نکاتی که کمک می کند ۱۰ سال جوان تر به نظر برسید
کد خبر: ۲۰۹۲۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 April 18    -    ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
آیا می خواهید جوان تر به نظر برسید و احساس انرژی و تحرک بیشتری داشته باشید؟ این کاملا ساده است - ما هفت ترفند ساده را انتخاب کرده ایم که نه تنها جوانی، بلکه سلامتی را نیز حفظ می کند.

نکاتی که کمک می کند ۱۰ سال جوان تر به نظر برسید

نکاتی که کمک می کند ۱۰ سال جوان تر به نظر برسید«تابناک با تو» -  آیا می خواهید جوان تر به نظر برسید و احساس انرژی و تحرک بیشتری داشته باشید؟ این کاملا ساده است - ما هفت ترفند ساده را انتخاب کرده ایم که نه تنها جوانی، بلکه سلامتی را نیز حفظ می کند.


بیشتر لبخند بزن!

لبخند

به نظر می رسد افرادی که شاد هستند و لبخند می زنند، جوان تر و پرانرژی تر هستند. این با نتایج مطالعه ای که در آن از داوطلبان خواسته شد سن افراد در عکس را تعیین کنند، تأیید شد. شرکت کنندگان در این مطالعه تصور می کردند که همان افراد ۵-۱۰ سال در آن عکس هایی که با لبخند گرفته شده اند، کوچکتر هستند و در عکسهای "جدی تر" پیرتر به نظر می رسند. پس لبخند بزن: خنده نه تنها زندگی، بلکه جوانی را نیز طولانی می کند!


انگور بیشتری بخورید

زن

سوربیتول، که به انگور، آلو و گلابی شیرینی می بخشد، یک مرطوب کننده طبیعی بسیار قدرتمند است: وقتی آب را روی پوست قرار می دهید، رطوبت سلول ها را برای مدت طولانی تری حفظ می کند و آبرسانی راز اصلی پوست جوان و الاستیک است.


به ابرو های خود توجه کنید

ابرو

 

ابروهای آراسته اصل آرایش ضد پیری است. آنها نباید خیلی نازک باشند و بهتر است رنگی را انتخاب کنید که یک یا دو درجه روشن تر از رنگ موی شما باشد - به این ترتیب شما توجه را به چشم ها جلب می کنید و ظاهر آن را جوانتر و شفاف تر می کنید.


از دستان خود مراقبت کنید

 دست


دست ها  شناسنامه سن ما هستند و سن را با دقت بیشتری نسبت به چهره  ارائه می دهند. به یاد داشته باشید که نه تنها باید پوست خود را هر روز مرطوب کرده و تغذیه کنید بلکه باید از آن در برابر اشعه ماورا بنفش نیز محافظت کنید: دستان شما به اندازه صورت شما به ضد آفتاب نیاز دارند.


سبزیجات بیشتری بخورید

گوجه فرنگی


سبزیجات و  به ویژه گوجه فرنگی، حاوی ویتامین ها و مواد معدنی زیادی هستند که می توانند با اثر رادیکال های آزاد که باعث پیر شدن سلول های ما می شوند، مبارزه کنند. بعلاوه، لیکوپن موجود در گوجه فرنگی محافظت طبیعی در برابر اشعه ماورا بنفش را به پوست می بخشد - حتما گوجه فرنگی را به فهرست مواد غذایی خود اضافه کنید!


ماهی های چرب بخورید

ماهی

 

فقط دو وعده ماهی چرب در هفته برای محافظت از مغز شما در برابر اختلالات مربوط به سن کافی است. علاوه بر این، ماهی های روغنی سرشار از DMAE (دی متیل آمینو اتانول) هستند، ترکیبی که باعث افزایش تن عضله و کشیدگی پوست می شود. برخی از متخصصان زیبایی حتی ادعا می کنند که اگر به طور منظم ماهی روغنی بخورید ، دیگر مجبور به استفاده از کرم های ضد پیری نخواهید بود - هر آنچه را که نیاز دارید دریافت خواهید کرد.

 

برو برای ورزش

ورزش
چهار مرتبه تمرین در هفته حداقل برای  وزن، تقویت عضلات و داشتن خواب مناسب لازم  است. یعنی کمبود خواب یکی از عوامل اصلی پیری زودرس است. حداقل ۱۵۰ دقیقه در هفته ورزش کنید  و خودتان نتیجه را ببینید!

سیارک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
7
پول نون نداریم!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار