هواشناسی: کاهش نسبی دما در سواحل خزر از اواسط هفته
کد خبر: ۲۱۲۳۵۲
تاریخ انتشار: 2021 May 22    -    ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
کارشناس هواشناسی گفت: سه‌شنبه و چهارشنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.
 فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی، تصریح کرد: در ۴ روز آینده در مناطقی از شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران و همچنین اصفهان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار پراکنده گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.
 
گودرزی توضیح داد: روز یکشنبه در جنوب غرب، استان های فارس، یزد،کرمان و در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در مناطقی از اصفهان، شمال فارس، یزد و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
 
کارشناس هواشناسی یادآور شد: از بعد از ظهر سه شنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
 
گودرزی اظهار کرد:روز چهارشنبه نیز بارش در مناطقی از سواحل دریای خزر تداوم خواهد داشت. روز پنجشنبه در شرق سواحل خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در شرق تهران ،سمنان و همچنین قم بارش پراکنده رخ خواهد داد.
 
کارشناس هواشنایی بیان کرد: روز سه‌شنبه و چهارشنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ می‌دهد و دریای خزر مواج خواهد بود.
 
او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا ابری است و در بعدازظهر افزایش ابر گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود .بیشترین دمای تهران ۳۷ درجه و کمترین آن ۲۷ درجه خواهد بود.
 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار