وزش باد و بارش پراکنده در اغلب شهر‌های کشور
کد خبر: ۲۰۸۹۳۶
تاریخ انتشار: 2021 April 14    -    ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
امروز در خراسان رضوی، یزد، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

 امروز در خراسان رضوی، یزد، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

امروز در خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، فارس، بوشهر، ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق اصفهان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر‌های همرفتی همراه با رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و احتمال پدیده تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود. در غرب و جنوب ارتفاعات البرز نیز بارش پراکنده رخ خواهد داد و در شمال غرب، غرب، جنوب‌غرب، دامنه‌های جنوبی البرز سرعت باد افزایش خواهد یافت و در پاره‌ای از مناطق وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

شدت بارش امروز در شمال شرق سمنان، شرق خراسان جنوبی، جنوب یزد، بخش‌های مرکزی و شمالی کرمان و فارس، جنوب اصفهان، شرق کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

آسمان تهران امروز کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه در بیشتر مناطق استان‌های واقع در نیمه شرقی کشور ابرناکی و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت. شدت بارش در این روز در نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات کرمان است.

جمعه و شنبه در سواحل دریای خزر بارش پراکنده و در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق و جنوب شرق رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. از پنجشنبه تا شنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و روز‌های جمعه و شنبه دریای عمان مواج است.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار