تهران ۱۰روز قرنطینه می‌شود؟
کد خبر: ۲۰۸۲۵۶
تاریخ انتشار: 2021 April 06    -    ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
در صورت تصویب پیشنهاد قرنطینه ۱۰ روزه تهران در ستاد ملی مقابله با کرونا، همه مشاغل استان تهران به جز مشاغل گروه یک (مشاغل ضروری) به مدت ۱۰ روز تعطیل خواهند شد.

 نادر توکلی، معاون درمان ستاد فرماندهی کرونای استان تهران گفت: در جلسه عصر امروز ستاد مدیریت کرونای استان تهران پیشنهاد قرنطینه ۱۰ روزه تهران را به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه داد.

وی افزود: در صورت تصویب این پیشنهاد در ستاد ملی مقابله با کرونا، همه مشاغل استان تهران به جز مشاغل گروه یک (مشاغل ضروری) به مدت ۱۰ روز تعطیل خواهند شد.

توکلی گفت: همچنین در جلسه دیروز مصوب شد تا ۴۰ درصد از ۲۰ هزار تخت کاربردی در بیمارستان های استان تهران (حدود ۸ هزار تخت) برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در آماده باش قرار بگیرد.

معاون درمان ستاد فرماندهی کرونای استان تهران گفت: هم اکنون از ۱۷۵ بیمارستان فعال در استان تهران ۱۷۳ مرکز درمانی با کرونا درگیر هستند.

برگزاری آزمون‌های حضوری در شهر‌های قرمز ممنوع است

معاون درمان ستاد کرونای تهران اشاره به برگزاری آزمون‌های حضوری اظهار کرد: در حال حاضر شرایط تهران از نظر وضعیت کرونایی قرمز است و بر اساس دستورالعمل‌های تدوینی و ابلاغ شده برگزاری هر نوع آزمون حضوری و همایش‌ها و تجمعات ممنوع است.

او افزود: آزمون وکالت روز جمعه در تهران نیز قائدتا به دلیل شرایط قرمز تهران نباید به صورت حضوری برگزار شود.

جام جم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار