درب ضد سرقت و راه های محافظت از خانه در برابر دزد ها
کد خبر: ۲۱۲۵۵۹
تاریخ انتشار: 2021 May 25    -    ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

در این مقاله به بررسی درب ضد سرقت و کارایی این محصول در برابر سارقین می پپردازیم. همچنین تلاش می کنیم تا راه های محافظت از خانه در برابر سرقت را مرور کنیم.

متاسفه در حال حاظر میزان سرقت ها از منازل بسیار زیاد شده است و همین امر محاظت از خانه را به امری اجتناب ناپذیر تبدیل کرده است.

با حرفه ای تر شدن سارقین، راه های مقابله با دزدی نیز پیشرفته تر شده است و امروزه از راه ها و مسیر های گوناگونی برای جلوگیری از سرقت استفاده می شود.

درب های ضد سرقت نقش بسیار مهمی در امنیت خانه دارند بنابر این شناخت صحیح و انتخاب درست این محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول نیز در سال های اخیر بروز رسانی های زیادی را تجربه کرده است تا بتواند امنیت خانه را حفظ کنید.

درب ضد سرقت مهمترین عامل جلوگیری از سرقت

اصلا اغراق نیست که بگوییم درب ضد سرقت مهمترین ابزار محافظت از خانه و مهمترین عامل جلوگیری از سرقت است.

شاید شما بگویید اصلا این ابزار نمی تواند در مقابل سارقین امروزی خانه را محافظت کند و دوست و آشنایی داشته باشید که با داشتن این محصول نیز، خانه او مورد سرقت قرار گرفته باشد. در این باره باید بگوییم بسیاری از محصولاتی که با این نام فروخته می شوند از کیفیت و امنیت برخوردار نیستند و اصلا تفاوتی با یک درب معمولی ساختمان ندارند.

این شما هستید که می بایست از فاکتور های امنیتی یک درب ضد سرقت خوب اطلاع کافی داشته باشید و همچنین این محصول را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید.

اگر بخواهید در مورد مشخصات فنی مهم اطلاعات کافی داشته باشید باید در مورد این پارامتر های زیر بیشتر بدانید:

  • درب ضد سرقت حتما دارای یک شبکه بندی فلزی است، هرچه میزان این شبکه بندی بیشتر باشد امنیت درب بیشتر خواهد بود
  • داخل این درب های ورودی از یک ورقه فلز سرتاسری استفاده می شود، ضخامت این فلز هرچه بیشتر باشد قدرت بازدارندگی درب بیشتر خواهد بود.
  • قفل های مختلفی درون این محصولات به کار می رود، در حال حاضر بهترین انتخاب قفل گاوصندوقی شرکت کاله ترکیه است.
  • داشتن پین های امنیتی یکی دیگر از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید. این پین ها داخل چهارچوب قرار می گیرند و اتصال درب را به شاکله ساختمان، تکمیل می کنند.
  • عرض چهار چوب هم از اهمیت بالایی برخوردار است، عرض های کم، قدرت کافی در برابر دیلم را ندارند.
  • محصولاتی با قیمت پایین از کیفیت مطلوب برخوردار نیستندو در این باره نباید به دنبال محصولات چینی و یا محصولات ترک ارزان باشید.
  • قفل شب بند یکی دیگر از اجزای امنیتی است. وجود این قطعه از شما در برابر دزد ها در زمانی که خانه هستید محافظت می کند و در زمانی که خارج از خانه هستید، میزان محافظت و امنیت خانه را افزایش می دهد.

در باره مشخصات فنی و قیمت درب ضد سرقت می توانید به سایت سام درب و لینک رو به رو مراجعه کنید https://samdarb.com/product-category/security-door/

درب ضد سرقت

درب محافظتی آکاردئونی

درب های محافظتی آکاردئونی را حتما دیده اید. این درب ها به دلیل اشغال کردن فضای کم بسیار محبوب هستند.

این محافظ ها می توانند چند دقیقه در سرقت تاخیر ایجاد کنند و همین امر یعنی یک گام رو به جلو. در کنار تاخیر مسئله مهم دیگری که از نقاط مثبت آن بشمار می رود این است که باز کردن محافظ های آکاردئونی توسط سارقین با مقداری سر و صدا همراه است و همین امر سبب می شود تا در تصمیم گیری سارقین برای دزدی از یک واحد آپرتمانی شک ایجاد کند.

نکته منفی این محصول این است که با بستن آن به سارقین اعلام می کنید که دیگر خانه نیستید. شاید این نکته منفی تنها بخشی باشد که قبل از خرید چنین محصولی شما را دچار فکر و بررسی شرایط کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره حفاظ آکاردئونی می توانید اینجا کلیک کنید

سیستم هوشمند هشدار یک راهکار نوین

سیستم های اعلام سرقت و هشدار دهنده نیز از محصولاتی به شمار می روند که می توانند میزان امنیت خانه را افزایش دهند.

این سیستم ها انعطاف پذیری بالایی دارند و می توانند بسته به نیاز کاربر وظایف مختلفی را انجام دهند.

مهمترین عملکرد سیستم هشدار همان صدای آژیر است. این صدا باعث می شود تا سارقین به سرعت از محل خارج شوند، البته دیده شده برخی سارقین سیستم های هشدار را هم از کار می اندازند اما در بسیاری از موارد صدای این ابزار باعث فرار سارقین می شود.

همچنین امکاناتی مانند تماس با مالک خانه، تماس خودکار با پلیس و همچنین قابلیت کنترل اینترنتی بخشی از امکانات این سیستم است.

سیستم هوشمند هشدار

دوربین های امنیتی خانه (مدار بسته)

داشتن دوربین های امنیتی تقریبا تاثیری در جلوگیری از سرقت آپارتمان های کوچک ندارد. اما در واحد های مسکونی بزرگ که یک نگهبان هر ساعت دوربین ها را چک می کند، در جلوگیری از سرقت نقش بسزایی دارد.

اما با این حال چرا باید برای واحد های مسکونی کوچک نیز دوربین امنیتی تهیه کنیم؟

مهمترین نقش این دوربین ها برای شناسایی سارقین است و می تواند بخوبی در آینده به پلیس در رهگیری دزد ها کمک کند.

بنابر این اگر میخواهید دوربین امنیتی برای خانه خود خریداری کنید حتما از دوربین هایی با کیفیت 4k استفاده کنید تا چهره سارقین در آن مشخص باشد. دوربین های با کیفیت کم تقریبا هیچ کمکی به شما نخواهند کرد.

دوربین مدار بسته

*منبع: samdarb

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار