دادستان کهگیلویه، برادر خود را بازداشت کرد
کد خبر: ۲۰۸۳۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 April 07    -    ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
دادستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد پس از اطلاع از برگزاری مراسم جشن عروسی در این شهرستان علاوه بر عروس و داماد، برادر خود را نیز که از طایفه عروس بود را دستگیر و بازداشت کرد.
دادستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد پس از اطلاع از برگزاری مراسم جشن عروسی در این شهرستان علاوه بر عروس و داماد، برادر خود را نیز که از طایفه عروس بود را دستگیر و بازداشت کرد.
 
عبدالله سعادتیان با اشاره به رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد کرونا در یک جشن عروسی گفت: پدر داماد و پدر عروس در شهر دهدشت بازداشت شدند.
 
این مقام قضایی کهگیلویه گفت:‌ قبل از برگزاری مراسم طرفین را به دادسرا آوردیم و از آنها تعهد گرفتیم که اقدام به برگزاری جشن نکنند ولی بعد از اینکه خانواده داماد تصمیم به برگزاری جشن در جای دیگری را داشتند متوجه شدم برادر خودم در برگزاری این جشن نقش داشته است.
 
سعادتیان با بیان اینکه دستور بازداشت برادر خودم را که از طایفه عروس بود صادر و وی اکنون بازداشت است، خاطرنشان کرد: در رعایت قانون و حفظ سلامت مردم هیچ چیز مهمتر از قانون نیست و با هر کسی که هنجار شکنی کند برخورد خواهم کرد.
 
دادستان کهگیلویه با تاکید بر اینکه برای حفظ سلامت مردم به صورت جدی با متخلفان برخورد می‌شود، اظهارداشت: از مردم شهرستان کهگیلویه می خواهیم نهایت همکاری را با ستاد مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌ها را داشته باشند.
 
وی افزود: نیروی انتظامی و امنیتی با افرادی که سلامت عمومی جامعه را به مخاطره می اندازند هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد و با مُخلان سلامتی و امنیت برخورد قاطع می کند.
 
به گزارش ایلنا از یاسوج، شهرستان کهگیلویه از شهرستان های قرمز کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
 
این شهرستان با یاسوج مرکز استان حدود ۲۵۰ کیلومتر فاصله دارد.
ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد ثانیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
0
2
به نظر بنده این اقدام چندان موثر نیست . در مناطق عشیره ای در کل کشور این مشکل وجود دارد مردم چندان به رعایت پروتکل های بهداشتی پایبند نیستند تنها راه فقط فرهنگ سازی است
در این زمینه صدا و سیما نقش پررنگی باید داشته باشد
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
0
1
که چی ؟
مثلا خیلی قانونمدار هستن؟
پروپاگاندا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار