ماسک آواکادو برای زیبایی پوست
کد خبر: ۲۱۱۷۵۵
تاریخ انتشار: 2021 May 17    -    ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
مخلوط‌های طبیعی برای هر فردی که می‌خواهد رنگ پوست خود را سفید کند، ایمن‌ترین راه محسوب می‌شود. معروف است که ویتامین سی C یکی از موادی است که به سفید شدن پوست کمک می‌کند، که به مقدار قابل توجهی در میوه‌ها به ویژه آووکادو یافت می‌شود

ماسک آواکادو برای زیبایی پوست

ماسک آواکادو برای زیبایی پوستاختصاصی تابناک با تو؛ مخلوط‌های طبیعی برای هر فردی که می‌خواهد رنگ پوست خود را سفید کند، ایمن‌ترین راه محسوب می‌شود. معروف است که ویتامین سی C یکی از موادی است که به سفید شدن پوست کمک می‌کند، که به مقدار قابل توجهی در میوه‌ها به ویژه آووکادو یافت می‌شود. ماسک آووکادو به دلیل فراوانی ویتامین C موجود در این میوه به ترمیم سلول های آسیب دیده پوست و بازگرداندن رطوبت کمک می‌کند.

مواد تشکیل‌دهنده:
نصف آووکادوی له شده، یک قاشق غذاخوری روغن بادام، یک قاشق غذاخوری عسل و روغن کنجد و ارده و کیوی له شده، (هر کدام یک قاشق) و یک قاشق چایخوری آبلیمو و 3 قاشق غذاخوری آرد را با هم مخلوط کنید و این مخلوط به مدت ده دقیقه روی پوست قرار گرفته و سپس با آب ولرم شسته شود.

ماسک آواکادو برای زیبایی پوست


یک روش راحت‌تر:


یک عدد آووکادو رسیده

یک قاشق غذاخوری عسل

طرز تهیه و طریقه استفاده : 

آووکادو را له کنید و تا زمانی که یک ترکیب یکدست حاصل شود، عسل را به مخلوط بیفزایید و روی صورتتان بمالید و بعد از 10 دقیقه که کاملا خشک شد، با آب سرد شستشو دهید و با یک حوله نرم خشک کنید. استفاده از این ماسک را یک یا دو بار در هفته تکرار کنید. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار