از بین بردن نفخ شکم در عرض چند دقیقه
کد خبر: ۲۱۲۷۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 May 29    -    ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
در این تمرین همان مکانیزم ها کار خواهند کرد. هنگام بروز نفخ در روده ها هوای زیادی وجود دارد. این بدان معناست که هوا باید از آن خارج شود.فشار آهسته بر روی معده در این حالت مانند آزاد کردن هوا از یک تشک بادی بزرگ است که فقط با تلاش فقط وزن و حداقل تلاش دستان است.

۵ راه برای از بین بردن نفخ شکم در عرض چند دقیقه بدون قرص

۵ راه برای از بین بردن نفخ شکم در عرض چند دقیقه بدون قرص«تابناک با تو» - هر فرد شاغل در دنیای مدرن نمی تواند به یک برنامه غذایی روزانه مباهات کند. میان وعده های بی پایان و ناتوانی در پرهیز از خوردن "کربوهیدرات های زود هضم" منجر به این واقعیت می شود که همه ما گاه به گاه از نفخ شکم رنج می بریم. یوگا به شما کمک خواهد کرد: موقعیت های مختلف ارائه شده در این مقاله به شما کمک می کند تا بدون مصرف دارو سریعا از نفخ شکم (باد شکم) خلاص شوید.

حرکت بچه در یوگا

۵ راه برای از بین بردن نفخ شکم در عرض چند دقیقه بدون قرص

از بین بردن نفخ شکم در عرض چند دقیقه با حرکت بچه در یوگا


اگر متوجه نمی‌شوید بچه با این کار چه ارتباطی دارد، پس به یاد داشته باشید که جنین در چه موقعیتی قرار دارد. این ۹ ماه از زندگی یک شخص می‌گذرد که در واقع هیچ چیز او را آزار نمی‌دهد. آن‌ها می‌گویند که سلول‌های عصبی مغز ما این دوران آرامش را در تمام طول زندگی خود به یاد می‌آورند، بنابراین یوگی‌های باستانی این ژست را به عنوان یک روش جهانی برای استراحت و نظم کامل خود پیشنهاد می‌کنند. این کمک می‌کند تا پشت خود را شل کنید، شور و نشاط پیدا کنید. علاوه بر این، موقعیت بدن در این موقعیت یک ماساژ استاتیک قدرتمند از منطقه روده را فراهم می‌کند. شما می‌توانید پنج دقیقه را در این موقعیت بگذرانید! بعد از صاف کردن بدن، شکم به احتمال زیاد همانند قبل از واقعه نفخ خواهد بود.


زانو به سینه در یوگا

۵ راه برای از بین بردن نفخ شکم در عرض چند دقیقه بدون قرص

ما خود را از نفخ شکم نجات می دهیم

بسیاری از افراد می دانند که به مادران جوان توصیه می شود در صورت یبوست زانوی بچه را به سینه فشار دهند. در این تمرین همان مکانیزم ها کار خواهند کرد. هنگام بروز نفخ در روده ها هوای زیادی وجود دارد. این بدان معناست که هوا باید از آن خارج شود.فشار آهسته بر روی معده در این حالت مانند آزاد کردن هوا از یک تشک بادی بزرگ است که فقط با تلاش فقط وزن و حداقل تلاش دستان است. نفخ شکم را نمی توان یک شبه تسکین داد، بنابراین توصیه می شود که چند دقیقه وقت بگذارید.


ژست کمان در یوگا

۵ راه برای از بین بردن نفخ شکم در عرض چند دقیقه بدون قرص

از بین بردن نفخ شکم در عرض چند دقیقه با ژست Bow Yoga Pose

این می‌تواند در تصویر بسیار دشوار به نظر برسد. اما این فقط در نگاه اول است. هر مبتدی می‌تواند آن را انجام دهد، فقط ارتفاع بالا آمدن (جدا شدن از کف) قفسه سینه و باسن بسته به آمادگی جسمانی می‌تواند متفاوت باشد. فشار بر روی قسمت روده در حرکت آسانا آشکار است. نگه داشتن آن برای بیش از ۴۰ ثانیه کار چندان آسانی نخواهد بود، اما تأثیر آن گاهی در همین نیم دقیقه حاصل می‌شود.


حرکت شخم در یوگا

۵ راه برای از بین بردن نفخ شکم در عرض چند دقیقه بدون قرص

از بین بردن نفخ شکم در عرض چند دقیقه با ژست شخم

این ورزش نه تنها برای دستگاه گوارش، بلکه برای کل ستون فقرات نیز مفید است. برای خلاص شدن از شر نفخ شکم، استفاده از حالت گاوآهن مفید است. سطح اجرا ممکن است متفاوت باشد. اگر نمی‌توانید انگشتان خود را فوراً پشت سر خود روی زمین قرار دهید، پس استفاده از صندلی / چهارپایه / دیوار (همانطور که در تصویر نشان داده شده) کاملاً قابل قبول است تا کار را آسان‌تر کنید. عضلات زیر شکم به طور فعال در این وضعیت منقبض می‌شوند، که ماساژ عالی منطقه روده و خلاص شدن از نفخ را فراهم می‌کند.

حرکت شخم در یوگا

۵ راه برای از بین بردن نفخ شکم در عرض چند دقیقه بدون قرص
از بین بردن نفخ شکم در عرض چند دقیقه با ژست زنان شرقی

در کشور‌های ژاپن، چین، کره، از زمان‌های بسیار قدیم، زنان تقریباً بیشتر روز را در این موقعیت گذرانده اند. در این موقعیت، آن‌ها کار می‌کردند، از بچه‌ها پرستاری می‌کردند، آشپزی می‌کردند، با دیگران صحبت می‌کردند؛ و این اتفاقی نیست. این حالت باعث تقویت کمر، پا‌ها و همچنین کمک به بهبود هضم، آزاد سازی سموم از بدن می‌شود. می‌توانید سعی کنید در این وضعیت بنشینید و نوعی فعالیت معمول یا اوقات فراغت انجام دهید. شما می‌توانید یک فصل از کتاب مورد علاقه خود را بخوانید، از صفحه یک ابزار شبکه‌های اجتماعی را مرور کنید، برخی موارد را مرتب کنید. وقتی بعد از چند دقیقه بلند می‌شوید، معده شما بسیار صاف‌تر می‌شود و پرستالیس شروع به کار می‌کند.

منبع: سیارک

برچسب ها: یوگا ، نفخ ، نفخ شکم ، شکم ، قرص ، دقیقه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
0
1
با این حرکات فقط باید مواظب باشیم که تنها باشیم و کسب در اطراف نباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
خخخخخ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار