جالب‌ترین مرد ترکیه از دیدگاه کاربران فضای مجازی
کد خبر: ۲۱۳۸۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 June 09    -    ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کوکسال بابا نماد برنامه‌های تلفن همراه است که از طریق فیلم‌های خنده دار منتشر شده در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی به شهرت رسیده است. او لقب "مرد شیطان" یا "مرد کوچک" را دارد.

جال‌ترین مرد ترکیه از دیدگاه کاربران فضای مجازی

جالب‌ترین مرد ترکیه از دیدگاه کاربران فضای مجازیاختصاصی تابناک با تو؛ دلایل و موقعیت‌های زیادی باعث ظهور افراد مشهور در در دوران ما می‌شود. برخی در زمینه ورزش یا سیاست شناخته می می‌شوند و برخی دیگر فقط به دلیل فعالیت در اینترنت به دنیای ستاره‌ها وارد می‌شوند. در مورد کوکسال بابا، او مطمئناً یکی از مهمترین افراد مشهور اینترنتی است.

کوکسال بابا نماد برنامه‌های تلفن همراه است که از طریق فیلم‌های خنده دار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی به شهرت رسیده است. او لقب "مرد شیطان" یا "مرد کوچک" را دارد.

جال‌ترین مرد ترکیه از دیدگاه کاربران فضای مجازی

نام کامل و واقعی این مرد کوکسال بکتاشوغلو (Köksal Bektaşoğlu) است و وی در سال ۱۹۷۵ در استان ترابزون در شرق ترکیه متولد شد. درباره زندگی شخصی وی اطلاعات زیادی در دست نیست، می‌گویند والدین وی از دنیا رفته‌اند و او با عموی خود زندگی می‌کند. کوکسال با یک اختلال ژنتیکی نادر متولد شد که بر انسان تأثیر می‌گذارد، بنابراین از نظر صدا و کوتاهی قد به کودکان شباهت دارد اما شاید همین امر باعث شهرت و تمایز وی باشد.

علی رغم این، کوکسال بابا از مردم خجالت نمی‌کشد و تلاش می‌کند تا در میان آنها باشد و مانند بقیه زندگی کند. او از کودکی به بوکس علاقه داشت، به طوریکه در کودکی با وجود قد و قامت کوچک عناوین محلی را به دست آورد. فعالیو او در بوکس نزدیک به بیست سال به طول انجامید و پس از آن رسماً در سال 2010 بازنشسته شد. او اغلب به خاطر قهرمانی در مسابقات بوکس جوانان ترکیه به مدت سه سال، به خود افتخار می‌کند.

جال‌ترین مرد ترکیه از دیدگاه کاربران فضای مجازی


در سال ۲۰۱۵، بوکسور سابق در اینترنت به یک ستاره غیر منتظره تبدیل شد؛  ویدئویی از وی در حال مبارزه با یک مرد که دو برابر اندازه او بود در خیابان منتشر شد و این کلیپ تاکنون بیش از نه میلیون بازدید داشته است. او میلیون ها طرفدار در جهان عرب، اروپا، آسیا و البته ترکیه دارد.

کوکسال امروزه یکی از برجسته ترین شخصیت‌های سایت های شبکه های اجتماعی به حساب می‌آید. او از ناتوانی جسمی رنج می برد. مردم با او همدردی می‌کنند، او توانست قوانین کلیشه‌ای را نقض کند و لبخند در لب مردم بنشاند.

حساب اینستاگرام وی دو میلیون دنبال کننده دارد و همچنین در فیسبوک در حدود یک میلیون فالوئر دارد.

کاربران اینترنت در کشورهای مختلف فیلم هایی را که بکتاشوغلو در اینترنت ارسال کرده مشاهده می‌کنند. در سال 2016، روزنامه ایتالیایی Il Primato Nazionale گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه کوکسال توسط هزاران کاربر ایتالیایی فیس بوک دنبال می‌شود و صفحه ای در فیس بوک به نام کوتوله‌عثمانی il nano ottomano دارد.

جال‌ترین مرد ترکیه از دیدگاه کاربران فضای مجازی

مطبوعات اسپانیایی در آوریل ۲۰۲۰ گزارش دادند که کاربران اینترنت اسپانیایی بکتاشو اوغلو را "نادی" صدا می‌زنند و فیلمهایی حاوی پارودی از حرکات مختلف وی با نام "نادی" در برنامه تیک توک منتشر شده‌است. ".

کوکسال در یوتیوب به طور منظم فیلم‌های خود را منتشر می‌کند و زندگی روزمره خود را با دوست خود سلیمان‌کوس مستند می‌‌نماید. دوستان کوکسال باعث شهرت او شده‌اند به طوریکه آنها به طنز با او دعوا می‌کنند و سپس از او عکس می گیرند و واکنش های او را به عنوان یک شخصیت زودرنج مستند می‌کنند.

با بررسی کامنت‌ها در فضای مجازی، به عشق بزرگ کاربران به کوکسال پی می‌بریم، آنها از کشورهای مختلف به او سلام می‌رسانند و می‌گویند که دوست دارند فیلمهای او را تماشا کنند و او را به عنوان یک فرد خوب میدانند و زیرا با وجود عصبانی شدن مهربان است. براساس نظر کاربران کوکسال جالبترین مرد تاریخ ترکیه و محبوب ترین مرد منطقه است و برای او آرزوی خوشبختی و سلامتی دارند و بسیاری آرزو دارند که در واقع با او ملاقات کنند و از دوستانش برای مراقبت و کمک به او تشکر می‌کنند.

جال‌ترین مرد ترکیه از دیدگاه کاربران فضای مجازی

برخی از فالوئرها هستند که از ماهیت درگیری بین او و دوستانش تعجب می کنند، آیا این درگیری‌ها واقعی است یا یک روال کمیک؟! شاید دلیل اصلی محبوبیت و محبوب بودن وی تواضع وی باشد.

یک سال یا بیشتر پیش وقتی رئیس جمهور ترکیه به ترابزون سفر کرد، به دلیل عشق کوکسال بابا به اتومبیل به او اتومبیلی قرمز رنگ داد که با باتری کار میکرد.

جال‌ترین مرد ترکیه از دیدگاه کاربران فضای مجازی

در مورد بیماری او ، که به گفته دوستانش تحریک کننده ترین موضوع برای او است ، هیچ کس نتوانست دقیقاً بداند که چه مشکلی برای او وجود دارد ، اما گفته شد که افرادی مانند او فقط ۳۵ تا ۴۰ سال عمر می‌کنند. با این حال کوکسال اکنون ۴۵ ساله است. او در شهر خود ترابزون رستوران دارد. این رستوران تامین کننده اصلی غذا برای بازیکنان باشگاه ترکیه ترابزون محسوب می شود ، باشگاهی که او و پدرش از کودکی تشویق می کردند.

او به عشقش در انجام کارهای خیرخواهانه و کمک به نیازمندان شهرت دارد. او داوطلبانه در بسیاری از کمپین ها و پروژه ها شرکت کرده و اخیراً کمپینی را برای حمایت از کودکان مدرسه ای در مناطق دور دست راه اندازی کرده است. . او لباسها و كفشهایی را در بين كودكاني كه از ديدار او ابراز خوشحالي كردند توزيع كرد و همچنين در مورد برنامه آينده آنها به آنها گوش فرا داد و با آنها عکسهاي زيادي گرفت.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رضا تبریز
|
United States
|
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
16
6
متنفرم از این کوکسال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار