مردی که ۳۱ سال است به تنهایی در یک جزیره زندگی می کند +عکس
کد خبر: ۲۱۰۹۴۳
تاریخ انتشار: 2021 May 07    -    ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
مرد ایتالیایی مدت ۳۱ سال است که به تنهایی در یک جزیره زندگی می‌کند اما قرار است خانه او را در این جزیره تخریب کنند.
 یک مرد عزلت گرای ایتالیایی مدت ۳۱ سال است که به تنهایی در یک جزیره در این کشور زندگی می‌کند. از سال ۱۹۸۹ «مائورو موراندی» پس از دست کشیدن از شغل معلمی در جزیره بودلی ساکن شده است. چهار سال پیش که دولت ایتالیا این جزیره را بخشی از پارک ملی اعلام کرد این مرد تنها در حال مبارزه برای احقاق حق خود برای ماندن در این جزیره است.
 
موراندی ۸۱ ساله با قایق دوبدنه (کاتامرن) خود در حال دریانوردی از ایتالیا به پُلی‌نِزی (نام گروهی از ۱۰۰۰ جزیره در اقیانوس آرام) بود که به دلیل نقص فنی موتور آن به این جزیره زیبا رسید. حالا پس از سه دهه تلاش او برای نگهداری از این جزیره و به اشتراک گذاری مناظر زیبای آن با ایتالیایی‌ها، دولت این کشور قصد تخریب خانه وی را دارد. در سال ۲۰۱۶ دولت ایتالیا این جزیره را تصرف و آن را بخشی از پارک ملی La Maddelana تبدیل کرد.
 
این تصاحب و دست درازی به حقوق این مهاجر که دارای طرفداران و کاربران زیادی است حق وی برای ماندن در اینجا را به چالش کشیده است. آقای موراندی در این باره به CNN گفت: «من نگران هستم که پس از ترک من، بودلی نیز نابود شود. من حاضرم هر کاری برای ماندن در اینجا انجام دهم، حتی اگر بخواهند مرا از اینجا بیرون کنند. من جایی برای زندگی ندارم و زندگی من همین همینجاست»
 
مردی که ۳۱ سال است به تنهایی در یک جزیره زندگی می کند +عکس
 
گفتنی است؛ بیش از ۳ هزار نفر دادخواست حق ماندن این مرد تنها در جزیره بودلی را امضاء و خواستار اجازه ماندن او در این جزیره شده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار