زلزله فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر را لرزاند
کد خبر: ۲۱۲۹۱۲
تاریخ انتشار: 2021 May 29    -    ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
بامداد امروز زلزله 5 ریشتری، «بابامنیر» در مرز استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

بامداد امروز زلزله 5 ریشتری، «بابامنیر» در مرز استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

ساعت 1:05 دقیقه بامداد امروز زلزله 5 ریشتری در عمق 10 کیلومتر، مرز استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند. این زلزله در 29 کیلومتری بابامنیر در شهرستان ممسنی استان فارس رخ داده و کانون آن در منطقه ای خالی از سکنه بوده است. طبق گزارش های اولیه، به روستاهای اطراف این منطقه نیز خسارتی وارد نشده است.

مهدی ولی پور، رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: این زلزله بین شهر بابامنیر و شهرستان گچساران در محل خالی از سکنه رخ داده است؛ در روستاهای اطراف کانون زلزله هم از جمله برم سیاه، مرغ، رباط، میشان، بیدکرز و بابامنیر گزارشی مبنی بر وجود خسارت اعلام نشده است.

2:40 اعزام نیروهای امدادی به بابامنیر/ زلزله فعلا تلفات نداشته است

رحیم آزادی، مدیر کل مقابله با بحران استانداری فارس، اظهار کرد: نیروهای امدادی پس از وقوع زلزله فوراً به منطقه اعزام شده‌اند و در حال ارزیابی هستند. بر اساس بررسی‌های اولیه، این زلزله تاکنون تلفاتی نداشته است.

استان بوشهر روی ویبره/ زلزله ۴.۱ ریشتری گناوه را لرزاند

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر صبح امروز ساعت ۰۶:۴۷ حوالی بندر گناوه در استان بوشهر را لرزاند. عمق این زلزله در ۱۰ کیلومتری زمین بوده است.

همچنین زلزله دیگری در ساعت ۶:۵۹ و ۷:۲۷در عمق ۲۰ و ۲۴ کیلومتری گناوه و دیگری ساعت ۷:۰۸ دقیقه در عمق ۱۰ کیومتری جزیره خارگ رخ داد.

تاکنون گزارشی از خسارت‌های احتمالی زلزله گزارش نشده است.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار