سرقت دو بازیگر هندی بالاخره برملا شد + عکس
کد خبر: ۲۱۵۱۸۵
تاریخ انتشار: 2021 June 23    -    ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
دو بازیگر تلویزیون ملی هند به جرم سرقت، توسط پلیس بازداشت شدند.
پلیس بمبئی هند دو بازیگر تلویزیون این کشور را به اتهام سرقت بازداشت کرد. این دو بازیگر که هویت آن‌ها «سورابهی شِریواستاو» ۲۵ ساله و «محسینا شیخ» ۱۹ ساله اعلام شده اقدام به سرقت مبلغ ۳۲۸ هزار روپیه از خانه یک زن کرده بودند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این زن یکی از دوستان این دو بازیگر به شمار می‌رفت بود که آن‌ها پس از ترک خانه‌ای که اجاره کرده بودند برای مدتی با او زندگی می‌کردند.
این دو بازیگر که در تعدادی سریال‌ تلویزیونی با مضمون جنایت بازی کرده بودند پس از شیوع کرونا و کم کارشدن به دلیل مشکلات مالی قادر به پرداخت اجاره خانه خود نشده بودند. در تاریخ ۱۸ می، این دو زن مبلغ ۳۲۸ هزار روپیه را از خانه این زن ربوده و سپس آنجا را ترک کرده بودند. پس از مطرح شدن شکایت بر علیه این دو بازیگر پلیس هند با بازبینی تصاویری که توسط دوربین‌های مداربسته تهیه شده بود توانست سرنخی از این سرقت پیدا کند. تصاویر منتشر شده این دو زن را پس از سرقت پول‌ها در حال خروج از خانه و فرار نشان می‌داد.
 
سرقت دو بازیگر هندی بالاخره برملا شد + عکس
 
پلیس هند پس از بازداشت این دو بازیگر توانست مبلغ ۵۰ هزار روپیه را بازپس بگیرد. گفتنی است؛ در حالی که هر دو بازیگر در بازداشتگاه پلیس به سر می‌برند، قرار است جلسه محاکمه آن‌ها در تاریخ ۲۳ ژوئن برگزار شود.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار