افزایش کرایه تاکسی زودتر از موعد
کد خبر: ۲۰۹۰۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 April 15    -    ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
 مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور درخصوص افزایش کرایه‌های تاکسی و تخلف رانندگان توضیحاتی داد.
 مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور درخصوص افزایش کرایه‌های تاکسی و تخلف رانندگان توضیحاتی داد.
 
مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور با اشاره به افزایش کرایه‌های تاکسی و تخلف رانندگان در شهرهای کشور اظهار کرد: فرآیند افزایش نرخ کرایه تاکسی طبق قانون، عملی تعریف شده است که بر این اساس شهرداری‌ها و سازمان‌ تاکسیرانی باید پیشنهادات خود را در قالب لایحه در پایان هر سال به شورای اسلامی هر شهر ارسال کنند.
 
وی ادامه داد: بعد از تصویب افزایش و اصلاح نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی در شورای اسلامی هر شهر، در صورتی که فرمانداری مصوبه را به تایید برساند، آن مصوبه قابلیت اجرا شدن دارد و لایحه باید بر اساس همان پیشنهادات قبلی باشد.
 
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور تصریح کرد: اصلاح قیمت‌ها از زمانی که مصوبه به تایید می‌رسد و ابلاغ می‌شود، امکان‌پذیر است و قبل از آن طبیعتا افزایش کرایه و اصلاح قیمت در حوزه مربوطه قابل قبول نیست و هیچ توجیهی ندارد.
 
ضامنی یادآور شد: در صورتی که تخلفی در این زمینه صورت گیرد، شهروندان می‌توانند با شهرداری‌های شهر خودشان ارتباط برقرار کنند و با درگاه‍‌های مشخص ‌شده شکایت خود را اعلام کنند تا برخورد لازم نسبت به این موضوع انجام شود.
باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
کی میگه دولت مقصره
نخیر مقصر کسبه و سایر فعلان تو مشاغل دیگه مثل همین راننده تاکسی ها هستن که تا جایی که بتونن میخوان از مردم بکنن. اگه زور قانون نباشه اینا به صغیر و کبیر رحم نمیکنن.
یادش بخیر روزایی که همین راننده ها شیشه بالابر رو از جاش در میاوردن تا مسافرا شیشه رو بالا پایین نکنن تا که زودتر خراب نشه .
ehsan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
0
0
از 4 سال پیش تا الان قیمت اجناس بخصوص اصطحلاک حداقل 7 تا هشت برابر و قیمت خوراک و حق بیمه و... لااقل 5 برابر و تعداد مسافر نصف شده با این افزایش قطره چکانی و عدم تناسب کرایه، خوب معلومه درگیری بر سر کرایه افزایش خواهد یافت.لطفا به داد تاکسیرانان مخصوصا شهرستانی برسید.حداقل به انها سوبسید قطعات و بن کالا بدهید.خیلی فقیر شدیم بخدا.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار