خسارت وحشتناکی که رونالدو به کوکاکولا زد!
کد خبر: ۲۱۴۴۷۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2021 June 15    -    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
رفتار عجیب کریستیانو رونالدو در مورد بطری‌های نوشابه روی میز کنفرانس، تبعات سنگینی برای کوکاکولا به همراه داشته است.
رفتار عجیب کریستیانو رونالدو در مورد بطری‌های نوشابه روی میز کنفرانس، تبعات سنگینی برای کوکاکولا به همراه داشته است.
 
دیروز بازار سهام در ساعت 3 بعدازظهر در اروپا آغاز به کار کرد و در آن مقطع ارزش سهم کوکاکولا نزدیک به 56.10 دلار بود. 30 دقیقه بعد و هنگامی که کریستیانو رونالدو و فرناندو سانتوس وارد نشست خبری ورزشگاه پوشکاش بوداپست شده و ستاره پرتغالی آن جملات را به زبان آورد، سهام کوکاکولا به پایین ترین قیمت خود رسیده و به رقم 55.22 دلار در هر سهم تنزل یافت.
 
خسارت وحشتناکی که رونالدو به کوکاکولا زد!
 
ژست رونالدو و کنار گذاشتن بطری های نوشابه باعث افت شدید و 1.6 درصدی این شرکت در بازار بورس شد. بدین ترتیب از نظر اقتصادی، کوکاکولا از ارزش 242 میلیارد دلار به 238 میلیارد دلار رسید و خسارتی چهار میلیارد دلاری را متحمل شد.
 
البته رونالدو در گذشته نیز در مصاحبه ای مدعی شد که داشتن رژیم غذایی سالم و به دور از مصرف قند و چربی برایش بسیار مهم است. کریستیانو رونالدو در مورد رژیم غذایی پسرش گفته بود: "من نسبت به پسرم سخت گیر هستم. گاهی اوقات او کوکا و فانتا نوشیده و چیپس می خورد و خود او نیز می داند که من این کار را دوست ندارم."
 
اما داستان رونالدو و کوکاکولا مربوط به امروز و دیروز نیست و ریشه در اوایل دوران بازی این ستاره پرتغالی در منچستریونایتد دارد. یان اگه فورتافت، بازیکن سابق یونایتد خاطره ای از درگیری رونالدو و رایان گیگز نقل کرده و می گوید: "رونالدو یک بار هنگام صرف صبحانه یک بطری کوکاکولا در دست داشت. رایان گیگز با دیدن این صحنه بسیار عصبانی شده، رونالدو را به سمت دیوار هل داد و گفت؛ دیگر هرگز چنین کاری در رختکن یونایتد نکن."
 
این در حالیست که تصویری از کریستیانو رونالدو در اوایل دوران درخشش این بازیکن و با چهره ای بسیار جوان تر از تصویر دیروز منتشر شده که او در حال تبلیغ برای کوکاکولا است و به نظر عقیده این بازیکن در طی سال های اخیر در رابطه با مصرف نوشابه عوض شده است.
 
ورزش سه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
5
0
مغرور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
0
9
شما پس افت شدید ندیدی. ندیدی یا نشنیدی؟ اسم بازار بورس اوراق بهادار تهران را آیا تا به حال شنیدی‌؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
1
1
رونالدو چون پول این تبلیغ رو بهش ندادن اینکارو کرد!!! اگه پول بهش داده بودن اول نوشابه میخورد
ناشناس
|
France
|
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
0
0
از رونالدو به خاطر این کارش متشکریم حتی اگر نمایشی باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار