زیباتر شدن زنان مسن با پانزده ترفند آرایشی
کد خبر: ۲۱۳۷۱۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2021 June 08    -    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
آرایش صحیح در هر سنی می‌تواند ظاهر شما را جذاب‌تر و زیباتر نشان دهد. بنابراین همیشه نیاز دارید تا نکات مهمی که به نوع پوست، فرم صورت و شرایط سنی شما مربوط است را بدانید. با کمی مطالعه و شناخت بیشتر صورتتان شما نیز آرایش موفقی خواهید داشت.

زیباتر شدن زنان مسن با پانزده ترفند آرایشیبه گزارش تابناک با تو؛ همه ما پا به سن میگذاریم  و بدون توجه به این موضوع شاید در یک روال آرایشی ثابت گیر افتاده‌ایم که با توجه به سن فعلی ما، چندان مطلوب نیست. شما هرگز نباید به این موضوع فکر کنید که اگر سنتان بیشتر شده دیگر نمی‌توانید جذاب و زیبا باشید. آرایش صحیح در هر سنی می‌تواند ظاهر شما را جذاب‌تر و زیباتر نشان دهد. بنابراین همیشه نیاز دارید تا نکات مهمی که به نوع پوست، فرم صورت و شرایط سنی شما مربوط است را بدانید. با کمی مطالعه و شناخت بیشتر صورتتان شما نیز آرایش موفقی خواهید داشت. در این جا 15 نکته آرایش زنان مسن را بخوانید و از آن‌ها کمک بگیرید. همچنین فراموش نکنید که شما همیشه زیبا هستید.

زیباتر شدن زنان مسن با پانزده ترفند آرایشی


15. ضد آفتاب

همه ما می‌دانیم که نور خورشید باعث پیری پوست می‌شود؛ بنابراین، استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب باید اولویت آرایشی شما باشد. بد نیست بدانید که نور خورشید حتی در هوای ابری نیز می‌تواند به پوست شما آسیب برساند. در نتیجه در فصل زمستان از SPF 15 و در فصل تابستان از SPF 50 و بالاتر برای جوان نگه داشتن پوست خود استفاده کنید.

14. مرطوب کننده

برای داشتن پوست صاف و شفاف، تنها یک قانون وجود دارد: حفظ رطوبت. خشکی دشمن سلامت پوست شما است. همیشه بعد از حدود 10 دقیقه پس از حمام، پوست خود را مرطوب کنید تا طراوت خود را حفظ کند. همچنین به یاد داشته باشید که همیشه قبل از استفاده از کرم پایه (کرم پودر) برای آرایش، از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید.

13. آرایش رنگ زرد

آرایش رنگی زرد به زیباتر شدن چهره و همچنین درخشش طبیعی آن کمک می‌کند. فکر نکنید که قرار است زرد به نظر برسید! فقط باید به سادگی از رنگ‌های گرم و روشن با تم زرد و کرمی استفاده کنید تا شاداب‌تر به نظر برسید.

زیباتر شدن زنان مسن با پانزده ترفند آرایشی

 

12. برجسته کردن ساختار استخوانی

برای داشتن ظاهری جوان‌تر، سعی کنید روی برجسته کردن استخوان‌های گونه و فک خود تمرکز کنید. این کار علیرغم سن شما همیشه ایده خوبی است و همچنین با بیشتر شدن سن، اهمیت می‌یابد. شما می‌توانید با استفاده از رژ گونه‌های برنز یا صورتی کمرنگ روی این مناطق تمرکز کرده و آن‌ها را مشخص‌تر کنید.

11. کرم شب

استفاده از کرم شب در صورتی که قبل از ترک خانه وقت کافی ندارید، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این نوع کرم‌ها همچنین می‌توانند به عنوان مرطوب کننده در پایان روز شما مورد استفاده قرار گیرند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این کرم را روی صورت و گردن خود بمالید.

 

10. کرم پایه مایع

هر چه پیرتر شوید، صورت شما به مرطوب کننده بیشتری نیاز دارد. مرطوب کردن پوست به همان اندازه پرهیز از به کار بردن محصولاتی که صورت شما را خشک می‌کنند، اهمیت دارد. اگر قبلا از پودر خشک روی پوست خود استفاده می‌کردید، توصیه می‌کنیم کرم پایه آرایشی خود را به حالت مایع تغییر دهید.

زیباتر شدن زنان مسن با پانزده ترفند آرایشی

9. کرم پایه سایه چشم

اگر روی پوست خود چروک داشته باشید، سایه چشم می‌تواند نازک‌ترین آن‌ها را برجسته کند. در نتیجه شما ظاهری غیرطبیعی خواهید داشت. زیباترین خانم‌ها با این مشکل به خوبی آشنا هستند. آن‌ها به راحتی با استفاده از کرم پایه سایه چشم قبل از سایه زدن، آرایش موفقی دارند.

8. خط چشم کمرنگ

استفاده از یک خط چشم قهوه‌ای یا خاکستری روشن‌تر می‌تواند جلوه زیباتری به چشم‌های شما داده و آن‌ها را بزرگ‌تر نشان دهد. شما نیازی به خط چشم‌های سیاه تیز و جسورانه ندارید؛ از این رو، به سراغ جلوه‌ای ظریف‌تر بروید. خطوط نرم‌تر و روشن‌تر با رنگ پوست یک خانم مسن بهتر هماهنگ می‌شوند.

7. کانسیلر

شما باید با خوردن غذای سالم و نوشیدن مقدار زیاد آب، از رطوبت پوست خود مراقبت کنید تا سیاهی و کبودی  دور چشمانتان کمتر شود. مایعات باعث درخشش پوست شما خواهند شد. با این حال ممکن است نیاز داشته باشید تا این تیرگی‌ها را کمی مخفی کنید. هر وقت چنین احساسی داشتید، از کانسیلر استفاده کنید. فراموش نکنید که به سراغ کانسیلرهای مایع بروید تا از خشک شدن پوستتان جلوگیری شود.

زیباتر شدن زنان مسن با پانزده ترفند آرایشی

6. اسفنج آرایشی مرطوب

برای خشک نشدن پوستتان، اسفنح آرایشی خود را کمی مرطوب کنید. زمانی که پوست طراوت دوران جوانی را از دست می‌دهد، شما به کرم پایه بیشتری برای پوشاندن چروک‌هایتان نیاز خواهید داشت.  در این صورت نیز آرایش شما ضخیم‌تر خواهد شد که این از جذابیتتان کم می‌کند. بنابراین، مراقب باشید که از کرم پایه خیلی ضخیم روی پوستتان استفاده نکنید. برای این کار اسفنج آرایشی خود را مرطوب کنید تا کرم به خوبی روی پوست شما پخش شود.

 

5. خودداری از تتو ابرو

ابروهای تتو شده گاهی اوقات می‌توانند از تازگی و جذابیت ظاهر ما کم کنند. رنگ و حالتی که تتوی ابرو ایجاد می‌کند، در مقایسه با پوست خانم‌های مسن معمولا خیلی تیره و مصنوعی است. توصیه می‌کنیم در صورت تمایل به برجسته کردن ابروهایتان، از یک مداد قهوه‌ای نرم استفاده کنید.

زیباتر شدن زنان مسن با پانزده ترفند آرایشی

4. بلند کردن مژه‌ها

با بیشتر شدن سن، مژه‌ها نیاز دارند تا کمی بلندتر شده و همچنین تقویت شوند. بهترین زمان برای استفاده از فرمژه حتی اگر در جوانی عادت به استفاده از آن را نداشتید، در دوران میانسالی است. فراموش نکنید که به جای رنگ مشکی تیره، از ریمل قهوه‌ای نرم‌تر و لطیف‌تر استفاده کنید.

3. بالم لب

قبل از خواب، می‌توانید از بالم برای مرطوب کردن لب‌های خود استفاده کنید. کمی وازلین یا بالم لب را به طور غلیظ تا روی لب‌هایتان بمالید تا ظاهر سالم‌تری به چهره شما ببخشد. همین طور توجه داشته باشید که نباید از رژ لب‌های جیغ و پررنگ استفاده کنید؛ زیرا، آن‌ها باعث باریک‌تر دیدن شدن لب‌ها می‌شوند.

2. سایه چشم متضاد

استفاده از سایه چشم با رنگ متضاد یک نکته بسیار ساده و موثر در زیباتر شدن شما است. اگر چشمان آبی دارید، توصیه می‌کنیم به دنبال رنگ‌های گرم‌تر مانند قهوه‌ای روشن یا کرمی گرم باشید. اگر چشم‌های شما سبز یا قهوه‌ای هستند، به سراغ رنگ‌های سردی مثل سبز یا بنفش و آبی بروید. این تضاد ایجاد شده به خوبی می‌تواند ظرافت چشم‌های زیبایی شما را برجسته کند.

زیباتر شدن زنان مسن با پانزده ترفند آرایشی

1. طبیعی بودن

از پوست و ظاهر خود نترسید! شما نباید به این که دیگران درباره شما چه فکری دارند همیت بدهید. به پوست خود افتخار کنید. به همه چروک‌ها، برآمدگی‌ها و لکه‌های زیبایی که شخصیت شما را می‌سازند، دوست داشته باشید. همه آن‌ها بخشی از داستان زندگیتان هستند. آن‌ها به شما می‌گویند که از کجا آمده‌اید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
19
1
چقدر وحشتناک!
زیبا احمدپور از تبریز
|
United States of America
|
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
0
3
عالی بود حتما استفاده می کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
6
آخرین پاراگراف بهترین قسمت مطلب بود ( طبیعی بودن )
پروین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
0
بسیار بسیار عالی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار