هواشناسی: پایداری جوی تا روز چهارشنبه ادامه دارد
کد خبر: ۲۰۸۱۷۳
تاریخ انتشار: 2021 April 05    -    ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
از فردا تا روز چهارشنبه جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود و روز پنجشنبه با ورود سامانه‌ای بارشی، بارش پراکنده، گاهی وقوع رعد و برق و وزش باد در غرب کشور رخ خواهد داد.
 بنا به اعلام سازمان هواشناسی کشور امروز در شمال و شرق خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، شمال سمنان و ارتفاعات شمال شرق تهران بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و فردا بارش پراکنده در بخش‌های شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات شرقی البرز دور از انتظار نیست،
 
از فردا تا روز چهارشنبه جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود.
 
روز پنجشنبه با ورود سامانه‌ای بارشی، بارش پراکنده، گاهی وقوع رعد و برق و وزش باد در غرب کشور و طی روز جمعه در بخش‌هایی از نیمه غربی پیش‌بینی می‌شود، طی ۲۴ ساعت آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی نقاط همراه با خیزش گرد و خاک است.
 
امروز در شمال شرق کشور کاهش دما بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد رخ می‌دهد و از امروز تا سه‌شنبه دمای هوا در شرق و جنوب شرق بین ۸ تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.
 
به‌تدریج از امروز تا اواخر هفته در سواحل دریای خزر و اردبیل دمای هوا بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد و از فردا تا اواخر هفته در بیشتر مناطق کشور روند تدریجی افزایش دما را خواهیم داشت.
 
همچنین طی سه روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز و طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.
 
 
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار