چطور ساعت مچی مردانه را متناسب با شخصیت خود انتخاب کنید؟
کد خبر: ۲۱۴۵۱۲
تاریخ انتشار: 2021 June 19    -    ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
ساعت مچی مردانه از سال‌ها پیش تاکنون یکی از اجزای مهم در استایل افراد خوش‌پوش به حساب می‌آید. این اکسسوری جذاب، طرح‌ها و قیمت‎‌های متفاوتی دارد و هر کسی بنا به بودجه و مناسبت می‌تواند یک نوع ساعت را انتخاب کند. اما ساعت‌ها تنها بر اساس بودجه دسته‌بندی نمی‌شوند.

اگر سلبریتی‌ها در دوران نئاندرتال وجود داشتند«تابناک با تو» - ساعت مچی مردانه از سال‌ها پیش تاکنون یکی از اجزای مهم در استایل افراد خوش‌پوش به حساب می‌آید. این اکسسوری جذاب، طرح‌ها و قیمت‎‌های متفاوتی دارد و هر کسی بنا به بودجه و مناسبت می‌تواند یک نوع ساعت را انتخاب کند. اما ساعت‌ها تنها بر اساس بودجه دسته‌بندی نمی‌شوند. آن‌ها شخصیت افراد را نشان می‌دهند، به طوری که این روز‌ها دیگر استایل هیچ مردی بدون ساعت مچی کامل نیست.

چطور ساعت مچی مردانه را متناسب با شخصیت خود انتخاب کنید؟

 

اما مردان مختلف باید از چه ساعت‌هایی استفاده کنند؟

مردانی که بیشتر وقت خود را بیرون از خانه می‌گذرانند، به ساعتی نیاز دارند که علاوه بر دقیق بودن، مقاومت خوبی در برابر گرد و خاک یا ضربه داشته باشد. در این میان، ساعت‌ها و دستبند‌های ورزشی برای افرادی از این دسته، بهترین گزینه باشند. نکته این‌جاست که این نوع ساعت‌ها برای استایل‌های اسپرت مناسب هستند. در ضمن، شما به وسیلۀ این نوع ساعت‌های مچی مردانه می‌توانید انرژی مصرفی روزانه خود را هم تخمین بزنید.

چطور ساعت مچی مردانه را متناسب با شخصیت خود انتخاب کنید؟

افراد جست‌وجوگر و دوستدار هیجان نیز نیاز به ساعت‌های مناسب و خاص خود دارند. برای مثال، خلبان‌ها که از جنگ جهانی دوم نقش مهمی در تاریخ جهان ایفا کرده‌اند، وجۀ خاصی دارند و به همین دلیل، ساعت‌های زیبایی برای آن‌ها طراحی می‌شود. در ساعت‌های مچی این افراد، جنبه‌های فنی مختلفی رعایت شده است. وجود تایمر‌های پرواز، قطب‌نما و ... در این ساعت‌ها یکی از وجوه تمایز ساعت‌های مخصوص خلبان‌هاست. از دیگر ویژگی‌های این قبیل ساعت‌ها، واضح بودن عقربه‌ها و اعداد روی ساعت است که خواندن ساعت را ساده و کاربردی می‌سازد. البته لزومی ندارد تا برای استفاده از این نوع ساعت مچی حتما خلبان باشید و اگر به این نوع امکانات در ساعت خود علاقه دارید، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

برای مردانی که اهل دویدن یا ورزش کردن هستند، همان ساعت‌های معمولی همیشگی کافی نیست. آن‌ها به چیزی نیاز دارند که نه‌تن‌ها گام شمار باشد، که میزان فعالیت آن‌ها را به همراه نبض یا فشار خونشان نشان بدهد. علاوه بر این، برخی از ساعت‌های مچی مردانه ورزشی برنامه‌هایی مخصوص ورزش‌های مختلف دارند که مخصوص ورزشکاران طراحی شده است.
مردان مینیمالیست، در مقابل، بهتر است از ساعت‌هایی با صفحۀ خلوت و رنگی استفاده کنند و هرچند از نظر آن‌ها اساسا استفاده از اکسسوری‌ها کاری بی‌فایده است، اما درصورتی که از ساعت مچی مردانه استفاده می‌کنند، انواع ساده و کلاسیک را تهیه نمایند. استفاده از این نوع ساعت‌ها به استایل شما یک جنبۀ زیبا و جذاب می‌بخشد. این نوع ساعت‌ها برخلاف انواع پر زرق و برق، ساده و شکیل هستند و ظاهر زیبایی هم دارند. نکته‌ای که باید در خرید ساعت مچی مردانه برای مردان مینیمالیست رعایت کنید، این است که تعادل را میان استایل مدرن و کلاسیک، حفظ کنید.

برای آقایان خوش‌استایل، هیچ اکسسوری جذاب‌تر از یک ساعت مچی لوکس نیست. در این بین، ساعت‌های مچی طلا، جلوۀ ویژه‌ای دارند که مردان بلندپرواز را جذب خود می‌کند. دلیل این امر هم این است که علاوه بر درخشش جذاب فلز طلا، این نوع ساعت‌ها ابهت و جذابیت خاصی را به فرد می‌بخشند. از آن‌جا هم که معمولا این ساعت‌ها از مد نمی‌افتند، هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شوند. تنها نکته‌ای که باید در زمان استفاده از این ساعت‌ها به خاطر داشته باشید این است که کمی حسادت دیگران را بر می‌انگیزد. پس به این موضوع توجه داشته باشید. مردان سرسخت، در مقابل به ساعتی نیاز دارند که در هر شرایطی همچنان کار کند و هم‌زمان زیبا و کمی هم خودنمایانه باشد.

برای مردان محکم، ساعت‌های نظامی بهترین انتخاب به شمار می‌آید. این نوع ساعت‌ها محکم و مقاوم هستند و در شرایط سخت هم همچنان کار می‌کنند. ضدآب بودن و داشتن چراغ قوه برای ماجراجویی‌های شبانه، تنها بخشی از ویژگی‌های این نوع از ساعت‌ها است. ساعت مخصوص نظامیان در دو نوع کلاسیک و دیجیتال موجود هستند.

اگر هم قصد داشته باشید برای یکی از دوستان طرفدار محیط زیستی خود ساعتی تهیه کنید، بهتر است ساعتی مچی مردانه‌ای را انتخاب کنید که او را به یاد طبیعت و علایقش بیاندازد. از این نظر، بهترین گزینه یک انتخاب متفاوت و زیبا است: یک ساعت مچی چوبی!

این نوع ساعت‌ها به سادگی پیدا نمی‌شوند، اما وزن آن‌ها کم است و راحتی فوق‌العاده‌ای هم دارند. البته ساعت‌های چوبی را می‌توان با استایل‌های دیگر نیز همراه کرد.

چطور ساعت مچی مردانه را متناسب با شخصیت خود انتخاب کنید؟

برای اینکه بتوانید به عنوان هدیه ساعت مچی مردانه به کسی کادو بدهید، بهتر است به علایق و استایل او توجه کنید؛ در لباس‌ها و شغلش دقیق شوید و انتخاب‌هایش را بررسی کنید. در این مطلب، شما را با انواع ساعت‌هایی آشنا کردیم که می‌توان به مردان مختلف هدیه داد.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار