تراکتورهای جدید ژاپنی با قابلیت‌های شگفت‌انگیز
کد خبر: ۲۰۸۳۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 April 07    -    ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
به جای چرخ‌های معمولی چهار زنجیر ممتد برای تراکتور تهیه شده است که به شما اجازه می‌دهد کشش کاملی روی سطوح مختلف اعمال کنید و از آنجا که هر یک از این چهار زنجیر موتور جداگانه دارد می‌تواند در حالت‌های مختلف به طور مستقل با سرعت بچرخد.

تراکتورهای جدید ژاپنی جای کشاورزان را خواهد گرفت

تراکتورهای جدید ژاپنی جای کشاورزان را خواهد گرفتاختصاصی تابناک با تو؛ به گفته کیبوتا، سازنده ژاپنی تجهیزات کشاورزی و زراعی، امروزه تعداد کمی از کشاورزان در ژاپن هستند که مسئولیت مدیریت زمین‌های کشاورزی بزرگ را داشته باشند.

این شرکت سعی کرد راه حلی برای این معضل زمین‌های بزرگ _که برای کشاورزان نگران کننده است_ پیدا کند و به تازگی طرحی را رونمایی کرده که شاید بهترین راه حل برای زمین‌های زراعی وسیع باشد: تراکتور خودران.

این تراکتور X Tractor یا (تراکتور ایکس) نام دارد و به عنوان بخشی از برنامه فناوری این شرکت به نام "آگریبورو" طراحی شده است. تراکتور منحصر به فرد اولین بار در اوایل این ماه در نمایشگاهی در توکیو به مردم نشان داده شد.

هرچند این شرکت اطلاعات و جزئیات فنی زیادی در مورد این تراکتور فاش نکرده است، به نظر می رسد که این موتور کاملاً با انرژی الکتریکی کار می‌کند، زیرا به مجموعه ای از باتری‌های لیتیوم و همچنین صفحات خورشیدی مجهز است.

تراکتور ایکس همچنین از ترکیبی از GPS، مجموعه ای از سنسورها، دوربین‌ها و همچنین یک سیستم هدایت مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کند و می تواند مسیر خود را مستقل چه در زمین‌های معمولی و چه در مزارع شالیکاری، باز کند.

تراکتورهای جدید ژاپنی جای کشاورزان را خواهد گرفت

سیستم هوش مصنوعی موجود در خودرو همچنین به آن امکان می‌دهد تا برخی از عوامل مانند شرایط آب و هوایی یا میزان رشد محصولات کشاورزی را برآورد کند و  زمان خاموش شدن، کاشت و برداشت را تعیین کند.

به جای چرخ های معمولی چهار "زنجیر ممتد" برای تراکتور قرار داده شده است که به شما اجازه می‌دهد کشش کاملی روی سطوح مختلف اعمال کنید و از آنجا که هر یک از این چهار زنجیر، موتور جداگانه دارد می‌تواند در حالت های مختلف به طور مستقل با سرعت بچرخد.

در حال حاضر با اطمینان نمی‌توان گفت که تراکتور ایکس به مرحله تولید و ساخت خواهد رسید. اگر ژاپن تراکتور ایکس را به تولید انبوه برساند ممکن است با رقابت شدید تراکتورهای خودران تولید شده توسط شرکت های دیگر مانند Yanmar و CNH Industrial مواجه شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
1
به این میگن اوج تکنولوژی
امیرعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
0
0
اگه تو دنیا ژاپنی ها نبودند وضع ما چه جوری بودش؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار