‌مداد‌های آرایشی ‌ارزان‌تر از یک مداد رنگی!
کد خبر: ۲۱۵۳
تاریخ انتشار: 2015 June 11    -    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان مشهد در جلسه پیامدها و وضعیت قاچاق لوازم آرایشی در مشهد درباره ارزش ریالی کالاهای قاچاق پرونده این هشت واردکننده اصلی لوازم آرایشی در مشهد اظهار کرد: در جریان برخورد با این واردکننده‌ها که جزو واردکننده‌های اصلی لوازم آرایشی در مشهد بودند، ١٠‌هزار قلم لوازم آرایشی به ارزش ٦٠٠‌میلیون ریال شناسایی و صورت جلسه شد و پرونده آنان نیز به تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.

Image result for ‫مداد آرایشی چشم‬‎

محمدرضا برمقدم تاکید و جدیت بر پایش و رصد آرایشگاه‌های زنانه و فروشگاه‌ها را از‌جمله اولویت‌های این کمیسیون برای مقابله با لوازم آرایشی عنوان کرد و افزود: سهم استفاده از لوازم آرایشی در کشور و به تبع آن و مشهد، سهم درخورتوجهی است و از‌این‌رو اقدامات پیگیرانه در این حوزه نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

همچنین معاون سیاسی فرماندار مشهد گفت: با رصد اطلاعاتی که در سطح شهر مشهد صورت گرفت هشت واردکننده بزرگ و اصلی لوازم آرایشی در مشهد شناسایی و جدا از ضبط کالاهای قاچاق، پرونده آنان به تعزیرات حکومتی فرستاده شد.

 عبدا... ارجاعی در جلسه  اظهار کرد: در حوزه قاچاق کالا باید عزمی جدی برای برخورد با این مسئله وجود داشته باشد که سرمنشأ این برخورد و عزم به همت مردم و «نه» گفتن آنان برای خرید این‌گونه کالاهاست.

معاون سیاسی فرماندار مشهد با تاکید دوباره بر نقش مردمی برای مقابله با این‌گونه سوء استفاده‌ها با طرح سوالی ادامه داد: چگونه امکان دارد که قیمت یک مداد آرایشی که قطعاً با توجه به مواد استفاده شده از آن به دلیل تماس مستقیم با چشم باید گران باشد از یک مداد رنگی ارزان‌تر باشد؟

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خودش نگاهی نیز به وضعیت آرایشگاه‌های زنانه و اقدامات مداخله‌جویانه برخی آرایشگاه‌ها در حوزه تاتو و ترزیق ژل اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از مواردی که در‌حال شناسایی توسط تیم‌های کارشناسی داریم، آرایشگاه‌های زنانه و استفاده از لوازم آرایشی غیرمجاز و نیز استفاده از روش‌های مداخله‌جویانه پزشکی تعدای از آرایشگاه‌های زنانه است.

منبع: تابناک خراسان رضوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار