نامه عاشقانه‌ای که پس از ۲۷ سال به صاحبش رسید+عکس
کد خبر: ۲۰۸۶۶۶
تاریخ انتشار: 2021 April 11    -    ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
نامه‌ای قدیمی که از طرف یک زن اسکاتلندی ۲۷ سال پیش نوشته شده و در یک بطری قرار داده و در سال ۱۹۹۴ در ساحل «نیوبورج» در «آبردنشار» به دریا انداخت، پیدا شد.
 نامه‌ای قدیمی که از طرف یک زن اسکاتلندی ۲۷ سال پیش نوشته شده و در یک بطری قرار داده و در سال ۱۹۹۴ در ساحل «نیوبورج» در «آبردنشار» به دریا انداخت، پیدا شد. «اما وات» زن اسکاتلندی نویسنده نامه، علاقه خود به «رابی ویلیامز» خواننده بیان کرده است. اما نامه را هنگامی که 10 ساله بود نوشت و او برای مکاتبه به دنبال یک دوست بود و در نامه علاقه خود را برای اسکیت روی یخ و ژیمناستیک بیان کرده است.
 
نویسنده بعد از افزودن آدرس خود به بالای یادداشت، نامه را در یک بطری قرار داده و در سال ۱۹۹۴ در ساحل «نیوبورج» به دریا انداخت. در کمال تعجب نزدیک به سه دهه بعد طرفداران قایق‌های کایک این بطری را پیدا کردند و پیام را به آدرس قدیمی خود، جایی که پدر و مادر او هنوز در آن زندگی می‌کردند، برگرداندند.
 
خانم وات ۳۷ ساله که هم اکنون یک دختر دارد، توضیح داد که چگونه مادرش وقتی فردی با آن نامه آمد باور نکرد و گفت: "خواندن نوشته‌های خودم بعد از آن همه سال و دیدن همان دست خط و غلط املایی‌ها بسیار عجیب بود."
 
این خانم اسکاتلندی که پس از ۲۷ سال نامه خود را دیده بود، می‌گوید که احساس کمی عجیب داشتم، مانند ملاقات با خودم در کودکی قدیمی بوده. احتمالاً سعی کردم اطمینان حاصل کنم که هر کسی او را پیدا کرده است، می‌داند که من تنها نیستم، زیرا شماره دوستانم را ذکر کرده بودم. باور نکردنی است که پیدا شد.
 
نامه عاشقانه‌ای که پس از ۲۷ سال به صاحبش رسید+عکس
نامه عاشقانه‌ای که پس از ۲۷ سال به صاحبش رسید+عکس
 
روزپلاس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار