خداحافظی برند معروف با فرشته های زیباروی خود برای همیشه
کد خبر: ۲۱۴۸۸۹
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار: 2021 June 21    -    ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
برند ویکتوریا سکرت برای همیشه با فرشته های زیباروی خود خداحافظی کرد. این برند مشهور لباس زیر زنانه، روز چهارشنبه ی هفته ی گذشته اعلام کرد با گروهی از زنان الهام بخش از جمله فعالان و کارآفرینان زن وارد همکاری شده تا تصویر جدیدی از این برند خلق و تغییری اساسی در آن ایجاد کند.

برند ویکتوریا سکرت برای همیشه با فرشته های زیباروی خود خداحافظی کرد

برند ویکتوریا سکرت برای همیشه با فرشته های زیباروی خود خداحافظی کرد«تابناک با تو» - برند ویکتوریا سکرت برای همیشه با فرشته های زیباروی خود خداحافظی کرد.

این برند مشهور لباس زیر زنانه، روز چهارشنبه ی هفته ی گذشته اعلام کرد با گروهی از زنان الهام بخش از جمله فعالان و کارآفرینان زن وارد همکاری شده تا تصویر جدیدی از این برند خلق و تغییری اساسی در آن ایجاد کند.

به گفته ی شرکت ویکتوریا سکرت، این زنان که پریانکا چوپرا، بازیگر و کارآفرین هندی و مگان راپینو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان آمریکا، دو تن از آن ها هستند، از این پس چهره و صدای این برند خواهند بود.

ویکتوریا سکرت از اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی با فرشته هایش شناخته می شد. این زنان که برخی از مشهورترین مدل های دنیا در میان آن ها بودند، از جمله ژیزلی بینچنی، تایرا بنکس و هایدی کلوم، چهره های تبلیغاتی این برند بودند و در فشن شوی سالانه ی آن حضور داشتند.

برند ویکتوریا سکرت برای همیشه با فرشته های زیباروی خود خداحافظی کرد

مدیر عامل ویکتوریا سکرت، مارتین واترز، روز چهارشنبه در مصاحبه ای با نیویورک تایمز، فرشته های این برند را «از جهت فرهنگی نامناسب» عنوان کرد.

در اواخر دهه ی ۱۹۹۰ و اوایل دهه ی ۲۰۰۰ میلادی، فشن شوهای برند ویکتوریا نقش پررنگی در تعریف «جذابیت جنسی» زنانه داشت. این تعریف اما در سال های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته بود و دیگر منسوخ شده تلقی می شد.

اد رازک، مدیر بخش بازاریابی شرکت مادر ویکتوریا سکرت، ال برندز، مغز متفکر فشن شوی این برند بود. رازک یکی از بانفوذترین چهره های صنعت مدلینگ در اوایل دهه ی ۲۰۰۰ میلادی محسوب می شد و بسیاری از مدل های مشهور به کمک او وارد این عرصه شدند.

رازک اما در اوت ۲۰۱۹ از کار خود کناره گیری کرد و فشن شوی ویکتوریا سکرت هم که قرار بود در نوامبر همان سال برگزار شود لغو شد. این اتفاق یک سال پس از صحبت های بحث برانگیز رازک درباره ی استفاده از مدل های سایز بزرگ و تراجنسیتی رخ داد.

واترز در گفتگوی خود با نیویورک تایمز گفت این تغییرات زودتر از این ها باید در برند ویکتوریا سکرت صورت می گرفت.

او در اینباره گفت: «در گذشته برند ویکتوریا سکرت تنهای یک بعد به اسم “جذابیت جنسی” داشت.»

واترز افزود: «من فهمیده ام که ما باید خیلی وقت پیش این برند را تغییر می دادیم اما اختیار انجام چنین کاری را در شرکت نداشتیم.»

منبع: روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
3
106
نرو سمییییییییییییییییه....!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
1
19
من که به جز عکس چیزی ازگزارش نفهمیدم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
7
22
حالا این تیتر خبر چه مشکلی از ما ایرانیها حل میکند نویسنده متن بالا !!!!!
ناشناس
|
Malaysia
|
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
11
14
جالبه.. جای زنان بعنوان کالای جذابیت جنسی با نقش زنان سرمایه دار و کارفرما، با نفوذ و ثروتمند (مانند پریانکا چوپرا ، بازیکنان مشهور تیم فوتبال زنان آمریکا و افراد مشابه) عوض شده است. (حالا این افراد چه ارتاطی با صنعت لباس زیر دارند، پیداکنید پرتقال فروش را).

به تعبیری دیگر، برند و اهدافش انسانی تر و اخلاقیتر نشده اند، بلکه تنها یک جلوه فرهنگ و نظام سرمایه داری با جلوه دیگر آن تعویض شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
این تغییر یعنی جذابیت زن به بدنش نیست، مثل آقایون، زن هم انسانه و باید براساس تواناییهای درونیش دیده بشه.
ناشناس
| |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
نمی دونم نکته را گرفتید یا نه.. این زنان نماینده جدید، افراد بشدت ثروتمند یا ذینفوذی (یا هردو) هستند که درواقع نقش ارباب را در نظام سرمایه داری نسبت به زنان و کلا مردم عادی ایفا می کنند.
اگر واقعا می خواستند رویکرد خود را تغییر دهند باید از زنان معمولی با ظاهری معمولی و زندگی معمولی استفاده می کردند و البته برای دوره های کوتاه تا عده زیادتری را در برمیگرفت و می توانست نماینده بهتری برای مصرف کنندگان واقعی برندشان باشد.
اما این روش، یعنی که روند کلی ترویج نابرابری و قائل شدن به امتیاز ویزه (قبلا ظاهر، الان ثروت و قدرت) خودشان را تغییر نداده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
7
26
به همشون مخصوصا اونی که تو همه عکسها لباش رو غنچه کرده سلام میکنم و دعوت میکنم برای تبلیغ کله پاچه های تولیدی ما تشریف بیارن
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
3
8
خاک بر سرم
فامیل دور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
10
20
حیف این خانما نیست که بیکار بشن؟؟!! شخصا ازشون دعوت میکنم برای کار منشی گری تشریف بیارن ایران.......
علی جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
10
14
چه خبر مزخرفی !!!!
نتیجه ؟؟؟؟
م م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
8
12
من حاضرم همشونو برای مغازم جذب کنم با حقوق قانون کار
پاسخ ها
ن ن
| |
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
نصف قانون کار هم بدهی میان... بیکار شدن
ناشناس
| |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
ورشکست میشی. اینا جز جلوه گری و بدن نمایی کاری بلد نیستن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
4
5
این ها هم فهمیدن لخت بودن دیگه از مد افتاده ولی تو ایران یکسری دنبال اینن تازه لخت بشن و جلوه گری کنن با مانتو جلو بازو پوشش های چسبان چه مرد و چه زن !حالا یک پنجاه شصت سال بدون به اونها می رسند !
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار