طراحی ابر قایق تفریحی یا مگایات لوکس
کد خبر: ۲۱۳۴۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 June 06    -    ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
ساخت یک کشتی سوپریات یا مگایات یک پروژه بزرگ است ولی ساخت یک مگایات با ۸ عرشه به نام Galleon توسط یک شرکت آلمانی Beiderbeck Designs کاملا یک مفهوم جدید و بزرگ است. کشتی تفریحی Galleon چندین طبقه است و آن‌قدر فضای تفرحی و امکانات رفاهی و سرگرمی دارد که به راحتی می‌تواند با یک شهربازی مدرن رقابت کند.

طراحی ابر قایق تفریحی یا مگایات لوکس

طراحی ابر قایق تفریحی یا مگایات لوکس«تابناک با تو» - ساخت یک کشتی سوپریات یا مگایات یک پروژه بزرگ است ولی ساخت یک مگایات با ۸ عرشه به نام Galleon توسط یک شرکت آلمانی Beiderbeck Designs کاملا یک مفهوم جدید و بزرگ است.

کشتی تفریحی Galleon چندین طبقه است و آن‌قدر فضای تفرحی و امکانات رفاهی و سرگرمی دارد که به راحتی می‌تواند با یک شهربازی مدرن رقابت کند.

این هیولای شناور در آب، ۵۲۵ فوت (تقریبا ۱۶۰ متر) طول دارد و طراح آن فردی به نام Steve Kozloff است. او خواسته رویای یک شهر کاملا شناور در آب را محقق کند؛ شهری با امکانات رفاهی و سرگرمی فراوان و بی‌وقفه برای مسافرانی که می‌خواهند به نقطه دوری سفر کنند یا روزهای طولانی دور از شهرهای شلوغ و پرترافیک و آلوده زمینی باشند.

طراحی ابر قایق تفریحی یا مگایات لوکس

چون کشتی تفریحی Galleon بیش از اندازه بزرگ است؛ به آن لقب مگایات (megayacht) می‌دهند. ما در این کشتی ۸ عرشه با ۸ دکل بزرگ بادبانی می‌بینیم که ظرفیتی برای پذیرایی از ۲۰۰ میهمان با ۲۰ اقامت‌گاه خصوصی فراهم می‌کند.

طراحی ابر قایق تفریحی یا مگایات لوکس

قرار است این کشتی تفریحی لوکس با ۵ موتور الکتریکی دیزلی که مجموعا ۱۰ هزار اسب بخار قدرت تولید می‌کنند؛ آب‌ها را شکافته و حداکثر سرعتی معادل ۱۹ گره یا ۱۰ هزار مایل دریایی داشته باشد. البته، در سفرهای کاملا تفریحی و سرگرم‌کننده می‌تواند با سرعت ۱۰ گره حرکت کند.

طراحی ابر قایق تفریحی یا مگایات لوکس

کشتی مگایات Galleon دارای یک آشیانه ۴۵۰۰ فوت مربی (۴۱۹ متر مربع) کاملا امن و ایزوله برای نگهداری از ۱۰ هلی‌کوپتر است. به علاوه، برای چندین بالگرد میهمان هم مناطقی روی عرشه‌ها در نظر گرفته شده است.

طراحی ابر قایق تفریحی یا مگایات لوکس

امکانات رفاهی و سرگرمی این کشتی واقعا بی‌پایان و تعطیل‌ناپذیر هستند. شاهد دو استخر داخلی بزرگ و دو استخر رودخانه‌ای هستیم؛ به همراه چندین رستوران و کافه و پارک. همه این‌ها به جز یک مجموعه ورزشی داخلی کشتی با یک زمین بسکتبال کامل، زمین تنیس، چهار زمین هندبال و وسایل ورزشی دیگر است.

طراحی ابر قایق تفریحی یا مگایات لوکس

در طراحی این سوپریات از خلاقیت و ابتکارات زیادی استفاده شده است تا از هر فضای کشتی بتواند استفاده‌های چندگانه داشت. مثلا، استخرهای سرپوشیده این کشتی به گونه‌ای طراحی شدند که می‌توان با کشیدن یک کاور روی آن‌ها به عنوان آلاچیق هم استفاده شوند. ۶ قایق تندرو هم در بخش پارکینگ این کشتی مشاهده می‌شود. البته، پارکینگ این کشتی بسیار بزرگ‌تر است و می‌تواند ۴ زیردریایی U-Boat Worx Nemo و ۲۱ واترکرافت شخصی را به همراه ۱۲ ناوچه در خود جای دهد.

طراحی ابر قایق تفریحی یا مگایات لوکس

در انتها باید به ۱۲ قایق نجات اشاره کنیم که هر یک ظرفیتی ۳۰ نفره دارند و به سرعت می‌توان آن‌ها را به دریا پرتاب کرد.

منبع: یک پزشک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
0
0
الان يكي مياد ميگه ما هم پرايد ميسازيم( البته فقط يسري از قطعاتش رو ميسازيم، قطعات اصلي رو وارد ميكنيم) كه البته درست هم ميگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
0
0
خدایا! چرا مافقط باید نظاره گر خوشی و تفریحات و رفاه سایرافراد باشیم؟اگر ما بنده های بی لیاقت تو هستیم پس هدف از خلقت ماچه بوده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار