جالب‌ترین نظریات توطئه درباره چهره‌های معروف
کد خبر: ۲۱۱۰۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 May 08    -    ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
ترودو یکی از جوان‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین رهبران جهانی حداقل در کشورش است، هرچند سیاست‌های او در بسیاری از موارد بحث برانگیز و تجربه سیاسی او چندان عالی نبوده‌است، او فرزند یکی از مهمترین نخست وزیران سابق کانادا است و برای بسیاری نیز از گزینه‌های اصلح به شمار می‌رود.

نظریات توطئه جالب درباره چهره‌های معروف

جالب‌ترین نظریات توطئه درباره چهره‌های معروفاختصاصی تابناک با تو؛ جهان امروز سرشار از انواع سؤالات و علایق است و با تبدیل شدن اینترنت به بخشی اساسی از زندگی ما، برقراری ارتباط آسان‌تر از هر زمان دیگری است و یافتن افرادی که علایق و سلايق آنها مشترک است بسیار آسان است.

ماهیت فضای مجازی منجر به ظهور گروههای زیادی شد و به بسیاری از افراد کمک کرد تا از دیوارهای جوامع بسته خود عبور و مکانهای جدیدی را برای یافتن افراد نزدیک به خود پیدا کنند، اما در عین حال بسیاری از افراد "مشکوک به همه چیز" را هم گردآورد که به همه چیز شک می‌کنند و به لطف اینترنت و ارتباطات اجتماعی درباره همه چیز و حتی شخصیتها نظریات توطئه ارائه می‌دهند.

ترودو پسر فیدل کاسترو هست یا نیست؟

نظریات توطئه جالب درباره چهره‌های معروف

شباهت جاستین ترودو و فیدل کاسترو زیاد است، اما این شباهت ممکن است به طور تصادفی بین افراد زیادی اتفاق بیفتد

ترودو یکی از جوان‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین رهبران جهانی حداقل در کشورش است، هرچند سیاست‌های او در بسیاری از موارد بحث برانگیز و تجربه سیاسی او چندان عالی نبوده‌است، او فرزند یکی از مهمترین نخست وزیران سابق کانادا است و برای بسیاری نیز از گزینه‌های اصلح به شمار می‌رود.

انتشار عکس‌هایی که شباهت بین او و فیدل کاسترو را نشان می‌دهد برخی از مردم را دچار تئوری توطئه کرده بود. برخی از آنها می‌گفتند: شاید ترودو فرزند پنهانی فیدل کاسترو رئیس‌جمهور سابق کوبا باشد؛ این حجم از شباهت چگونه ممکن است؟!

جالبتر اینکه مادر ترودو یکی از طرفداران کاسترو بود و در سفر رسمی به کانادا چندین بار با او ملاقات کرد و همین اتفاق، تخیل نظریه‌پردازان توطئه را به کار انداخت تا درباره پیوند این دو شخصیت به گمانه‌زنی بپردازند. تنها مشکلی که وجود داشت این بود: وقتی کاسترو با والدین ترودو ملاقات کرده بود، ترودو کودک بود و همین چنین ارتباطی را کاملا نفی می‌کند و  یک خبر تاسف‌بار برای طرفداران نظریه توطئه به شمار می‌رود.

نلسون ماندلا و دستور ریختن سم در غذای تیم ملی نیوزیلند؟

نظریات توطئه جالب درباره چهره‌های معروف

در طول زندگی، ماندلا به بسیاری از جنایات از جمله برنامه ریزی برای بمب گذاری های تروریستی متهم شد ، اما برای نیوزیلندی ها، جنایات او پس از رئیس جمهور شدن رخ داد ، نه در طول مبارزات!!!

راگبی یک ورزش بسیار نزدیک به فوتبال آمریکا البته با اندکی تفاوت است که در چندین کشور به ویژه مستعمرات سابق انگلیس مانند آفریقای جنوبی، هند، استرالیا و نیوزلند رواج یافته‌است. اگرچه راگبی در مقیاس جهانی با فوتبال آمریکایی یا فوتبال معمولی شهرت چندانی ندارد، اما یک ورزش بسیار مهم در این کشورها است و مسابقات قهرمانی جهان راگبی یک افتخار بسیار بزرگ برای آنها به شمار می‌رود که با اهمیت جام جهانی فوتبال قابل مقایسه است.

در سال 1995، آفریقای جنوبی برای اولین بار قهرمان جام جهانی راگبی شد و برای کشوری که پس از پایان رژیم مخوف آپارتاید به سختی تعادل خود را برقرار می کرد، این پیروزی یک موفقیت بزرگ بود، به ویژه از آنجایی که تیم آفریقای جنوبی در آن دوره زمانی، اولین تیم چند قومیتی در تاریخ کشور بود.

پیروزی آفریقای جنوبی برای نیوزیلندی‌ها که در فینال شکست خوردند بسیار سخت تمام شد و باعث خشم شدید هواداران نیوزلند شد که در جستجوی دلیل این باخت ناگهانی برآمدند و دلیل آن طبق معمول ارائه یک نظریه توطئه بود.


براساس این تئوری گفته‌می‌شود که تیم ملی نیوزیلند ساعاتی قبل از مسابقه شام ​​ خورد و در رستوران یک پیشخدمت به نام "سوزی" آنها را به یک سوئیت خاص برد که در آن چای و قهوه می‌نوشیدند، اما طبق این تئوری نوشیدنی‌ها سمی بودند و باعث خستگی و استفراغ بازیکنانی شد که ساعتها قبل از بهبودی به سختی به بازی پرداختند. این سم منجر به از دست دادن مسابقه شد.

نیوزیلندی‌ها بر این باور بودند که ریختن سم در غذای تیم نیوزیلند با دستور مستقیم رئیس جمهور مشهور آفریقای جنوبی، نلسون ماندلا انجام شده‌است.


مافیای معمر القذافی، بهترین اسب ایرلند را به سرقت برد؟!

نظریات توطئه جالب درباره چهره‌های معروف

اسبی به سرقت رفت و سارق اعتراف کرد اما ایرلندی‌‌ها نظر دیگری دارند، ...

اسب شرگر Shergar در اوایل دهه هشتاد باعث افتخار ملی در ایرلند بود، همیشه رکورددار سرعت بود و در مسابقات برنده می‌شد به طوری که در طول دوره فعالیت خود و حتی پس از آن ثروت بزرگی برای صاحبش محسوب می شد. در سال 1983 این اسب پس از تهدید مسلحانه مالک و خانواده اش از صاحبش دزدیده شد و سارقان برای درخواست باج دو میلیون پوندی خواستند. مالک نتوانست این مقدار پول را پرداخت کند و به همین دلیل اسب برای همیشه ناپدید شد.

نظریات توطئه جالب درباره چهره‌های معروف

چندی بعد، ارتش جمهوریخواه ایرلند (یک سازمان تروریستی مسئول بسیاری از ترورها و بمبگذاری ها در انگلستان و ایرلند) اعتراف کرد که اسب را به منظور دریافت باج دزدیده است، طبق ادعای یکی از اعضای ارتش وقتی نتوانستند از صاحبش پولی بگیرند، اسب را کشتند. البته اعتراف به ربودن اسب توسط این سازمان برای کسانی که تصورات گسترده‌ای داشتند کافی نبود. نظریه‌های اولیه با صحبت در مورد دزدیده شدن اسب توسط مافیا آغاز شد، در حالی که عجیب ترین ادعاها در مورد این اتفاق این بود که معمر قذافی رهبر سابق لیبی مسئول سرقت اسب است ، زیرا او را سوار بر اسب ایرلندی "شرگر" در صحرای لیبی دیده بودند. 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
2
0
این اتهامی که به تردو می زنید در قانون ما حکم قذف دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
حالا رگ گردن شما باد نکنه
کانادا از این قانونا ندارند بزار این قانونا برای خودمان باشه دیگه لازم نیست اونارا هم گرفتار کنی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار