قوانین عجیب و سختگیرانه برای برنده میس یونیورس
کد خبر: ۲۱۲۳۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 May 23    -    ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
نام دختر شایسته را زیاد شنیده ایم اما برخی فکر می کنیم این عنوان تنها از ظاهر زیبا نشات می گیرد ولی چنین گمانی سخت اشتباه است. مسابقات میس یونیورس (miss universe ) در سال 1952 تاسیس شده و در حال حاضر یکی از شناخته شده ترین مسابقات زیبایی در جهان است که شرکت کنندگان آن برندگان مسابقات ملی کشورهای مختلف است.

کلکسیون خودروهای گرانقیمت بازیگر معروف«تابناک با تو» - نام دختر شایسته را زیاد شنیده ایم اما برخی فکر می کنیم این عنوان تنها از ظاهر زیبا نشات می گیرد ولی چنین گمانی سخت اشتباه است. مسابقات میس یونیورس (miss universe ) در سال 1952 تاسیس شده و در حال حاضر یکی از شناخته شده ترین مسابقات زیبایی در جهان است که شرکت کنندگان آن برندگان مسابقات ملی کشورهای مختلف است. شرکت کنندگان باید حداقل 18 و حداکثر 28 ساله باشند. 

قوانین عجیب و سختگیرانه برای برنده میس یونیورس

بعضی ها درباره برگزاری چنین مسابقاتی مختص زنان می گویند این رویدادها موجب اعتماد به نفس، برازندگی و ایجاد قدرت در زنان می شود ولی حاشیه ها درباره اینگونه اتفاقات به ویژه  miss universe بسیار است و از این رو منتقدانی نیز دارد.

شرکت در مسابقه  miss universe اصلا ارزان نیست، چیزی که شاید هر کسی را متعجب کند، این است که افراد حاضر در این رویداد باید خودشان برای ظاهرشان هزینه کنند که این مبالغ هم بسیار بالاست . هزینه طراحی ، دوخت و پوشیدن لباس شب در مراسم اصلی حدودا 3000 دلار هزینه دارد که این به غیر از پول مورد نیاز برای لوازم آرایش ،پوست، مو و... است . 

قوانین خشونت باری در مورد برندگان میس یونیورس وجود دارد که در نوع خود بسیار سخت نیز هست یکی از آنها این است که به گزارش msn.com  شرکت کنندگان miss universe به هیچ وجه نمی توانند ازدواج کنند، جالب اینجاست که این قانون در گذشته بیان می کرد حتی بانوانی که قبلا ازدواج کرده اند نیز نمی توانند در این مسابقه شرکت کنند که بعدها این قانون عجیب تغییر کرد و اجازه دادند خانم هایی که طلاق گرفته در miss universe حضور یابند. این قوانین این قدر سختگیرانه است که حتی پس از برگزیده شدن اگر هیئت برپایی متوجه ازدواج او شوند تاج میس یونیورس را از وی خواهند گرفت . 

قوانین عجیب و سختگیرانه برای برنده میس یونیورس

حتما شما هم مانند بسیاری از افراد براین باورید که شرکت کنندگان میس ورد دارای زیبایی طبیعی هستند ولی طبق تحقیقات این مطلب، چنین فرضی اشتباه است و برخی از حضار بر روی اندام های خود برای برجسته کردن زیبایی هایشان تغییراتی را مانند برجسته کردن لب ها،بوتاکس ،درمان های پوستی و حتی روش های تهاجمی تری را تجربه کرده اند . نکته جالب اینجاست که خیلی از آنها با شرکت کنندگانی مسابقه می دهند که دارای زیبایی ذاتی و طبیعی هستند . 

کار میس ورد پس از تاجگذاری پایان نمی یابد بلکه آغاز می شود و او باید تا 365 روز آینده و انتخاب بانوی دیگر وظایف خود را اعم از سری مصاحبه ها، برنامه های تلویزیونی ، کارهای بشردوستانه موسسه ( miss universe) و حتی نمایندگی برند میس یونیورس را تا سال بعد به عهده بگیرند . 

برندگان و یا بانوان شرکت کننده در این رویداد طبق گفته های روابط عمومی این سازمان بهتر است با هم عکس یادگاری و سلفی نگیرند زیرا ممکن است کشورها از لحاظ سیاسی روابط خوبی با هم نداشته باشند و عکس مورد نظر دردسرتازه ای را برای کشورها بوجود آورد .

همانطور که بی بی سی در سال ها پیش اعلام کرد در سال های گذشته در تصویری دو تا از برترین های( miss universe ) حضور داشتند و کشورهای این دو خانم از لحاظ سیاسی با هم رابطه خوبی نداشتند و این تصویر برای کشورها دردسر ایجاد کرد . 

این مسابقه که به صورت زنده از شبکه های تلویزیونی پخش می شود در سال 2015 اشتباه بزرگی را توسط مجری معروف برنامه استیو هاروی مرتکب شد در آن سال برنده اصلی میس ورد بانوی فیلیپینی بود که به اشتباه تاج نخست به دختر شایسته کلمبیایی تعلق گرفت و سردرگمی غریبی را برای هر دو رقیب بوجود آورد ، پس از آن دختر کلمبیایی تاج را به بانوی شایسته فیلیپینی پس داد.این مجری برجسته که بسیار خجالت زده شده بود پس از مراسم در توئیتی از هر دو بانو نهایت عذر خواهی را به عمل آورد . 

شصت و نهمین دوره مراسم انتخاب میس یونیورس به تازگی در شهر هالیوود ایالت فلوریدا برگزار شد.

andrea-meza-10things-insert5

تاج افتخار این دوره به آندریا مزا، نماینده مکزیک رسید. آندریا مزا ۲۶ ساله، مدل، آرایشگر، و فعال حقوق بشر، در رشته مهندسی نرم‌افزار تحصیل کرده است. او در رقابتی که ۷۴ نفر در آن‌ شرکت داشتند، در مرحله پایانی از نمایندگان برزیل و پرو پیشی گرفت و دختر شایسته جهان شد.

مراسم میس یونیورس سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نشد و بانوی افریقایی تبار نخستین دختر شایسته ای بود که دو سال پیاپی تاج میس یونیورس را نزد خود نگاه داشت. 

بانوی میس یونیورس این دوره ؛ آندریا مزا از مکزیک در پاسخ به پرسشی درباره زیبایی گفت که «از نظر من زیبایی، تنها شکل ظاهری و تناسب اندام نیست. برای من‌ زیبایی نه تنها در روح ما، بلکه در قلب، در ذهن، و شیوه‌ای است که زندگی می‌کنیم. هرگز اجازه ندهید که کسی به شما بگوید زیبا و ارزشمند نیستید.»  

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
2
مستر یونیورس هم هست؟ اگه هست که من شرکت کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
به شرطی که احمی نژاد رد صلاحیت بشه وگرنه شرکت کردن فایده ای ای ندارد
ناشناس
|
France
|
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
0
1
واضح ترین دلیل برای ضد خانواده بودن این مراسم:
شرکت کنندگان miss universe به هیچ وجه نمی توانند ازدواج کنند، جالب اینجاست که این قانون در گذشته بیان می کرد حتی بانوانی که قبلا ازدواج کرده اند نیز نمی توانند در این مسابقه شرکت کنند که بعدها این قانون عجیب تغییر کرد و اجازه دادند خانم هایی که طلاق گرفته در miss universe حضور یابند. این قوانین این قدر سختگیرانه است که حتی پس از برگزیده شدن اگر هیئت برپایی متوجه ازدواج او شوند تاج میس یونیورس را از وی خواهند گرفت .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار