پیشنهاد پلیس به خانم بازیگر درباره سرقت منزلش
کد خبر: ۲۱۳۷۷۴
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: 2021 June 07    -    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره سرقت از منزل یک خانم بازیگر و انتشار جزئیات این سرقت توسط این بازیگر گفت: به این بازیگر پیشنهاد می‌دهم اکنون که مردم را در جریان سرقت از منزلشان قرار داد‌ه‌اند، موارد ایمنی و ضعفهای ایمنی منزل را نیز بیان کنند.
 رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره سرقت از منزل یک خانم بازیگر و انتشار جزئیات این سرقت توسط این بازیگر گفت: به این بازیگر پیشنهاد می‌دهم اکنون که مردم را در جریان سرقت از منزلشان قرار داد‌ه‌اند، موارد ایمنی و ضعفهای ایمنی منزل را نیز بیان کنند.
 
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره سرقت از منزل آزیتا ترکاشوند، اظهار کرد: زمانیکه خبر وقوع حادثه‌ای به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام شود، هیچ سؤالی مبنی بر اینکه حادثه‌دیده یا مالباخته چه کسی و دارای چه موقعیت اجتماعی است مطرح نمی‎شود.
 
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه تمام مردم از نظر پلیس یکسان هستند و به تمام پرونده‌ها نیز به طور یکسان رسیدگی می‌شود، گفت: گاهی در برخی پرونده‌ها که متعلق به افراد شناخته شده یا اصطلاحاً سلبریتی است، شاهدیم که جزئیات حادثه توسط خود این افراد اطلاع‌رسانی می‌شود و همین موضوع نیز به سبب شهرت فرد مورد توجه قرار می‌گیرد.
 
وی تصریح کرد: به عنوان مثال در ماجرای سرقت اخیر از خانه یک بازیگر در محله نیاوران، رسیدگی به پرونده این سرقت نیز همچون دیگر سرقتها در دستورکار قرار گرفته و توسط همکاران من در مجموعه پلیس در دستور کار هم قرار دارد.
 
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس در هیچ یک از موارد هویت مالباخته یا شاکی را اعلام نمی‌کند اما اکنون با توجه به اینکه این خانم بازیگر، این موضوع را اعلام کردند، خوب است که همین موضوع بهانه‌ای شود تا از ظرفیت هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های ساخته شده برای ارتقا امنیت و ایمنی کمک بگیریم.
 
موقوفه‌ای ادامه داد: متأسفانه منزل این خانم بازیگر، فاقد کمترین تجهیزات و امکانات تأمین امنیت بود، پنجره‌ها در طبقه اول بدون حفاظ بوده و ساختار و معماری بالکن نیز عملاً تبدیل به یک پلکان برای سارقان شده بود.
 
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ عنوان کرد: برخی از موارد ممکن است مربوط به معماری باشد اما موارد بسیاری از جمله ارتقا امنیت خانه باید توسط خود صاحب‌خانه مورد توجه قرار بگیرد که اینگونه نبود.
 
وی متذکر شد: پلیس قطعاً به وظیفه خود در مورد رسیدگی به این پرونده همچون دیگر پرونده‌ها عمل خواهد کرد اما باید بدانیم که جرائم، از سرقت گرفته تا موارد دیگر یک بعدی نیستند و برای وقوع آن باید چندین عامل دست به دست هم بدهند.
 
موقوفه‌ای یادآور شد: به این بازیگر کشورمان پیشنهاد می‌دهم اکنون که مردم را در جریان سرقت از منزلشان قرار داد‌ه‌اند، موارد ایمنی و ضعفهای ایمنی منزل را نیز بیان کنند تا شاید مردم با کمک از این موارد توجه بیشتری به ایمنی منازلشان داشته باشند.
تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
4
6
طرف خونش سرقت شده شما تازه ازش طلبکار هم هستید.
به جای اینکه جلوگیری از سرقت کنید افاضه هم می کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
3
4
از من بپرسید من می گویم: از ضعف های ایمنی یکی اینکه چون نیروی انتظامی در تامین امنیت بسیار ناتوان است مردم خود باید اسلحه تهیه کنند و از خود در برابر حرامیان و زورگیران تا دندان مسلح، دفاع کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
0
16
منم یک پیشنهاد دارم هر خونه یک گزمه با چماق استخدام کنه تا امنیت خونه ها بالا بره و پلیس به زحمت نیفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
2
4
یه چیزی هم بدهکار شده!!!!! خانم بازیگر مراقب باش چند روز دیگه بهت نگن خودت صحنه سازی کردی تا پلیسو خراب کنی!!!! مراقب باش به ضدانقلابها نچسبوننت!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
1
5
" مردم در برابر پلیس یکسان هستند. " بارها دیده ام که دروغ است. آیا در برخورد با سرقت از منزل یک نماینده مجلس و یک کارگر یکسان برخورد میشود؟ چرا در مملکت اسلامی دروغ میگویید؟
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
0
9
از پارسال تا به حال سه نفر از دوستان و آشنایان بنده , از خودرو و از خانه شان سرقت شده تا به حال یک هل پوک بهشان بر نگشته فقط گفته اند که اگر دزد را پیدا کردیم خودمان خبرتان می کنیم
حتی در یک مورد دوربین مدار بسته تصویر چهره دزد را به وضوح گرفته بود باز هم دزد را پیدا نکردند

بعد دزدی که به علی دایی زد دو روز بعد پیدا شد

اونوقت توقع دارید با این جمله مردم در برابر پلیس یکسان هستند چطور برخورد کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
1
8
نیروی انتظامی موتور داره نیرو هم داره ( همون هایی که وقتی اوضاع خراب میشه لباس فرم مشکی و کلاه خود سرشون می کنه و توی خیابون ها از این ور به اون ور میرن) همون ها نمی تونن هر روز توی خیابون گشت زنی کنن و کیف قاپ ها و ازاذل اوباش قمه به دست و ماشین لخت کن ه رو گیر بندازن؟

واقعا سواله برای من
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
0
1
من در کانادا زندگی می کنم. این جا هیچ حفاظی به هیچ در و پنجره ای نیست. البته خلاف و دزدی هم وجود داره ولی پلیس به جای سرزنش مردم سعی می کنه کار خودشو درست انجام بده. خود من دو سال درب خونه ام رو قفل نمی کردم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار