اکسسوری‌های یک استایل مردانه جذاب
کد خبر: ۲۱۴۲۳۲
تاریخ انتشار: 2021 June 14    -    ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
انتخاب اکسسوری مناسب با تیپ فرد از فاکتور‌هایی است که یک استایل مردانه جذاب را شکل می­‌دهند. اگرچه لباس زیبا، بیانگر شخصیت نیست، اما از قدیم گفته‌­اند عقل مردم، به چشمشان است! از طرفی هیچ کس نیست که زیبایی و شیک پوشی را دوست نداشته باشد و دلش نخواهد که ظاهرش، چشم‌­ها را به خود معطوف کند.

اگر سلبریتی‌ها در دوران نئاندرتال وجود داشتند«تابناک با تو» - انتخاب اکسسوری مناسب با تیپ فرد از فاکتور‌هایی است که یک استایل مردانه جذاب را شکل می­‌دهند. اگرچه لباس زیبا، بیانگر شخصیت نیست، اما از قدیم گفته‌­اند عقل مردم، به چشمشان است! از طرفی هیچ کس نیست که زیبایی و شیک پوشی را دوست نداشته باشد و دلش نخواهد که ظاهرش، چشم‌­ها را به خود معطوف کند. اگر می­‌خواهید معیار‌های یک استایل مردانه جذاب را بدانید و همیشه بدرخشید، این مطلب را تا انتها همراهی کنید.

برای یک استایل مردانه جذاب چه اکسسوری‌هایی لازم است؟

 

استایل چه تاثیری روی ذهن مخاطب می­‌گذارد؟

واقعیت این است در مواجهه با افراد، اولین چیزی که از شما به چشم می‌­آید و تاثیر اولیه را روی ذهن مخاطب می­‌گذارد، ظاهر و استایل شماست؛ بنابراین خیلی مهم است که که نخستین تصویری که از خود ارائه می‌­دهید چه باشد. از طرفی یک استایل مردانه شیک برای حاضر شدن در قرار‌های شخصی، کاری، تفریحی و … به نوعی بیانگر اهمیت طرف مقابل برای شماست.

شما با نحوه هماهنگ کردن لباس‌­ها، زیور آلات و اکسسوری­‌هایتان به فرد مقابل القا می­‌کنید که برایتان مهم است و برای جذاب دیده شدن، وقت صرف کرده‌­اید. هماهنگی کیف پول چرم، کمربند، ساعت، عینک، کراوات، کت و شلوار، مدل مو و … در جذاب به نظر رسیدن شما نقش تعیین کننده‌­ای دارند. برای داشتن یک استایل مردانه جذاب قرار نیست طبق مجله­‌های مد لباس بپوشید، بلکه کافی است یک سری از موارد را رعایت کنید. در ادامه برخی از آیتم­‌های یک استایل مردانه جذاب را با هم بررسی خواهیم نمود.

برای داشتن یک استایل مردانه جذاب چه معیار‌هایی را باید رعایت کنیم

 

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، یک استایل جذاب، روابط اجتماعی مستحکم‌تری را به دنبال دارد. شیک پوشی آقایان برای خانم­‌ها نیز بسیار مهم است؛ خواه این خانم همسر شما باشد یا مادرتان، خواهرتان باشد یا نامزدتان. اصولا شیک بودن استایل مردانه در جزییاتی خلاصه می‌­شود که رعایت آن‌­ها از شما یک فرد جذاب می‌­سازد. برخی از این جزییات شامل موارد زیر می­‌شوند:

  • پیراهن را درون شلوار نگه دارید.
  • کیف اداری یا کیف پول چرم، کمربند و کفش همرنگ استفاده کنید.
  • کفشتان را تمیز و واکس زده نگه دارید.
  • از تک کت‌­ها استفاده کنید.
  • به هارمونی رنگ‌­ها توجه کنید.
  • از زیورآلات مردانه بجا استفاده کنید.
  • مدل موی مناسب فضایی که در آن هستید را انتخاب کنید، شما بایک مدل مو نمی­‌توانید هم در قرار‌های کاری حضور داشته باشید و هم در قرار‌های شخصی یا محیط‌­های تفریحی
  • از عینک برای قرار‌های کاری استفاده کنید.
  • ساعت مچی به همراه داشته باشید، نیاز نیست ساعت شما حتما مارک گران­‌قیمتی باشد، اما ست بودن دستبند ساعت با لباس، کیف، و دیگر اجزای استایل شما به جذابیت شما کمک قابل توجهی خواهد کرد.
  • اگر کت به همراه ندارید و سبک لباس پوشیدنتان اقتضا می­‌کند، آستینتان را تا آرنج تا کنید.
  • برای هر محیطی به اقتضای همان محیط لباس بپوشید.

برای یک استایل مردانه جذاب چه اکسسوری‌هایی لازم است؟

 

اجزای تشکیل دهنده استایل جذاب مردانه

در ادامه به برخی از اجزای تشکیل دهنده استایل مردانه جذاب می­‌پردازیم.

کفش

پوشیدن کفش مناسب، بیانگر این است که شما به جزیی­‌ترین موارد برای شیک به نظر رسیدن هم توجه می­‌کنید. هماهنگی رنگ کفش با تم کلی لباس شما و یا با کمربند، کیف پول چرم، دستبند چرم و … نیز در جذاب شدن استایل مردانه تاثیرگذار است. در بسیاری از فرهنگ‌­ها کفش زیبا و تمیز، بیانگر موقعیت اجتماعی ممتاز فرد است؛ بنابراین به این آیتم بسیار دقت کنید.

عینک

یکی از مهم‌­ترین مزایای استفاده از عینک آفتابی و یا عینک طبی با فریم‌­های متفاوت، زیبایی بخشی آن­هاست. بسیاری از خانم‌­ها معتقدند، یک عینک مناسب، شخصیت آقایان را کاریزماتیک‌تر نشان می­‌دهد.

ساعت

نبستن ساعت، این پیام را به مخاطب القا می‌­کند که زمان برای شما اهمیت ندارد. از طرف دیگر یک مچ خالی، اصلا ظاهر خوشایندی ندارد و استایل شما را ناقص می‌­گذارد. قرار نیست ساعتی که استفاده می‌­کنید، حتما متعلق به یکی از برند‌های تاپ دنیا و گران­‌قیمت باشد، اما هماهنگی آن با استایل کلی شما، در جذاب‌­تر شدن استایل مردانه تاثیرگذار است. همرنگی دستبند ساعت با کیف پول چرم، کیف اداری، کمربند و کفش، ظاهر شیکی ایجاد می‌­کند. همینطور استفاده از ساعت‌­های ورزشی و دارای هارمونی با تم لباس ورزشی شما، به جذابیت ظاهری شما می­‌افزاید.

پیراهن مردانه

از پیراهن­‌هایی با رنگ ملایم و شاد استفاده کنید. تلاش کنید دقیقا سایز خودتان لباس بردارید و از پوشیدن لباس­‌های تنگ و گشاد بپرهیزید. لباستان را بدون لک و چروک نگه دارید و تلاش کنید اگر کت و شلوار می‌­پوشید، پیراهنتان همیشه داخل شلوار بماند. فراموش نکنید اگر از پیراهن­‌های مردانه اندامی استفاده می‌­کنید، نیازی نیست آن­‌ها را داخل شلوار بیندازید و با یک شلوار مناسب آن­‌ها را به تن کنید.

کیف اداری و کیف پول چرم

استفاده از کیف و کفش چرم، علاوه بر اینکه القا کننده­‌ی سطح ممتاز موقعیت اجتماعی شماست، در زیبایی ظاهری شما نیز تاثیرگذار است. هزینه برای چرم، اتلاف سرمایه نیست، بلکه با استفاده از محصولات چرم تا مدت‌­ها شیک خواهید بود و از راحتی و زیبایی این تولیدات نیز بهره‌­مند می‌­شوید. هماهنگی کیف اداری و کیف پول چرم با کفش، زیورآلات مردانه مانند دستبند و … در ایجاد استایل مردانه شیک، بسیار تاثیرگذار است. چرم بیش از یک قرن است که نقشی تعیین کننده در جذاب شدن استایل­‌ها دارد؛ بنابراین هیچ کس نیست که اذعان کند استفاده از کیف پول چرم، کفش چرم و به کل استایل چرم، فقط متعلق به ظاهر کلاسیک است یا مدرن. چرم همیشه طرفداران خاص خود را دارد و همواره به استفاده کنندگانش، موقعیتی جذاب و ممتاز می‌­بخشد.

افرادی که بیشتر لباس‌های جین استفاده می‌کنند می‌توانند از طرح‌های شلوغ‌تر کیف پول چرم استفاده کنند. البته یکی از شگفتی‌های کیف پول چرم این است که بیشتر مدل‌های آن با اغلب تیپ و ظاهر‌های آقایان سازگار است و انتخاب آن بیشتر بسته به سلیقه و شخصیت شما دارد.

برای یک استایل مردانه جذاب چه اکسسوری‌هایی لازم است؟

سخن آخر

با توجه به مطالبی که گفتیم، برای داشتن یک استایل مردانه شیک، به اکسسوری‌هایی مانند کیف پول، ساعت، کفش مناسب، عینک و … نیاز دارید. در نتیجه این نکات را رعایت کنید؛ تا ظاهر آراسته و جذاب خود را داشته باشید. البته باید بگوییم کیفیت موارد فوق نیز در ظاهر شما موثر خواهد بود. البته نیاز نیست که حتما موراد فوق را از فروشگاه‌های آنچنانی و قیمت‌های بسیار زیاد خریداری کنید، بلکه کیفیت آن‌ها در حدی باشد که بتواند نیاز شما را برطرف کند.

چی بپوشیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار