هویج مخلوطی جادویی و آسان برای زیبایی موها
کد خبر: ۲۱۳۸۳۸
تاریخ انتشار: 2021 June 09    -    ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
علاوه بر این، هویج همچنین ظاهر موهای سفید را به تأخیر می اندازد. هویج را می توان به روش های مختلفی برای بهبود ظاهر و سلامت مو استفاده کرد، اولین مورد این است که شما می توانید چند قطره روغن هویج به شامپو و نرم کننده منظم خود اضافه کنید.

هویج مخلوطی جادویی و آسان برای زیبایی موها

هویج مخلوطی جادویی و آسان برای زیبایی موهااختصاصی تابناک با تو؛ هویج یکی از سبزیجات سالم است که حاوی انبوهی از ویتامین ها و مواد معدنی است که بسیار مفید بوده و سلامت و زیبایی مو را حفظ می کند. در حقیقت، فواید هویج برای مو بسیار زیاد است، به گزارش سایت "tuobenessere" ایتالیا، این ماده غذایی قادر است با تحریک گردش خون در پوست سر، موها را به روش طبیعی تقویت کند.

به همین دلیل، افرادی که موهای ضعیفی دارند می توانند از مزایای آن برای جلوگیری از ریزش زیاد مو و همچنین افرادی که می خواهند رشد مو را تسریع کنند، استفاده کنند.

هویج مخلوطی جادویی و آسان برای زیبایی موها

اثر آنتی اکسیدان های موجود در هویج به کاهش شوره سر نیز کمک می کند زیرا باعث می شود پوست سر عمیقا تمیز شود. علاوه بر این، هویج همچنین ظاهر موهای سفید را به تأخیر می اندازد. هویج را می توان به روش های مختلفی برای بهبود ظاهر و سلامت مو استفاده کرد، اولین مورد این است که شما می توانید چند قطره روغن هویج به شامپو و نرم کننده منظم خود اضافه کنید.

همچنین از روغن هویج به طور مستقیم روی مو، با ماساژ دادن آن روی پوست سر، استفاده می شود که باعث قویتر شدن مو و رشد سریعتر آن می شود.

هویج مخلوطی جادویی و آسان برای زیبایی موها

برای مرطوب سازی موها به روشی ساده و اقتصادی می توانید یک دستورالعمل خانگی را بر اساس هویج تشکیل دهید که از یک هویج متوسط​​، یک فنجان آب و چهار قاشق غذاخوری نشاسته ذرت تشکیل شده است.

طرز تهیه:

هویج ها را پوست بگیرید و به قطعات کوچک ریز کنید، سپس با قرار دادن آنها در مخلوط کن برقی با آب، آنها را به صورت خمیر درآورید.

هویج مخلوطی جادویی و آسان برای زیبایی موها

نشاسته ذرت را در ½ فنجان آب رقیق کنید، سپس آن را در تابه بریزید تا جوش بیاید و با احتیاط هم بزنید.

ظرف را از روی حرارت برداشته و نشاسته را بگذارید تا خنک شود، سپس مخلوط قبلی هویج و آب را اضافه کرده و سپس از آن به عنوان ماسک مو استفاده کنید.

هویج مخلوطی جادویی و آسان برای زیبایی موها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار