با آلبرت اینشتین صحبت کنید!
کد خبر: ۲۰۹۵۴۸
تاریخ انتشار: 2021 April 21    -    ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵
دانشمندان هوش مصنوعی آلبرت اینشتین را ایجاد کرده‌اند که می‌تواند با طرفداران صحبت کند و به سوالات آنها پیرامون نظریه‌هایش پاسخ دهد.

دانشمندان هوش مصنوعی آلبرت اینشتین را ایجاد کرده‌اند که می‌تواند با طرفداران صحبت کند و به سوالات آنها پیرامون نظریه‌هایش پاسخ دهد.

با آلبرت اینشتین صحبت کنید!

آلبرت اینشتین فیزیکدان فقید با یک پلتفرم انسانی دیجیتالی که نگاه و صدای این دانشمند معروف را بازآفرینی کرده، دوباره زنده شده است.

نسخه دیجیتالی کاملاً با لهجه آلمانی و با لحنی نرم و دوستانه صحبت می‌کند و با همان رفتار شوخ طبعی خشک که گفته شده اینشتین واقعی داشته، برنامه‌ریزی شده است.

کاربران می‌توانند در مسابقه‌های روزانه شرکت کنند و از این شخصیت‌ مبتنی بر هوش مصنوعی درباره علم، زندگی و کار او سوال کنند. اینشتین به دلیل کار در رشته فیزیک به ویژه برای نظریه نسبیت که درک افراد درباره فضا زمان، گرانش و جهان را تغییر داد، مشهور است.

این نوآوری توسط شرکت "UneeQ" ایجاد شده و انتشار آن همزمان با صدمین سالگرد جایزه نوبل فیزیک اینشتین بوده است. این دانشمند مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند دانش افراد را در مورد موضوعات مختلف از طریق مسابقه خود آزمایش کند یا آنها می‌توانند در مورد کار و تحقیق زندگی وی گفتگوی شخصی داشته باشند.

با آلبرت اینشتین صحبت کنید!

اینشتین دیجیتال در پاسخ به این سوال که آیا سفر در زمان روزی امکانپذیر خواهد بود، گفت: از لحاظ تئوری، بله. روزی خواهیم فهمید که سفر در زمان چگونه کار می‌کند. با این حال برای انجام این کار به یک ماشین زمان به اندازه خورشید نیاز خواهد بود بنابراین فکر نمی‌کنم به این زودی‌ها باشد.

اگرچه این فناوری سرگرم کننده است اما به گفته شرکت سازنده این فناوری همچنین به منظور ایجاد فضایی دوستانه برای بیشتر کسانی که از انزوا و تنهایی در طول یک سال گذشته رنج می‌برند طراحی شده است.

"دنی تومست"(Danny Tomsett) ، مدیر عامل UneeQ گفت: سلامت روان از مشکلات مهم جامعه امروز است که کووید-۱۹ آنها را به شدت تشدید کرده است ما به طور فعال در جستجوی راهی نوین برای حل این مشکلات هستیم.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار