واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال کی تمام می شود؟
کد خبر: ۲۱۰۴۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 May 01    -    ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال این هفته تمام می شود و هفته آینده واکسیناسیون افرد ۷۵ تا ۸۰ سال و بعد از آن افراد ۷۰ تا ۷۵ سال انجام می شود.
 علیرضا رئیسی روز شنبه پس از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: فاز یک واکسیناسیون کرونا در کشور برای نیروهای بهداشتی و درمانی تمام شد و فاز دوم برای افراد بالای ۸۰ ساله شروع شده است. امیدواریم تا پایان این هفته واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال را تمام کنیم از هفته آینده نیز ۷۵ تا ۸۰ساله ها و بعد از آن  ۶۵ تا ۷۰ ساله را شروع خواهیم کرد. سامانه ثبت نام واکسن کرونا نیز آماده است به زودی به مردم معرفی می شود.
 
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: برای واکسیناسیون سالمندان فعلا نیازی به ثبت نام و مراجعه حضوری نیست. نیازی به مراجعه به سایت هم نیست و از طریق تلفن و پیامک به مردم اعلام می شود و اگر تا هفته آینده پیامک ارسال نشد، سامانه وزارت بهداشت برای ثبت نام سالمندان برای واکسن معرفی می شود.
 
وی افزود: متوسط رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور ۶۱ درصد و بیشترین اصنافی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند، سوپرمارکت ها، خواربار فروشی ها و نانوایی ها هستند.
 
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
آیا واکسن زدن رانندگان تاکسی و اتوبوس آژانس .... مهم نبود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
متوجه نميشم چرا ٧٠ تا ٧٥ ساله ها را چرا جا انداخته ؟
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
1
کی تمام میشود؟ شما اول بگو اصلاً درست و حسابی شروع شده؟
الان تو تهران کجا واکسن میزنند؟ کی اعلام کردند؟ مراحلش چیه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار