چروکیده ترین و تاسف آورترین لباس عروسی در تاریخ
کد خبر: ۲۱۱۳۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
طول دنباله بسیار بلند به یک مشکل واقعی تبدیل شده بود. در ابتدا، قرار نبود دنباله هشت متری غول پیکر توسط خدمه حمل شود، که در آن عروس طبق سنت قرار بود به کلیسای جامع برود و در طول سفر، کل لباس ناامیدانه چروکیده شده بود - تافته ی ابریشمی، با دادن حجم به دامن و آستین ها، بسیار آسیب پذیر شد.
چروکیده ترین و تاسف آورترین لباس عروسی در تاریخ
چروک های لباس عروسی دایانا در عکس به وضوح قابل مشاهده است.
چروکیده ترین و تاسف آورترین لباس عروسی در تاریخ«تابناک با تو» - طراح لباس عروسی دایانا، امانوئل ها بودند. هر دو طراح از شاهزاده خانم در تمایل به خلق چیزی بزرگ و رکورددار حمایت کردند. سه نفر از آنها با نشستن روی زمین در کارگاه ، عکسهای قدیمی را بررسی کردند و سعی کردند چیز خاصی را ارائه دهند. ما همه بایگانی های عروسی های سلطنتی را برداشتیم و فهمیدیم که رکورد طول حلقه ۲۰ فوت است. بنابراین ما از دایانا دعوت کردیم تا پنج فوت آن را طولانی تر کند. "دیوید امانوئل یادآوری می کند. متأسفانه به نظر نمی رسید که طراحان جوان تجربه عملی کافی با پارچه ها را داشته باشند. آنها واقعاً لباس رؤیاهای خود را برای پرنسس دایانا خلق کردند ، اما لباس به هیچ وجه مطابق آنچه در نظر گرفته شده از کار در نیامد. لباس عروسی پرنسس دایانا یکی از تاسف آور ترین لباس عروسی در تاریخ است که در طول سفر چروکیده شده بود.
لباس عروسی پرنسس دایانا
 
در عمل ، لباس عروسی دایانا همانطور که طراحان برنامه ریزی می کردند رفتار نمی کرد
طول دنباله بسیار بلند به یک مشکل واقعی تبدیل شده بود. در ابتدا، قرار نبود دنباله هشت متری غول پیکر توسط خدمه حمل شود، که در آن عروس طبق سنت قرار بود به کلیسای جامع برود و در طول سفر، کل لباس ناامیدانه چروکیده شده بود - تافته ی ابریشمی، با دادن حجم به دامن و آستین ها، بسیار آسیب پذیر شد. بعد از پوشیدن لباس، خدمه، سعی کردند تا چینها را صاف کنند اما این کار غیرممکن بود. بنابراین ، لباس دایانا هنوز "چروکیده ترین" لباس عروسی نامیده می شود.
 
به علاوه در حین حرکت، دنباله لباس و حتی تور طولانی تر نیز خیلی خوب رفتار نمی کردند آنها دائماً جمع می شدند. علاوه بر این، این لباس به طرز شگفت آوری سنگین و ناراحت کننده بود، به همین دلیل دایانا در عرض چند دقیقه رویای هر چه زودتر درآوردن آن را از تن آغاز کرد. به طور کلی، داستان لباس عروسی دایانا برای بسیاری از عروس هایی که می خواهند رکوردهای مد را بشکنند، هشداری بود. 
 
سیارک
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زنبورک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
یک ترجمه ناقص.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار