يافته‌های جدید درباره کرونا ویروس
کد خبر: ۲۱۴۷۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 June 19    -    ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷
محقق اپیدمیولوژی ژنتیکی "تیم اسپکتور" به روزنامه "میرور" انگلیس گفت: ممکن است فردی به ویروس کرونا آلوده باشد و فکر کند که نوعی سرماخوردگی فصلی دارد، بنابراین به مهمانی‌ها می‌رود و عفونت را به دیگران منتقل می‌کند.

يافته‌های جدید درباره کرونا ویروس

اختصاصی تابناک با تو؛ دانشمندان کالج کینگ لندن معتقدند که ویروس کرونا امکان تغییر در علائم را دارد، و به تازگی افراد بیشتری از مبتلایان به اپیدمی علائم مشابه سرماخوردگی را گزارش می ‌هند.

بنا به یافته‌های کینگز کالج انگلیس، سردرد، گلودرد، آبریزش بینی، عمده علائم گزارش شده است.

پروژه ZOE که از ابتدای همه‌گیری آغاز شده است، علائم افراد را ردیابی می‌کند و کارشناسان معتقدند که ویروس اکنون رفتار متفاوتی دارد.

خدمات بهداشت عمومی هنوز سه علامت هشدار دهنده ویروس شامل تب، سرفه مداوم و از دست دادن چشایی و بویایی را از علائم کرونا برمی‌شمرد.

دانشمندان توضیح دادند که علائم جدید عفونت ویروس کرونا شامل آبریزش بینی، گلو درد، سردردهای میگرنی، استفراغ، درد شکم، حالت تهوع، درد مفاصل و کاهش شنوایی است.

يافته‌های جدید درباره کرونا ویروس

محقق اپیدمیولوژی ژنتیکی "تیم اسپکتور" به روزنامه "میرور" انگلیس گفت: ممکن است فردی به ویروس کرونا آلوده باشد و فکر کند که نوعی سرماخوردگی فصلی دارد؛ بنابراین، به مهمانی‌ها می‌رود و عفونت را به دیگران منتقل می‌کند.

خدمات بهداشت عمومی انگلیس پیشتر گزارش داد که سویه هندی ویروس کرونا ۶۰ درصد مسری‌تر از سویه "کنت" است که در پاییز سال ۲۰۲۰ شناسایی شد.

سازمان بهداشت جهانی پیش از این اعلام کرده بود که جهش‌های جدید ویروس در حال ظهور "کرونا" کشف شده در هند نشانگر توانایی زیاد آن در سرایت و مقاومت در برابر آنتی بادی در افراد بهبود یافته از این بیماری و کسانی است که در برابر آن ایمن شده اند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
1
3
محققان چشم بسته غیب گفتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار