قانون جدید امارات متحده عربی برای اقامت متخصصان دورکار
کد خبر: ۲۰۹۴۲۲
تاریخ انتشار: 2021 April 20    -    ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵

دولت روادید گردشگری با چندبار اجازه ورود به امارات متحده عربی را برای همه ملیت‌ها تصویب کرد

قانون جدید امارات متحده عربی برای اقامت متخصصان دورکار

براساس مصوبه جدید کابینه امارات متحده عربی، متخصصان می‌توانند در این کشور حاشیه خلیج فارس زندگی کنند و از راه دور برای کارفرمایان خارج از کشور کار کنند. این طرح را پیش‌تر امارت دبی تصویب و از ماه اکتبر گذشته اجرایی کرده است.

در پی آثار منفی اقتصادی همه‌گیری جهانی کووید-۱۹ و همچنین پایین‌آمدن قیمت نفت در بازار جهانی، امارات متحده عربی ابتکارهای مختلفی را برای جذب ثروتمندان و متخصصان انجام داده است.

شیخ محمد بن‌راشد آل‌مکتوم، نایب رئیس امارات متحده عربی و حاکم دبی، روز یکشنبه، اول فروردین‌ماه، در حساب توییتر رسمی خود از نوعی روادید جدید کار در این کشور خبر داد که برای این‌گونه افراد متخصص تعریف شده است.


او در توییتی دیگر افزود که هیئت دولت روادید گردشگری با چندبار اجازه ورود به امارات متحده عربی را برای همه ملیت‌ها تصویب کرده است.

شیخ محمد بن‌راشد آل‌مکتوم نوشته است: «ما با اهداف مشخص برای تقویت وضعیت اقتصادی خود در سطح جهانی و تأمین بهترین کیفیت زندگی برای شهروندان و ساکنان کشور خود تلاش می‌کنیم.»

تا پیش از این، اقامت خارجی‌ها، که اکثریت جمعیت ۹میلیونی امارات متحده عربی را تشکیل می‌دهند، عمدتا برپایه استخدام و کار در داخل این کشور بوده است و افرادی که در امارات متحده عربی شغلی داشتند، کفیل (پشتیبان مالی) خانواده‌هایشان محسوب می‌شدند.
منبع: ایندیپندنت فارسی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار