ماجرای مردی که ۱۵سال بدون کار حقوق گرفت!
کد خبر: ۲۰۹۷۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 April 23    -    ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
مقام‌های یک بیمارستان دولتی در جنوب ایتالیا به دلیل پرداخت ۵۳۸ هزار یورو به یک مرد ۶۷ ساله تحت تحقیق و بازرسی قرار گرفتند.

مقام‌های یک بیمارستان دولتی در جنوب ایتالیا به دلیل پرداخت ۵۳۸ هزار یورو به یک مرد ۶۷ ساله تحت تحقیق و بازرسی قرار گرفتند.

ماجرا از این قرار است که مسئولان این بیمارستان به یک مرد به مدت ۱۵ سال بدون اینکه هرگز کار کند جمعا مبلغ ۵۳۸ هزار یورو حقوق پرداخت کرده‌اند.

مظنون اصلی پرونده همچنین به اتهام کلاهبرداری و زورگیری تحت بازپرسی است. پلیس مالی ایتالیا در بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد که این فرد در سال ۲۰۰۵ مسئولان بیمارستان را تهدید کرده که او را در لیست حقوق و دستمزد نگه دارند.

پلیس می‌گوید این فرد در سال ۲۰۰۵ و هنگامی که ۵۲ سال سن داشته به طور رسمی در بخش ایمنی آتش نشانی بیمارستانی در شهر کاتانزارو در جنوب ایتالیا استخدام شده است. بعد از آن اما این فرد هیچگاه کار نکرده است. پلیس می‌گوید برای اثبات اینکه این فرد هرگز کار نکرده از برنامه‌های کاری، سوابق تلفن همراه و شهادت کارمندان بیمارستان استفاده می‌کند.

به همراه مظنون اصلی شش کارمند و مدیر بیمارستان هم در لیست متهمان قرار دارند. دو نفر از آنها بخشی از یک کمیته تحقیق بوده‌اند که توسط بیمارستان راه‌اندازی شده است.

این افراد به پلیس گفته‌اند که مدارک کافی برای اینکه اثبات کند کارمند مذکور کار نکرده است وجود ندارد. این در حالیست که پلیس می‌گوید شواهد و مستندات بسیاری در این خصوص پیدا کرده است.

یورونیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
1
توی ایران چندین میلیون هستند که بدون کار پول می گیرند و دولت از آنها حمایت می کند مثل برخی از کارکنان دولت . و به برخی پول می دهد که خراب کاری و چوب لای چرخ ملت بگذارند. مثل برخی از وزار ، برحی از وکلا و ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار