معرفی محبوب‌ ترین ایرلاین ها در تور مشهد
کد خبر: ۲۱۰۶۰۴
تاریخ انتشار: 2021 May 03    -    ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

معرفی محبوب‌ ترین ایرلاین ها در تور مشهد

مشهد یکی از بهترین پیشنهادها برای سفرهای داخلی محسوب می‌شود؛ زیرا با سفر به آن می‌توانید بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) را زیارت کرده و به بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر بپردازید. یکی از بهترین وسایل‌نقلیه پیشنهادی برای سفر به مشهد هواپیما است؛ بااین‌حال تور زمینی مشهد هم طرفداران خودش را دارد. درصورتی‌که می‌خواهید با این وسیله نقلیه در تور مشهد شرکت کنید، با ما تا پایان مطلب همراه باشید. در ادامه چند مورد از محبوب‌ترین ایرلاین‌های تور این شهر را به شما معرفی خواهیم کرد.

شرکت‌های هواپیمایی مشهد

درحال‌حاضر همه شرکت‌های ایرانی مسافران را از مقاصد مختلف به مشهد می‌رسانند و امکان رزرو بلیط به‌صورت آنلاین از همه این شرکت‌ها وجود دارد. از جمله ایرلاین‌های تور این شهر می‌توان به، کاسپین، آسمان، قشم ایر، وارش، ایران ایر، ماهان ایر، ساها، تابان، آتا، معراج، سپهران، ایران ایرتور و... اشاره کرد که هواپیمای خود را در فرودگاه بین‌المللی مشهد می‌نشانند. در ادامه توضیحات کاملی درباره محبوب‌ترین این ایرلاین‌ها، دراختیار شما قرار خواهیم داد.

هواپیمایی ماهان

این شرکت سال 1371 فعالیت خود را در کرمان آغاز کرد. ماهان درحال‌حاضر یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هوایی ایران محسوب می‌شود که مسافران را از مبداهای مختلف به اقصی‌نقاط جهان می‌رسانند. این شرکت 60 فروند هواپیما داشته و روزانه حدود 20 پرواز مستقیم به شهرهای مختلف ایران، اروپا و آسیا دارد. بلیط هواپیما ماهان در کلاس‌های تجاری و معمولی قابل خرید است. کلاس‌های تجاری، امکانات زیادی از جمله غذاهای مخصوص، نوشیدنی، تلوزیون اختصاصی، وسایل بهداشتی و... را دراختیار مسافران خود قرار می‌دهند. این ایرلاین یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های هواپیمایی برای سفر به مشهد محسوب می‌شود.

معرفی محبوب‌ ترین ایرلاین ها در تور مشهد

ایران ایر

این شرکت، یکی از معروف‌ترین شرکت‌های هواپیمایی کشور محسوب می‌شود که نام آن برای همه آشنا است. ایران ایر، اولین ایرلاین ایران است و سال 1340 با ادغام دو شرکت ایرانیَن ایرویز و پرشین ایرویز تاسیس شد. ابتدای راه‌اندازی، این شرکت به هواپیمایی ملی ایران و اسم اختصاری هما فعالیت داشت؛ اما نام آن سال 1360 به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تغییر کرد. با این وجود، هنوز در همه کشورهای خارجی به Iran Air معروف است. درحال‌حاضر تعداد زیادی از مسافران کشور، توسط این ایرلاین به مقاصد مختلف منتقل خواهند شد. ایران ایر طی چند ساله گذشته، توانسته تعداد قابل توجهی هواپیما نو از شرکت‌های بویینگ و ایرباس خریداری و به خط پروازی خود اضافه کند. اکنون این شرکت 41 فروند هواپیما دارد که این هواپیماها شامل 17 ایرباس و 14 ای‌تی‌آر می‌شوند. ایران ایر در بسیاری از شهرهای داخلی و خارج از کشور نمایندگی فعال دارد و همین موضوع یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. این شرکت کلاس‌های پرواز بیزینس و اکونومی دارد که مسافران می‌توانند نسبت به شرایط خود، بلیط هرکدام از آن‌ها را خریداری کنند. افراد زیادی برای تور مشهد پروازهای این ایرلاین را انتخاب می‌کنند.

هواپیمایی کاسپین

این شرکت دومین ایرلاین خصوصی ایران است که سال 1372 با چهار فروند هواپیما یاک 42 آغاز به‌کار کرد. کاسپین همواره برای همه مسافران داخلی و خارجی نامی آشنا و معتبر محسوب می‌شود و پروازهای زیادی به همه نقاط جهان دارد. این شرکت ابتدا مسافران را بین شهرهای شلوغ تهران و مشهد جابجا می‌کرد؛ اما پس از گذشت چند سال مسئولان آن تصمیم گرفتند که محدوده فعالیت خود را گسترش دهند. در سال 1378 به‌منظور افزایش خدمات، پنج فروند هواپیمای توپولف 154 به آشیانه این شرکت اضافه شد تا بتواند خدمات گسترده‌تری به مسافران خود ارائه کند. در سال 1388 شرکت هواپیمایی کاسپین پنج فروند هواپیما بویینگ337-400 خرید. در آن زمان این هواپیمای غول‌پیکر برای اولین بار به ایران وارد شده بود. درحال‌حاضر این شرکت حدود 10 هواپیما دارد و با استفاده از آن‌ها مسافران را به مقاصد مختلف می‌رساند.

هواپیمایی وارش

وارش تازه تاسیس‌ترین ایرلاین کشور است. این ایرلاین فعالیت خود را سال 1396 در قالب شرکتی با سهامی خاص آغاز کرد. این شرکت قصد دارد ایمنی پرواز را در کنار کیفیت ارتقا دهد تا بتواند نظر مسافران را به خود جلب کند. وارش پروازهای داخلی داشته و پروازهایی از شیراز، اهواز، تبریز، اصفهان، تهران، مشهد، کیش، ساری، رامسر و گرگان دارد. این شرکت چهار فروند هواپیما بویینگ در آشیانه خود دارد. وارش ابتدا برای بهبود کیفیت پروازها به استان مازندران، در شهر ساری افتتاح شد و اولین هواپیمای این شرکت نیز از فرودگاه مهرآباد به مقصد ساری حرکت کرد.

معرفی محبوب‌ ترین ایرلاین ها در تور مشهد

روشی برای رزرو بلیط مشهد

اگر می‌خواهید با خاطری آسوده و در کم‌ترین زمان پرواز مشهد را رزرو کنید، پیشنهاد ما این است که به سایت علی بابا بروید. در این سایت بلیط مقاصد مختلف با ایرلاین‌های گوناگون وجود دارد که شما می‌توانید هرکدام از آن‌ها را رزرو کنید. در علی بابا کم‌ترین قیمت بازار به شما ارائه خواهد شد و مطمئن خواهید بود که با پرداخت کم‌ترین هزینه، بهترین امکانات دراختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین در این سایت امکان رزرو تور و هتل نیز وجود دارد.

ما در این مطلب به معرفی چند مورد از محبوب‌ترین ایرلاین‌های تورهای علی بابا به مشهد و سایتی برای رزرو بلیط پرواز آن‌ها پرداختیم. اگر تجربه پرواز با هرکدام از این شرکت‌ها را داشته‌اید، نظرات خود را درباره آن‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار