لباس عجیب و غریب عروس و داماد کرونایی + عکس
کد خبر: ۲۱۰۹۵۴
تاریخ انتشار: 2021 May 06    -    ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
مراسم ازدواج یک زوج هندی با وجود مثبت شدن تست کرونای داماد برگزار شد.
 بدون شک برپایی مراسم عروسی یکی از بزرگترین آرزو‌های هر پسر و دختر جوانی به شمار می‌رود. این روز‌ها به دلیل شیوع گسترده کرونا در هند بسیاری از مراسم‌های عروسی یا لغو و یا به زمان مناسب تری در آینده موکول شده اند.
 
لباس عجیب و غریب عروس و داماد کرونایی + عکس
 
اما یک داماد اهل ایالت «اوتار پرادش» هند با وجود مثبت شدن ابتلایش به کرونا تصمیم گرفت تا مراسم ازدواج خود را با دختر مورد علاقه اش برپاکند. این داماد هندی که هویتش اعلام نشده در تاریخ ۱۹ آوریل به کرونا مبتلا شده بود.
 
در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده این عروس و داماد جوان را در حالی که لباس آبی رنگ مخصوص بر تن دارند در حال انجام تشریفات ازدواج در تالاری در «راتلام» نشان می‌دهد. در این مراسم موبد به همراه نزدیکان عروس و داماد و پلیس حضور داشتند.
 
«ناوین گارگ»، رئیس پلیس محلی در این باره گفت: پلیس پس از باخبرشدن از برپایی این مراسم به محل اعزام، اما این زوج و خانواده آن‌ها درخواست کردند تا اجازه برگزاری مراسم ازدواج آن‌ها داده شود؛ بنابراین با حضور پلیس و با رعایت آیین نامه‌های بهداشتی این مراسم برپا شد.
 
انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی هند با واکنش‌های کاربران همراه بود و بسیاری از این زوج هندی به خاطر برپایی مراسم ازدواجشان در شرایطی که این کشور در بحران کرونا گرفتار شده انتقاد کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار