغلی بسیار دقیق و پرزحمت است و به همین دلیل معمولا بیش از حد رسمی به نظر می رسند. اصولا دکوراسیون دفتر وکالت باید گویای این شغل دقیق و خشک باشد. به همین دلیل است که انتظار می رود فضای دفتر وکالت نسبت به دیگر دفاتر باید رسمی تر به نظر برسد. اما داشتن یک دکوراسیون رسمی مثل هر نوع سبک دیگری نیازمند رعایت شرایط و نکاتی است که در صورت بی توجهی به آن هرگز نخواهید توانست دکوراسیون مد نظر خود را اجرا کنید. در ادامه نکاتی را بررسی خواهیم کرد که اجرا و طراحی دکوراسیون دفتر وکالت را ساده تر می کند.

 

میز وکیل شما باید یک میز بسیار خاص و زیبا و دقیقا رو به روی مبلمان موکل باشد. برای موکلین خود باید مبل های راحت تهیه کنید تا بتوانند زمان راحت تری را در دفتر شما بگذرانند. از وسایل تزئینی اضافی در این اتاق به هیچ عنوان استفاده نکنید. دیوارهای اتاق وکیل باید عایق صدا باشند تا صداهای بیرون باعث پرت شدن حواس شما نشوند. رعایت این نکات ساده تاثیر چشمگیری روی کار شما خواهند داشت.

 

دفاتر وکالت نیز مثل هر دفتر دیگری از بخش های متفاوت تشکیل شده اند. ما برای شما دو نوع طراحی کلاسیک و مدرن را پیشنهاد می کنیم.

 

در یک دفتر وکالت باید علاوه بر آرامش حس قانونمندی نیز به افراد منتقل شود. استفاده از رنگ های سرد مانند آبی روشن وخاکستری این حس را ایجاد خواهند. از مبلمان تیره برای ایجاد تضاد رنگی استفاده نکنید این کار احساسات مراجعین را دچار مشکل خواهد کرد. استفاده از مبلمان روشن مخملی یا چرم رنگی به جای مبلمان تیره توصیه می شود.

طراحی و دکوراسیون دفتر وکالت

طراحی مدرن دفتر وکالت

بسیاری از دفاتر وکالت به صورت مدرن طراحی می شوند، طراحی مدرن دفتر وکالت بسیار متفاوت از نوع کلاسیک آن است. طراحی دفاتر وکالت به صورت مدرن و مینیمال جزء آن دسته از طراحی هایی می باشد که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. در طراحی های مدرن سادگی حرف اول را می زند. این سبک از المان های ساده و حداقلی در دکوراسیون دفتر وکالت استفاده می کند و برای دفاتر کوچک بسیار مناسب می باشد.

 

استفاده از رنگ ها در طراحی های مدرن بسیار معمول است و لوازم دفتر مخصوصا میزها و صندلی ها باید بسیار ساده و بدون تجملات باشند. بسیاری از این دفترها در آپارتمان های کوچک قرار دارند، این مورد می تواند بر نحوه ی چیدمان دفتر هم تاثیر بگذارد زیرا قرار دادن تمامی لوازم و ابزارهایی که در دکوراسیون دفتر وکالت های بزرگ و کلاسیک به کار رفته است در محیط های کوچک باعث بی نظمی و آشفتگی می شود و نمای جالبی پیدا نمی کند.

 

سادگی در دیوارها و میز و صندلی موردی است که معمولا در دکوراسیون دفتر وکالت مدرن به چشم می خورد، معمولا از میزهای ام دی اف و صندلی های چرخ دار با روکش های توری و پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می توانید از مبلمان چرمی و بزرگ برای نشستن موکلان خود استفاده کنید. مبلمان و صندلی هایی که در اتاق وکالت هستند باید خیلی راحت باشند تا افرادی که برای مدت طولانی روی آن می نشینند احساس ناراحتی و خستگی نکنند. مبلمان چرمی در مدل های مدرن نیز وجود دارند و می توانید از رنگ های متنوع آن ها در اتاق کار خود استفاده کنید.


طراحی کلاسیک دفتر وکالت

طراحی کلاسیک دفتر وکالت به نوعی برگرفته از طراحی های کلاسیک مدل های اروپایی است. در طرح های کلاسیک همیشه از رنگ های تیره مخصوصا قهوه ای زیاد استفاده می شود. استفاده از مبلمان چرم و چوب طبیعی، کفپوش های چوبی، کتابخانه ها و قفسه های چوبی در این نوع طراحی ها بسیار معمول است.

 

در دفاتر وکالت بزرگ، مشتریان و مخاطبان باید زمان زیادی را در سالنِ انتظار بگذرانند. طراحی دکوراسیون داخلی دفتر وکالت و مخصوصا سالن انتظار باید به صورتی انجام شود که مراجعان (که اغلب افرادی با فشار روحی بالا هستند) حتی لحظه ای احساس خستگی و ناراحتی نکنند. این خستگی و ناراحتی می تواند ناشی از وجود فضای دلگیر و کم نور باشد و یا از شنیدن یک آهنگ نامناسب.

 

در درجه ی اول نورپردازی را باید بررسی کنید. باید نور فضا به حدی باشد که مراجعه کنندگان خسته نشوند و چشمان آن اذیت نشود. از یک تلویزیون برای مراجعه کنندگان استفاده کنید.

 

در سالن انتظار کتاب و مجلات قرار بدهید تا مراجعه کنندگان از آن ها استفاده کنید.


میز و صندلی وکیل

از آنجا که وکلا بیشتر روز را سر کار می گذرانند، باید میز و صندلی انتخابی در درجه اول راحت باشد. در تهیه صندلی ارتفاع میز وکالت را در نظر بگیرید. هرگز در اتاق وکیل بیش از دو یا سه صندلی قرار ندهید. میز وکیل بهتر است روبروی در ورودی قرار بگیرد.

طراحی و دکوراسیون دفتر وکالت

طراحی و دکوراسیون دفتر وکالت

طراحی و دکوراسیون دفتر وکالت

طراحی و دکوراسیون دفتر وکالت

طراحی و دکوراسیون دفتر وکالت

طراحی و دکوراسیون دفتر وکالت

طراحی و دکوراسیون دفتر وکالت

طراحی و دکوراسیون دفتر وکالت

طراحی و دکوراسیون دفتر وکالت

طراحی و دکوراسیون دفتر وکالت

منبع: بیتوته

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
سر بریده شده حیوانات دکور نیست، نشانه توحشه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار