میز توالت دخترانه کم جا و کاربردی
کد خبر: ۲۱۴۳۲۰
تاریخ انتشار: 2021 June 14    -    ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
میز توالت در اتاق خواب وسیله‌ای ضروری و بسیار کاربردی محسوب می‌شود، این میز در اتاق دختران محل قرارگیری لوازم آرایشی، بهداشتی و اکسسوری‌های مختلف است. چگونه می‌توانیم میز توالت دخترانه زیبا و دکوراتیو برای خود ایجاد کنیم؟ برای رسیدن به میزی ایده آل در ادامه همراه من باشید.

میز توالت دخترانه کم جا و کاربردی

میز توالت دخترانه کم جا و کاربردی«تابناک با تو» - میز توالت در اتاق خواب وسیله‌ای ضروری و بسیار کاربردی محسوب می‌شود، این میز در اتاق دختران محل قرارگیری لوازم آرایشی، بهداشتی و اکسسوری‌های مختلف است. چگونه می‌توانیم میز توالت دخترانه زیبا و دکوراتیو برای خود ایجاد کنیم؟ برای رسیدن به میزی ایده آل در ادامه همراه من باشید.

میز توالت دخترانه کم جا و کاربردی

استفاده از تم رنگی مشترک

برای زیباسازی اتاق و به نحوی هماهنگ کردن وسایل بخشی از اتاق می‌توانید از میز و صندلی همرنگ و گاهی یک جنس استفاده کنید. اینگونه می‌توانید قسمتی را که میز توالت دخترانه شما قرار گرفته است از سایر قسمت‌های اتاق خواب جدا کنید. استفاده از آیینه‌هایی که دارای چراغ‌های LED هستند می‌تواند زیبایی دوچندانی به میز توالت شما بدهد.

میز توالت دخترانه کم جا و کاربردی

میز توالت دخترانه و ایجاد تمایز

در این حالت شما می‌توانید به جای رنگی کردن میز و صندلی خود از پس زمینه رنگی استفاده کنید؛ دیواری را که قرار است میز توالت دخترانه شما در آنجا قرار بگیرد، با رنگ‌های تندی که به سلیقه شما و تم اتاقتان می‌آیند، رنگ آمیزی کنید. شما با انجام این کار می‌توانید قسمتی را که میزتوالت شما قرار گرفته است، از سایر قسمت‌های اتاق متمایز کنید و توجه اتاق را به سمت میزتوالت دخترانه خود حرکت دهید.

میز توالت دخترانه کم جا و کاربردی

عنصر‌های دکوراتیو

می‌توانید برای ایجاد حسی جدید، از رنگ طلایی و ترکیب آن با سنگ‌های مرمری استفاده کنید. آیینه‌های گرد و دکوراتیو می‌توانند نمای اتاق را متفاوت کند. آیینه و میز توالت با پایه‌های ظریف می‌توانند القا کننده دخترانگی و ظرافت در اتاق خواب شما باشند.

میز توالت دخترانه کم جا و کاربردی

میز توالت دخترانه و متفاوت

چه کسی گفته است همه آیینه‌ها باید یک سطح صاف باشند؟ می‌توانید در کنار میز توالت دخترانه خود از باکس‌های قسمت بندی شده استفاده کنید و در آن کیف و کقش‌های خود را سازماندهی کنید و برای تکمیل کار به جای استفاده از آیینه‌های صاف و تکراری از آیینه‌های پازلی و موزاییکی استفاده کنید و اینگونه هارمونی اشکال را در اتاق خود حفظ کنید.

میز توالت دخترانه کم جا و کاربردی

دیواری مجزا برای میزتوالت دخترانه

برای میز توالت خود دیواری مجزا ایجاد کنید. اگر از فضای اتاق خوبی برخوردار هستید می‌توانید با ایجاد یک دیوار جدید در اتاق خود فضایی نیمه خصوصی ایجاد کنید و با استفاده از موادی، چون مرمر دیوار را به نقطه دکوراتیو اتاق خود تبدیل کنید. بر روی دیوار می‌توانید از دیوارکوب و آیینه‌های ظریف استفاده کنید و ظاهری لوکس و در عین حال شیک را برای خود ایجاد کنید.

میز توالت دخترانه کم جا و کاربردی

آیینه‌های میکاپ

اگر شما هم جزو آن دسته از دخترانی هستید که علاقه زیادی به آرایش دارید می‌توانید میز توالت دخترانه خود را همانند میز‌های میکاپ آرتیست‌ها دکور کنید. شما می‌توانید با تعدادی لامپ آیینه معمولی خود را تبدیل به آیینه میکاپ کنید و در هنگام استفاده از آن، از تفاوت ایجاد شده لذت ببرید.

میز توالت دخترانه کم جا و کاربردی

شلف لوازم آرایش

اگر شما هم از جای محدود برای قرارگیری لوازم آرایش خود شکایت دارید، می‌توانید با استفاده از شلف‌های طبقه بندی در اطراف میز توالت خود فضای زیادی برای نگهداری اینگونه وسایل، ایجاد کنید. کافی است در دو طرف میز توالت دخترانه خود، شلف نصب کنید و برای هر طبقه از ظرف‌های تقسیم بندی لوازم آرایش استفاده کنید، به همین سادگی شما فضای بی شماری برای محصولات خود ایجاد کرده اید.

میز توالت دخترانه کم جا و کاربردی

میز توالت دخترانه برای معتادان رنگ

میز توالت‌های مدرن معمولا رنگ‌های خنثی مثل سفید و خاکستری دارند، اما شاید کمی بی روح به نظر برسند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه شدیدی به رنگ‌ها و رقصاندن آن‌ها در فضای اتاق خود دارید می‌توانید برای جان دار کردن اتاق خود از پرده‌هایی به رنگ صورتی و یا پارچه‌های رنگی و پرحرارت دیگر برای پشت میز توالت دخترانه استفاده کنید. برای به کار بردن بیشتر رنگ‌ها می‌توانید از اکسسوری‌های رنگی و یا یک گلدان کوچک بر روی میز خود استفاده کنید تا تعادل خوبی در اتاق ایجاد شود.

میز توالت دخترانه کم جا و کاربردی

اتاق یا فروشگاه جواهرات؟

اگر شما هم علاقه زیادی به اکسسوری و جواهرات زینتی دارید می‌توانید میز خود را به گونه‌ای سفارش دهید که یک کشوی قسمت بندی شده و مناسب جای زیرورآلات داشته باشد و با باز کردن کشو فروشگاه‌های مورد علاقه تان را در اتاق خواب خود تداعی کنید.

میز توالت دخترانه کم جا و کاربردی

استفاده بهینه از فضای اتاق خواب

اگر هیچ فضایی برای قرار دادن میز توالت دخترانه نداریم چه کنیم؟ آیا تا به حال شده است ندانید آیینه را در کدام قسمت اتاق کوچک قرار دهید؟ من به شما راهکاری پیشنهاد می‌کنم، اگر در اتاق خواب خود جای محدودی دارید می‌توانید کمد یا قفسه را با مدلی جدید جایگزین و از ترکیب آیینه و قفسه بهره ببرید؛ قفسه‌ای که روی درش آیینه نصب شده باشد. اینگونه با یک تیر دو نشان می‌زنید و هم از فضای بیشتری برای قرار گیری وسایل خود برخوردار می‌شوید و هم آیینه‌ای زیبا و دکوراتیو برای خود ایجاد می‌کنید. استفاده از آیینه بر روی در کمد‌ها تکنیکی است که موجب می‌شود فضای اتاق خواب شما بزرگتر و مرتب‌تر دیده شود.

سخن پایانی

در هنگامی که به دنبال میز توالت دخترانه مناسب خود می‌گردید بهتر است اول فهرستی از خواسته‌ها و ویژگی‌های میز مورد نظر خود تهیه کنید، ببینید کاربرد اصلی این میز برای شما چیست؟ آیا فقط برای استفاده روزمره می‌خواهید یا دوست دارید ساعت‌ها برای میکاپ از آن استفاده کنید؟ فضای شما چقدر است، آیا محدودیت فضا دارید؟ با پاسخ به اینگونه از سؤالات شما می‌توانید در ابتدا نیاز اصلی خود را شناخته و سپس بهترین میز توالت دخترانه مناسب خود را انتخاب کنید.

منبع: خوگر نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار