چگونه ریمل ضد آب را پاک کنیم
کد خبر: ۲۰۹۱۴۰
تاریخ انتشار: 2021 April 16    -    ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
سختی پاک شدن مواد آرایش مخصوص چشم را هم باید در نظر بگیرید، مثل ریمل‌های ضد آب که واقعا به سختی می‌توانید آن را از روی مژه هایتان پاک کنید. با ما همراه باشید تا روش‌های ساده و کاملا کاربردی برای پاک کردن ریمل ضد آب را بیاموزید.

چگونه ریمل ضد آب را پاک کنیم«تابناک با تو» - شاید بتوان گفت که پاک کردن آرایش چشم، سخت‌ترین بخش پاک کردن آرایش صورت باشد، چون اول از همه اینکه پوست اطراف چشم، بسیار حساس و ظریف است و نیاز به مراقبت و ملایمت بیشتری دارد، دوم اینکه خود چشم‌ها بسیار حساس هستند و باید مواظب باشید که دچار مشکل خاصی نشوند، ریمل ضد آب، برای زیبایی چشم و ماندگاری این زیبایی در ساعت‌های طولانی، خیلی باارزش و محبوب است، اما پاک کردن آن، کار مشکلی است که نیاز به دانستن تکنیک‌های کاربردی دارد. و، اما یک نکته دیگر، سختی پاک شدن مواد آرایش مخصوص چشم را هم باید در نظر بگیرید، مثل ریمل‌های ضد آب که واقعا به سختی می‌توانید آن را از روی مژه هایتان پاک کنید. با ما همراه باشید تا روش‌های ساده و کاملا کاربردی برای پاک کردن ریمل ضد آب را بیاموزید.

چگونه ریمل ضد آب را پاک کنیم

روش استفاده ازکرم سرد

به سادگی می‌توانید از کرم سرد (کرم مرطوب کننده معمولی) برای پاک کردن ریمل ضدآب و همچنین تمام صورت کمک بگیرید. ابتدا صورتتان را با شوینده همیشگی تان بشویید و خشک کنید و بعد، به آهستگی تمام مژه‌ها را به کرم آغشته سازید و بعد با پنبه یا دستمال تمیز، مژه‌ها را پاک کنید و با آب گرم بشویید.

روش استفاده ازشامپو بچه

این یک انتخاب عالی برای کسانی است که پاک کننده آرایشی در دسترس ندارند و یا اینکه خیلی حساسند و هر گونه شوینده و پاک کننده ای، باعث اذیت شدن چشم و پوستشان می‌شود. حتما یک شامپو بچه خوب در منزل داشته یاشید، خیلی به کارتان می‌آید، ضمن اینکه واقعا برای پاک کردن ریمل ضدآب هم خیلی موثر است.

دقیقا مثل روش‌های بالا، یک تکه پنبه را به شامپو بچه آغشته کنید و خیلی آرام به مژه‌های بزنید. چند بار بکشید تا ریمل کاملا پاک شود، سپس با آب سرد، کامل بشویید تا مطمئن شوید هیچ شامپو و کفی وجود ندارد.

هشدار: هرگز این کار را با شامپوی معمولی انجام ندهید، زیرا باعث بروز حساسیت و تحریک در چشم‌ها می‌شود.

روش استفاده از روغن‌های طبیعی

این روش باعث می‌شود تا هم ریمل ضدآب را پاک کنید و هم به تقویت مژه هایتان کمک می‌کند. توصیه می‌کنیم اگر پوست خشکی دارید، حتما این روش را امتحان کنید.

کمی روغن نارگیل را گرم کنید (می توانید روغن بادام یا روغن زیتون را جایگزین روغن نارگیل کنید) و یک تکه پنبه را به آن آغشته نمایید. حالا با پنبه، تمام مژه‌ها را از بالا به پایین به آرامی بکشید و پاک کنید. کاملا چشم‌ها را ببندید تا چیزی وارد چشم نشود، اما اگر شد با آب سرد چشم‌ها را شستشو دهید.

پاک کننده آرایش چشم

خب اینساده‌ترین راه برای پاک کردن آرایش چشم و ریمل ضد آب است، اما باید روش صحیح آن را بدانید تا مژه‌ها آسیب نبینند. مقداری از پاک کننده را روی یک پد پنبه‌ای بریزید و چشم هایتان را ببندید و پد را برای چند ثانیه، روی پلک و مژه‌ها قرار دهید تا کاملا ریمل را نرم و مرطوب کند. سپس پد را از بالا به پایین مژه (از بیخ تا انتهای آن) به آرامی بکشید تا ریمل پاک شود. این کار را خیلی آهسته و بدون عجله انجام دهید.

روش پاک کردن ریمل ضدآب از روی لباس

اگر روی لباستان لک ریمل ایجاد شد، مراحل زیر را به دقت انجام دهید تا کاملا پاک شود:

۱. ابتدا با یک دستمال پارچه‌ای یا کاغذی تمیز، جرم اصلی ریمل را پاک کنید. دستمال را روی پارچه نکشید، بلکه روی لک قرار دهید، کمی فشار دهید و بلند کنید و بعد دوباره با یک قسمت تمیز دیگر، تکرار کنید.

۲. روی لک، مایع ظرفشویی بریزید و کمی صبر کنید تا به داخل تار و پود پارچه نفوذ کند.

۳. بعد از چند دقیقه، لباس را زیر شیر آب روی یک سطح صاف پهن کنید و آب را روی آن باز کنید تا لک و شوینده را ببرد.

۴. مرحله سوم را چند بار تکرار کنید تا لک کاملا پاک شود.

سیارک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار