ماجرای کوتاه‌کردن ناخن استقلالی‌ها در زمین الاهلی
کد خبر: ۲۰۹۲۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 April 17    -    ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
داور چهارم دیدار استقلال و الاهلی عربستان شب گذشته به بلندی ناخن دو بازیکن آبی پوش ایراد گرفت و مجوز حضورشان در زمین را با تاخیر صادر کرد!

داور چهارم دیدار استقلال و الاهلی عربستان شب گذشته به بلندی ناخن دو بازیکن آبی پوش ایراد گرفت و مجوز حضورشان در زمین را با تاخیر صادر کرد!

یکی از اتفاقات جالب بازی شب گذشته استقلال و الاهلی در هنگام تعویض های دوبازیکن نماینده ایران رخ داد. جایی که داور چهارم به بلندی ناخن احمد موسوی و سبحان خاقانی ایراد گرفت!

ظاهرا در قوانین جدید داوری لیگ قهرمانان آسیا به داوران تاکید شده که هنگام ورود بازیکنان به زمین ناخن های آنها را چک کنند تا بلند نباشد و در زمین مسابقه اتفاق خاصی هنگام درگیری های فوتبالی رخ ندهد که منجر به جرح شود. از این رو در بازی شب گذشته نیز داور چهارم اجازه ورود به زمین را تا زمان کوتاه کردن ناخن های دو بازیکن نداد که این موضوع دردسرهایی را نیز ایجاد کرد.

اولین بار وقتی در دقیقه ۸۰ کادرفنی استقلال تصمیم گرفت احمد موسوی را به جای ارسلان مطهری به زمین بفرستد، داور چهارم به ناخن های او ایراد گرفت.

از این رو کادر پزشکی استقلال مجبور شد با قیچی ناخن های موسوی را در کنار زمین کوتاه کند تا این بازیکن بتواند با چند دقیقه تاخیر وارد زمین شود.

بار دوم وقتی محمد نادری در دقایق پایانی مصدوم شد و با برانکارد از زمین بازی بیرون رفت، مربیان استقلال قصد کردند سبحان خاقانی را وارد زمین کنند که اینبار هم داو رچهارم در اتفاقی عجیب به ناخن های او ایراد گرفت. در این دقایق نادری بیرون از زمین بود و استقلال ۱۰ نفره بازی کرد تا ناخن های خاقانی هم کوتاه شود و او بتواند مجوز ورود بگیرد. از این رو استقلال حدود ۴ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد تا خاقانی در نهایت در دومین دقیقه از وقت های اضافی وارد زمین شود و بتواند تیم را به حالت ۱۱ نفره برگرداند.

موضوع کوتاه بودن ناخن بازیکنان هنگام بازی قانون جالبی است که تا پیش از این در هیچ تورنمنتی شاهدش نبودیم. این مساله البته در هیچ بازی دیگری از لیگ قهرمانان آسیا نیز به شکل جدی در نظر گرفته نشده اما در مسابقه استقلال و الاهلی داور چهارم به آن ایراد گرفت و باعث شدتا دقایقی استقلالی ها ۱۰ نفره به کارشان ادامه بدهند و در زمان تعویض ها دچار مشکل شوند.

از این رو بعد از اتفاقات دیشب کادر فنی به بازیکنان تاکید کرده که برای مسابقات بعدی ناخن های خود را کاملا کوتاه کنند تا در بازی های بعدی دچار چنین مشکلاتی نشوند.

خبرورزشی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
0
1
مگه زن هستید که ناخن بلند کردید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار