چشم‌هایی با رنگ‌های باورنکردنی
کد خبر: ۲۱۱۸۰۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2021 May 19    -    ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۸
می‌گویند چشم‌ها پنجره روح هستند. اگر بخواهیم یک ویژگی مشترک بین چشم و پنجره را پیدا کنیم، رنگ است. چشمها رنگهای مختلفی دارند. معمولا رنگ چشم ها قهوه‌ای، عسلی یا آبی است. اما آیا می‌دانستید رنگ چشم قرمز یا کهربایی و حتی بنفش هم وجود دارد؟!

چشمهایی با رنگ‌های باورنکردنی

چشمهایی با رنگ‌های باورنکردنیاختصاصی تابناک با تو؛ می‌گویند چشم‌ها پنجره روح هستند. اگر بخواهیم یک ویژگی مشترک بین چشم و پنجره را پیدا کنیم، رنگ است. چشمها رنگهای مختلفی دارند. معمولا رنگ چشم ها قهوه‌ای، عسلی یا آبی است. اما آیا می‌دانستید رنگ چشم قرمز یا کهربایی و حتی بنفش هم وجود دارد؟!

در این گزارش شماری از نادرترین رنگ چشمها را خواهید دید که شاید تا به حال درباره‌اش نشنیده باشید، به طور کلی روش خاصی برای تعیین نادر بودن رنگ چشم وجود ندارد، همین که آن را کمتر دیده باشیم می‌تواند آن رنگ را در گروه نادرترین ها قرار بدهد.

چشم‌های سیاه

چشمهایی با رنگ‌های باورنکردنی

آیا تا به حال کسی را دیده‌اید که رنگ چشمانش کاملا سیاه باشد؟ درست است برخی از مردم رنگ چشمانشان از دور سیاه به نظر می‌رسد اما در واقع قهوه‌ای تیره است. چشمهای سیاه از فراوانی رنگ ملانین ناشی می‌شود و عنبیه در این حالت مثل مردمک، کاملا سیاه است و در زیر نور، سیاهی آن کاملا مشخص می شود.


رنگ چشم قرمز یا صورتی

چشمهایی با رنگ‌های باورنکردنی

دو حالت اصلی وجود دارد که باعث ایجاد رنگ چشم قرمز یا صورتی می شود: آلبینیسم و ​​نشت خون به عنبیه. هرچند چشم های سفید به دلیل کمبود رنگدانه مایل به چشم آبی بسیار روشن هست؛ اما برخی از اشکال آلبینیسم می توانند چشم ها را قرمز یا صورتی نشان دهند.


چشمان کهربایی

چشمهایی با رنگ‌های باورنکردنی

چشمان کهربایی اغلب با رنگ فندقی اشتباه گرفته می‌شود. تفاوت در این است که چشم های فندقی رنگی مایل به سبز دارند. در حالی که کهربایی یک رنگ یک‌دست با ملانین کمتر و مقدار زیادی رنگدانه‌های چرب است. بسیاری از حیوانات این رنگ چشم دارند اما در انسان بسیار نادر است.


چشم بنفش

چشمهایی با رنگ‌های باورنکردنی

افراد مبتلا به آلبینیسم غالباً چشمانی سفید دارند که این رنگی است که به دلیل کمبود ملانین ایجاد می‌شود. این رنگ در نتیجه انعکاس نور از رگ های خونی چشم ایجاد می شود که به رنگ قرمز هستند و یک رنگ بنفش زیبا و عجیب ایجاد می کنند.

هتروکرومیا

چشمهایی با رنگ‌های باورنکردنی

هتروکرومیا یک بیماری نادر است و رنگ یک عنبیه از دیگری متفاوت است. این یک بیماری نادر و غیرمعمول در رنگ چشم است که در بعضی از افراد و در کمتر از یک درصد از افراد اتفاق می افتد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
9
23
چالب اینکه انگار فقط در خانم ها اتفاق میفته و اقایون مثل همیشه از این نعمت زیبایی محروم هستند !
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
فقط میتونم بگم ؛ پخخخخخ :))
ناشناس
| |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
در آقایون هم هست ولی رسانه ها بیشتر دوست دارند تصاویر خانم ها را داشته باشن
ناشناس
| |
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
آقایون بدون این چیزها هم ، زیبا هستند و نیازی به اینها ندارند.
رضا
|
Netherlands
|
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
4
8
من چشام سبز مایل به آبی نیلیه
هر جا عکس میذارم میگن فوتوشاپه، الکیه، همچین رنگ چشمی وجود نداره و از این حرفا .. خواستین براتون میفرستم بذار تو همین صفحه

چشام سگ داره اصن .. یه وضعی :))
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
مراب باش شهرداری با امپول اسید نیاد سراغ چشات خوشگلی دردسر داره آ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار