دلیل جالب بازیگر معروف برای تصمیم بحث برانگیز در مورد پسرش
کد خبر: ۲۰۹۶۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 April 23    -    ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
اگرچه جیسی بعد از ترک مواد، به آینده و بازیگری می‌اندیشد، اما جکی چان تصمیم خود را تغییر نداده و این جیسی همچنان از ارث محروم است، او تمام "350 میلیون" دلار خود را به امور خیریه اهدا خواهد کرد، او درباره تصمیم بحث برانگیز خود گفت...

جکی چان پسرش را از ارث محروم کرد

جکی چان پسرش را از ارث محروم کرداختصاصی تابناک با تو؛ ستاره فیلم‌های اکشن جکی‌چان یکی از پردرآمدترین ستاره های جهان به حساب می‌آید و هنوز هم علی رغم رسیدن به "67" سالگی یکی از پردرآمدترین‌ها است؛ به گزارش فوربس، ثروت او در بازه زمانی ژوئن 2019 تا ژوئن 2020، چهل میلیون دلار برآورد شده‌است.

پسرش جیسی چیزی از ثروتش به ارث نمی برد

به گزارش سایت "ساکشی" جکی چان سالها پیش گفت که تصمیم گرفته تمام دارایی خود را به مؤسسات خیریه اهدا کند و به پسرش جیسی ثروتی به جای نخواهد گذاشت. ثروت جکی چان امروز 350 میلیون دلار برآورد می‌شود.

جکی چان پسرش را از ارث محروم کرد

مصرف مواد مخدر، دلیل عصبانیت جکی چان از پسرش

جیسی بازیگر و نوازنده تنها پسر جکی چان و همسرش جوآن‌لین است که در سال 1982 ازدواج کردند.

در سال 2014 جیسی به اتهام مصرف مواد مخدر دستگیر شد و جکی چان به نمایندگی از پسرش از طرفداران خود عذرخواهی کرد و نوشت: پسرم عبرت و یک هشدار برای جوانان درباره مصرف مواد مخدر است.

وی اعتراف کرد: من در تحصیل و تربیت پسرم ناکام ماندم و باید مسئولیت را بر عهده بگیرم. وی در پایان گفت: من و جیسی سر تعظیم فرود می‌آوریم و عمیقا از جامعه و افکار عمومی عذرخواهی می‌کنیم.

جکی چان پس از آزادی پسرش از زندان، موهای او را کوتاه کرد

جکی چان پسرش را از ارث محروم کرد

جیسی چان تنها پسر جکی - تصویر از اینستاگرام

جیسی تنها پسر جکی‌ پس از گذراندن دوره محکومیت و آزادی از زندان تصویری از پدرش را که در حال کوتاه کردن موهای او بود در پیجش منتشر و با انتشار آن به ترک مواد مخدر اشاره کرد.

جیسی مواد را ترک کرد، اما جکی چان از تصمیمش بازنگشت

اگرچه جیسی بعد از ترک مواد، به آینده و بازیگری می‌اندیشد، اما جکی چان تصمیم خود را تغییر نداده و  جیسی همچنان از ارث محروم است، او تمام "350 میلیون" دلار خود را به امور خیریه اهدا خواهد کرد، او درباره تصمیم بحث برانگیز خود گفت: اگر پسرم قادر به کسب درآمد باشد، پس از مرگ من خودش پول در می آورد و اگر نه، فقط پول من را هدر خواهد داد.

جکی چان پسرش را از ارث محروم کرد

کاش پسرم را مجبور می‌کردم به ارتش برود

جکی چان بزرگترین حسرت زندگی‌اش به عنوان پدر را افشا کرد؛ او می‌گوید همیشه با خودم می‌گویم چرا وقتی جیسی نوجوان بود برای رفتن او به ارتش اصرار نکردم اگر او با ارتش ملحق میشد، شخصیتش پرورش می‌یافت و صلاحیت خدمت به مردم را پیدا می‌کرد.

قابل ذکر است که آخرین فیلم جکی چان در اواخر سال 2020 با نام" Vanguard" به نمایش درآمد. جکی چان به تازگی از شدت درد در ناحیه کمر راهی بیمارستان شد و در "اینستاگرام" از طرفدارانش که نگران حال او بودند تشکر کرد و گفت که حال آماده سازی فیلم جدیدش است و از جمله کسانی است که با وجود کرونا هنوز سرکار می‌رود و از این بابت آدم خوش شانسی است.

جکی چان پسرش را از ارث محروم کرد

گفتنی است جکی چان دو فرزند دارد، یک دختر به نام اتا و یک پسر به نام جیسی، جکی چان با دخترش که حاصل رابطه خارج از ازدواج اوست و همجنسگرا و کارتن‌خواب است ارتباطی ندارد، اما محرومیت از ارث،  برای جیسی پسر قانونی او، اتفاق غافلگیرکننده‌ای به شمار می‌رود.

 

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
2
7
چه روش بدی، وقتیکه پسرش ترک اعتیاد کرد باید لاقل قسمتی از وصیتنامه اش رو به عنوان مشوق تغییر می داد. موسسات خیریه اونجا بهتر از پسرش مصرف می کنند. تازه تو تو پرورش پسرت درست عمل نکردی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار