مد جالب خانم کارگردان در اسکار ۲۰۲۱
کد خبر: ۲۱۰۳۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 May 01    -    ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
چه رازی در کنار هم قرار دادن قطعات مختلف لباس وجود دارد که این‌گونه می‌تواند شما را بسیار خاص جلوه دهد؟ درواقع کاملاً ساده است: هر قطعاتی که برای استایل خود استفاده می‌کنید، باید به شما بهترین احساس را منتقل کند.

مد جالب خانم کارگردان در اسکار ۲۰۲۱«تابناک با تو» - چه رازی در کنار هم قرار دادن قطعات مختلف لباس وجود دارد که این‌گونه می‌تواند شما را بسیار خاص جلوه دهد؟ درواقع کاملاً ساده است: هر قطعاتی که برای استایل خود استفاده می‌کنید، باید به شما بهترین احساس را منتقل کند.

کلویی ژائو نیز به خوبی قطعات لباس خود را انتخاب کرده است و با یک جفت کفش کتانی سفید و یک لباس هرمس، در 93 امین مراسم جوایز اسکار، استایل خود را به نمایش گذاشت و سبک پوشش او موردتوجه علاقه‌مندان به مد قرار گرفت. کلویی ژائو ثابت کرد که کفش کتانی سفید را می‌توان برای هر مناسبتی استفاده کرد، حتی جوایز اسکار.

مد جالب خانم کارگردان در اسکار ۲۰۲۱

به‌کارگیری و استفاده از کفش‌های سفید در بسیاری از استایل ها انجام می‌شود که بدون شک می‌تواند یک عنصر اصلی در تکمیل پوشش شما باشد. کتانی‌های سفید را، علاوه بر استفاده در پوشش‌های روزانه، می‌توان با کت‌وشلوار، لباس مراسم‌های مختلف و همچنین جشن عروسی نیز، استفاده کرد.

مد جالب خانم کارگردان در اسکار ۲۰۲۱

ایران مدلینگ

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
4
هر لباسي كه احساس راحتي بده واعتماد به نفسمونو بالا ببره...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار