عکس های قدیمی سلبریتی های مشهور قبل از به شهرت رسیدن
کد خبر: ۲۰۸۷۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 April 12    -    ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
آیا تا به حال فکر کرده اید که افراد مشهور قبل از معروف شدن چه شکلی بودند؟ آنها در زندگی خود چه کردند و چگونه راهی به مشهور شدن پیدا کردند؟ اگر دارید، در اینجا چند عکس از افراد مشهور وجود دارد قبل از اینکه به محبوبیت جهانی دست پیدا کنند.

عکس های قدیمی سلبریتی های مشهور قبل از به شهرت رسیدن«تابناک با تو» - از ابتدای زمان، بشر تصور کرده است که ایده خوبی است که زندگی خود را در تصاویر ثبت کند. ما نقاشی های غاری مربوط به دوران ماقبل تاریخ داریم، پرتره هایی از اشراف متعلق به قرون وسطی داریم و از ابتدای قرن نوزدهم، عکاسی داریم. می توانید بگویید که انسان ها در این تصاویر ثابت زمان و  برخی از خاطرات را تا ابد ماندگار می کنند.

ثبت و یادآوری خاطرات خود نه تنها سرگرم کننده است ، بلکه همچنین می توانید ببینید افراد دیگر در جوانی یا در یک مقطع خاص از زندگی چه شکلی دارند. آیا تا به حال فکر کرده اید که افراد مشهور قبل از معروف شدن چه شکلی بودند؟ آنها در زندگی خود چه کردند و چگونه راهی به مشهور  شدن پیدا کردند؟ اگر دارید ، در اینجا چند عکس از افراد مشهور وجود دارد قبل از اینکه به محبوبیت جهانی دست پیدا کنند.

 

کیتی پری در سال ۲۰۰۱

 

کیتی پری

سلبریتی کیتی پری از ۹ سالگی شروع به آموزش آواز کرد و در کلیسا شروع به آواز خواندن کرد. وی در ۱۳ سالگی به عنوان هدیه تولد خود گیتار گرفت و شروع به پخش آهنگهایی کرد که می نوشت. او همچنین رقص را آموخت. در سال ۲۰۰۱ ، او اولین آلبوم خود را با نام Katy Hudson منتشر کرد که شامل موسیقی معاصر مسیحی بود ، اما از نظر تجاری ناموفق بود. از طرف دیگر ، آلبوم دوم او ، یکی از پسران (۲۰۰۸) ، شامل تک آهنگ های I Kissed a Girl و Hot n Cold بود ، که در صدر جدول قرار گرفت و شهرت بین المللی کیتی پری را به ارمغان آورد.

کریستین بیل در سال ۱۹۹۰

کریستین بیل

 

کریستین بیل پس از مطالعه کار بازیگر گری اولدمن ، از بازیگر الهام گرفت. اولین باری که او در تلویزیون ظاهر شد در تبلیغات نرم کننده پارچه لنور در سال ۱۹۸۲ بود. اولین حضور وی در صحنه در سال ۱۹۸۴ در فیلم  با حضور روآن اتکینسون بود. دو سال بعد ، او در اولین فیلم خود آناستازیا: رمز و راز آنا ظاهر شد. پس از آن ، او نقش های اصلی را در فیلم های دیگر پیدا کرد و توجهی که به او می شد باعث شد او در مورد انتخاب شغل خود تجدید نظر کند.بیل در سال ۲۰۰۰ هنگامی که قاتل زنجیره ای پاتریک بیتمن را در فیلم روانی آمریکایی به تصویر کشید به اوج رسید.

تام هنکس در سال ۱۹۷۴

تام هنکس

تام هنکس پس از خواندن کتاب The Iceman Cometh (اثر یوجین اونیل) و تماشای اجرا به این نتیجه رسید که می خواهد بازیگر شود. بنابراین در برنامه تئاتر در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا ثبت نام کرد. وقتی مجبور به تحصیل نبود ، تام هنکس در تئاتر بازی می کرد و در پشت صحنه کار می کرد. سرانجام او تحصیل را رها کرد  تا اینکه شروع به دریافت نقش های کوچک کرد. این نقش ها مسیری را برای دستیابی به نقش در فیلم Splash (ران هوارد) (۱۹۸۴) هموار کرد. فیلم موفقیت آمیز بود و پس از آن ، تام هنکس به چهره ای قابل شناسایی تبدیل شد. اما با بیگ (۱۹۸۴) بود که او به یک ستاره مشهور هالیوود تبدیل شد.

کوئنتین تارانتینو در سال ۱۹۸۳

کوئنتین تارانتینو

کوئنتین تارانتینو زمانی که هنوز در مدرسه بود به فیلم و فیلم سازی علاقه نشان می داد.  در دهه ۱۹۸۰ ، ۵ سال در یک فروشگاه اجاره فیلم کار کرد. تارانتینو با تماشای فیلم در آن فروشگاه چیزهای زیادی در مورد ساخت فیلم آموخت . اولین شغل وی در هالیوود در سال ۱۹۸۶ به عنوان دستیار تولید بود. در سال ۱۹۹۲ ، او سگهای انباری را نوشت و کارگردانی کرد که همین امر او را به یک کارگردان ستاره تبدیل کرد.

دیوید هاربر در سال ۱۹۹۴

دیوید هاربر

دیوید هاربر بازیگری را از اواخر دهه ۱۹۹۰ آغاز کرد. اولین کار حرفه ای او در برادوی در  The Rainmaker بود. او همچنین در قانون و نظم: واحد ویژه قربانی و سایر برنامه های تلویزیونی ظاهر شد و در فیلم ها نیز نقش های جزئی داشت. اما این چیزهای عجیب (۲۰۱۶) بود که زندگی دیوید هاربور را تغییر داد. این نمایش تلویزیونی بسیار مورد توجه قرار گرفت و نقش های اصلی دیگر هاربر را به خود اختصاص داد.


لیدی گاگا در دهه ۲۰۰۰

لیدی گاگا

موسیقی از زمان کودکی بخشی از زندگی لیدی گاگا بود ،  او از ۴ سالگی شروع به یادگیری پیانو کرد.  او همچنین ده سال متد بازیگری  را آموخت ، اما در ممیزی هایش نقش مهمی نداشت. هنگام تحصیل در نیویورک ، او در کلوپ ها اجرا می کرد تا اینکه مورد توجه یک استعدادیاب قرار گرفت و این امر به او در مسیر رسیدن به ستاره کمک کرد. لیدی گاگا پس از اولین آلبوم The Fame که شامل تک آهنگ های Just Dance و Poker Face بود ، مشهور شد. دومی پرفروش ترین تک آهنگ جهان در سال ۲۰۰۹ بود.

کریستوف والتز در سال ۱۹۷۵

کریستوف والتز

 

کریستوف والتز در آغاز علاقه ای به تئاتر نداشت. از آنجا که برای اولین بار در ۱۰ سالگی به اپرا رفت ، شیفته اپرا بود و هفته ای دو بار به آنجا می رفت. اگرچه او در دانشگاه بازیگر ی تحصیل کرد ، اما علاقه واقعی خود را فراموش نکرد و همزمان آواز و اپرا را نیز آموخت. سرانجام ، او تصمیم گرفت که صدای او برای آواز اپرا مناسب نیست. در ابتدا والتز به عنوان بازیگر صحنه کار می کرد و همچنین تولید تلویزیونی آلمان ، ون من سیچ تراو را کارگردانی کرد. فیلم موفقیت آمیز او فیلم های بی باکانه کوئنتین تارانتینو (۲۰۰۹) بود که پس از آن دریافت جوایز متعدد برای بازیگری را آغاز کرد.


رابین ویلیامز ۱۸ ساله در سال آخر دبیرستان در سال ۱۹۶۹

رابین ویلیامزرابین ویلیامز شروع به تحصیل در رشته علوم سیاسی کرد ، اما فهمید که این رشته برای او مناسب نیست و برای ادامه بازیگری انصراف داد. وی سه سال در کالج مارین در کالیفرنیا تئاتر تحصیل کرد. یکی از اساتید ، جیمز دان ، گفت که وی هنگام بازیگری در نمایش موزیکال الیور ، فهمید که ویلیامز چقدر با استعداد است! پس از فارغ التحصیلی ، موفق شد تا اولین اجرای استندآپ خود را ارتقا دهد. بعداً او در تلویزیون ظاهر شد و یکی از نمایش های Mork & Mindy (۱۹۷۸-۱۹۸۲) بود که  وی را مشهور ساخت.

کیانو ریوز حدود ۱۹۸۴

کیانو ریوز

کیانو ریوز دروازه بان موفق هاکی روی یخ بود و قصد داشت به یک بازیکن حرفه ای هاکی روی یخ تبدیل شود ، اما وقتی ۱۵ ساله بود تصمیم گرفت بازیگر شود. او اولین بازی خود را در سال ۱۹۸۴ در اپیزودی از این مجموعه تلویزیونی به نام Hangin انجام داد . در اواخر دهه ۱۹۸۰ ، ریوز در درام هایی مخاطب نوجوان نقش هایی را ایفا کرد. ریوز همچنین می خواست موسیقی را امتحان کند و در سال ۱۹۹۱ ، یک گروه راک جایگزین به نام Dogstar تشکیل داد که موفقیت متوسطی داشت و تا اوایل دهه ۲۰۰۰ فعالیت داشت. در سال ۱۹۹۴ ، او نقش اصلی را در Speed ​​داشت ، که او را به عنوان یک قهرمان فیلم اکشن تثبیت کرد و برای بازی در Neo در مجموعه داستان های علمی The Matrix در اواخر ۱۹۹۰ و اوایل ۲۰۰۰s به یک سلبریتی تبدیل شد.


جو بایدن حدود ۲۶ ساله ۱۹۶۸

جو بایدن

در مدرسه، جو بایدن بسکتبال بازی می کرد. او همچنین مدت کوتاهی در کالج فوتبال بازی کرد. هنگامی که وی در سال ۱۹۶۸ فارغ التحصیل شد ، بایدن کار خود را در یک شرکت حقوقی ویلمینگتون به عنوان کارمند آغاز کرد. جو بایدن از سال ۱۹۷۳ تا ۲۰۰۹ به مدت ۳۶ سال در سنای ایالات متحده خدمت کرد. او در سال ۲۰۰۹ هنگامی که به عنوان معاون رئیس جمهور ایالات متحده با رئیس جمهور باراک اوباما خدمت می کرد چهره ای آشنا تر از باراک اوباما در سیاست بین المللی شد.

سیارک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
2
12
کریستوف والتز یکی از بهترین هاست. بازیشو دوست دارم
محمد ثانیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
1
تارانتینو رو اگه اون روز که عکس رو گرفت میدیدم فکر میکردم ازین هاست که ناهنجاری کورموزمی داون داره
بایدن هیچ شباهتی به الانش نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
2
اینا کی هسن ?
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار