قوانینی برای دیوانه شدن در برخی کشورها
کد خبر: ۲۱۱۱۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 May 09    -    ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷
بیش از ۱۹۶ کشور در این کره خاکی وجود دارد، هر یک از آن‌ها از ارزش‌ها و قوانین خاص خود برخوردار هستند، کار‌هایی در یک کشور قاتون و در کشور دیگر دیوانگی محسوب می‌شود. در این گزارش با چند دیوانگی که رنگ قانون به خود گرفته آشنا شوید:...

قوانینی برای دیوانگی کردن در برخی کشورها

قوانینی برای دیوانگی کردن در برخی کشورهااختصاصی تابناک با تو؛ زندگی ممکن است در بعضی مواقع محدود شود. بله، ما آزادی ادامه زندگی و جستجوی لذت و خوشبختی را داریم، اما فقط در چارچوب معقول.

اگر مثلاً خوشبختی از نظر شما رانندگی با تانک یا قدم زدن با بدن برهنه در خیابان باشد، باید بدانید که خیلی از افراد برخوردار از این آزادی‌ها احساس خوشبختی نمی‌کنند...

بیش از ۱۹۶ کشور در این کره خاکی وجود دارد، هر یک از آن‌ها از ارزش‌ها و قوانین خاص خود برخوردار هستند، کار‌هایی در یک کشور قاتون و در کشور دیگر دیوانگی محسوب می شود. در این گزارش با چند قانون که می‌تواند آدم ها را به دیوانگان شبیه کند آشنا خواهیم شد. 

برهنه قدم زدن در اسپانیا

قوانینی برای دیوانه شدن در برخی کشورها

اسپانیا به خاطر سواحل برهنگی‌اش مشهور است؛ جایی که بسیاری از جهانگردان از کشور‌های مختلف به سواحل آن می‌شتابند که به پوشیدن لباس اختیاری و برهنه شدن معروف هستند، به این معنی که شما انتخاب می‌کنید لباس بپوشید یا نه، بدون اینکه پلیس مزاحم شما بشود و از شما بخواهد که لباس بپوشید. این فقط سواحل نیست در واقع می‌توانید در هر جای اسپانیا برهنه قدم بزنید.

از سال ۱۹۷۸، قانون اساسی اسپانیا نه تنها اجازه پرسه زدن با بدن برهنه را صادر کرده است بلکه آن را به عنوان یک حق بشری که قابل اعتراض نیست، به رسمیت شناخت. در گذشته تلاش‌هایی برای تغییر یا اصلاح قانون وجود داشت، اما هیچ چیز تا به امروز تغییر نکرده است.


آزادی مواد مخدر ممنوعه در پرتغال

قوانینی برای دیوانگی کردن در برخی کشورها

شانزده سال پیش قانون اساسی پرتغال قانونی را وضع کرد که بر اساس آن فرد حامل هر نوع ماده مخدر غیرمجاز، مشروط بر اینکه مقدار آن کمتر از مصرف ده روز باشد مثل یک گرم هروئین، آمفتامیتن، دو گرم کوکائین یا ۲۵ گرم حشیش، مجرم حساب نمی‌شود.


در آفریقای جنوبی یک "شعله کش" به وسیله نقلیه خود اضافه کنید

قوانینی برای دیوانگی کردن در برخی کشورها

ممکن است تا حدودی عجیب به نظر برسد، اما در آفریقای جنوبی می‌توانید اصطلاحاً "Blaster" بخرید که شعله کشی است که می‌تواند شلیک کند و برد آن تا ۲۰ متر است، به طور خاص برای نصب در کناره‌های ماشین طراحی شده است. هنگامی که از آن استفاده می‌شود یک سیل آتش به کناره‌های ماشین شلیک می‌شود و طبق تبلیغات تاثیری در رنگ خودرو ندارد و کاملاً قانونی است.

در آفریقای جنوبی سالانه حدود ۱۳ هزار مورد سرقت اتومبیل رخ می‌دهد؛ بنابراین دولت قانونی وضع کرده است که می‌گوید فردی که قصد دارد به ماشین شما وارد شود را می‌توانید بکشید. مخترع اظهار می‌دارد که این شعله‌ها، مزاحم را نمی‌کشد بلکه باعث کور شدن او می‌شود. این قانون از سال ۱۹۹۸ در حال اجراست.

ازدواج با حیوانات در هند

قوانینی برای دیوانگی کردن در برخی کشورها

 ازدواج یک دختر در هند با سگش

در هند می‌توانید قانونی با هر حیوانی که می‌خواهید ازدواج کنید، اما سگ‌ها محبوب ترین گزینه هستند. یکی از شهروندان هندی از دهلی نو داستان خود را تعریف می کند، هنگامی که او جوان بود دو سگ را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد و آنها را به دار آویخت و پس از مدتی به بیماری و درد مبتلا شد.

قوانینی برای دیوانه شدن در برخی کشورها

بنابراین به دیدار یکی از طالع بینان رفت و داستان خود را برای او تعریف کرد ، طالع‌بین به او گفت که تنها راه خلاص شدن از شر این نفرین ازدواج با یک سگ است. خانواده این مرد با این موضوع موافقت کردند و آنها به دنبال بهترین سگ برای داماد شدن پسر خود بودند. مراسم عروسی برگزار و جشن وحدت ابدی بین انسان و سگ ترتیب داده شد.

هروئین تزریق کردن در کانادا با کمک کارمند دولت

قوانینی برای دیوانگی کردن در برخی کشورها

تزریق هروئین در کانادا قانونی است، اگر معتاد برای تزریق به کمک احتیاج داشته باشد و نمی‌داند چگونه آمپول بزند، باید به مرکز شهر ونکوور در ساختمان دولتی "InSite" برود، جایی که معتادان می‌توانند با کمک پزشک متخصص خود، مواد را به صورت قانونی تزریق کنند. او باید دارو‌های خود را بیاورد و هیچ ترس از زندان هم نخواهد داشت و همچنین می‌تواند نام جعلی استفاده کند. ۱۲ غرفه تزریق مجهز به سوزن تمیز، ضدعفونی کننده و پرسنل پزشکی وجود دارد تا به او در یافتن رگ مناسب کمک کنند.

اسلحه کشتار جمعی در آمریکا

قوانینی برای دیوانگی کردن در برخی کشورها

سلاحی که بیش از ۱۵۰ گلوله در ثانیه شلیک می‌کند، همه در آمریکا می‌توانند به راحتی آن را به دست آورند. در یکی از قوانین اسلحه گرم در آمریکا آمده که حمل هر سلاح Minigun متعلق به قبل از ۱۹۸۶ که هدف آن دفاع از میهن بوده، قانونی است. در آن زمان، سلاح‌ها در بیشتر شهر‌های آمریکا توزیع می‌شد و بیشتر مردم آن‌ها را تهیه می‌کردند، بنابراین، اگر شما این موضوع را بدانید به راحتی می‌توانید بگویید که ما آن را قبل از سال ۱۹۸۶ داریم و بنابراین قانونی می‌شود!

راندن تانک در انگلیس و آمریکا

قوانینی برای دیوانگی کردن در برخی کشورها

در شهر تانک ها "Tank Town" در ایالت جورجیا، می توانید به راحتی با قیمت 75 دلار ده دقیقه با تانک رانندگی کنید و همچنین می‌توانید با پرداخت ۴۹۹ دلار با تانک ماشین‌ها را له کنید. در انگلیس موضوع متفاوت است، زیرا شما می‌توانید در جاده های عمومی با تانک رانندگی کنید یا به فروشگاه مواد غذایی بروید یا فرزندان خود را از مدرسه بیاورید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اسلحه ها را از آن خارج کنید و سپس همه چیز قانونی می‌شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
2
8
اون موقع اینجا موتور 250 سی سی به بالا ممنوع هسن بهتره اینجا رو هم بخاطر قوانین خل و چلی و تک ر دنیا معرفی کنن
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
شما سال‌های ترور منافقین با این نوع موتورها رو به یاد ندارین؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار